• Zijn die voor jou ook belangrijk in zekere zin, net als vrienden in het "echte" leven? Voor mij ligt eraan hoe goed ik diegene ken, hoe lang en shit.
    Op een andere site had/heb ik wel iemand die ik ook al had ontmoet en ruim een jaar kende, die was echt heel belangrijk voor mij. ik zit nu iets van twee maanden op Q, en daarop is Ingenue heel belangrijk geworden, haha. (:
    Sommige mensen zijnop internet gezellig, en met sommige krijg je een hechtere band, die ook in het echte leven zeker meetelt. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Er is één meisje waardoor ik Q ken en dat ik al drie jaar ken, zij is wel heel belangrijk voor mij.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Totoro schreef:
    Nah, daar ken ik niemand goed genoeg voor lol :')


    Tell me about it, stud.

    Tempesta schreef:
    Er is één meisje waardoor ik Q ken en dat ik al drie jaar ken, zij is wel heel belangrijk voor mij.


    Awwh. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eigenlijk alleen Shippo bij mij. Ik vertrouw haar echt zoals ik dat bij bijna geen ander doe. Ik praat de laatste tijd wel wat minder met 'r, maar dat maakt niet uit. Ik heb d'r een keer in 't echt gezien. En binnenkort gaan we weer afspreken. Yay :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik heb niet veel quizlet vrienden maar degene die ik heb mag ik dan ook echt


    Xanh ---> Zeleni

    Eeyore schreef:
    Mijn vrienden in real (uitgezonderd van Barnabas) betekenen alsnog veel voor me, maar ik kijk anders tegen ze aan dan mijn vrienden van Quizlet, omdat het gewoon niet te vergelijken is. Ik zou mijn vrienden van Q eerder omschrijven als bijzonder en ik ben heel dankbaar dat ik ze heb mogen ontmoeten zowel op Q zelf, als in real. De vriendschappen die ik op Q heb gesloten heb ik gewoon anders ingevuld 8) En 't maakt me nog blijer dat Annabeth (Barnabas) zowel irl als op Q een goede vriendin is geworden en dat ik haar ook in die laatste, bijzondere, categorie kan plaatsen :Y)

    Wow, sentimenteel gedoe. (no_chears)

    Miiiiii, I wuf joe toe! (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Joa twee daarvan liggen mij ook nauw aan het hart in het echte leven! :Y)

    Flum schreef:
    ik heb niet veel quizlet vrienden maar degene die ik heb mag ik dan ook echt


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb op Quizlet wel een paar meisjes leren kennen , die toch iets in zekere zin zijn gaan betekenen, de meeste komen wel niet meer op Quizlet ondertussen, maar ik hoor ze wel regelmatig op msn en facebook. De laatste tijd heb ik minder persoonlijk contact met mensen op Quizlet ,omdat ik een hele tijd ben weggeweest, maar misschien komt dat wel nig terug, ik zie wel. (cat)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    Ik heb op Quizlet wel een paar meisjes leren kennen , die toch iets in zekere zin zijn gaan betekenen, de meeste komen wel niet meer op Quizlet ondertussen, maar ik hoor ze wel regelmatig op msn en facebook. De laatste tijd heb ik minder persoonlijk contact met mensen op Quizlet ,omdat ik een hele tijd ben weggeweest, maar misschien komt dat wel nig terug, ik zie wel. (cat)


    Wat niet is kan idd nog komen. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een aantal mensen vind ik wel aardig, alleen het nog niet zo dat ik mensen heb gevonden die helemáál kan vertrouwen.
    In real-life heb ik die overigens wel...


    Deep inside, I've never felt alive

    Flum schreef:
    ik heb niet veel quizlet vrienden maar degene die ik heb mag ik dan ook echt


    Don't be like the rest of them, darling

    Aife schreef:
    Een aantal mensen vind ik wel aardig, alleen het nog niet zo dat ik mensen heb gevonden die helemáál kan vertrouwen.
    In real-life heb ik die overigens wel...


    Dat is fijn. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pristina, ook al ken ik haar niet persoonlijk. We spreken heel veel via Quizlet en MSN (en twitter af en toe), en zij begrijpt mij voor 100% en ik kan echt met haar lachen (:


    Destroy what destroys you.

    OHMYJOSH schreef:
    Pristina, ook al ken ik haar niet persoonlijk. We spreken heel veel via Quizlet en MSN (en twitter af en toe), en zij begrijpt mij voor 100% en ik kan echt met haar lachen (:



    Awh, dat is toch super fijn? (: internet is wel handig, wat men ook zegt. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife