• Ik scheit m echt in 7 kleuren.

    Oke, sorry, maar ik moet het ergens kwijt kunnen.

    Het zit zo:

    Ik ga over 2 weken ( 30 juni) met de auto naar Turkije..
    De grote probleem.. ik ben mijn verblijfsvergunning kwijt!
    Ik heb nog geen maand geleden deze nieuwe gehad en ben hem nu al kwijt!
    Het mooie van het verhaal.. ik weet niet wat ik moet doen! Mijn ouders moorden me hahha, Iemand enig verstand over? Kun je geen spoedding aanvragen ofzo?

    HELP!


    we were always meant to say goodbye.

    Ik zou zeggen: zoek ze (cat)
    En voor de zekerheid kan je inderdaad beter een nieuwe aanvragen, maar ik heb geen idee hoe lang dat duurt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Volgens mij moet je daarvoor extra betalen en dan nog. Bij ons in de gemeente was het zo: Niet voor 1 mei aangevraagd, dan krijg je hem pas in september, omdat het zo druk is aangezien álle kinderen een eigen paspoort of ID moesten vanwege de nieuwe regeltjes.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Volgens mij moet je daarvoor extra betalen en dan nog. Bij ons in de gemeente was het zo: Niet voor 1 mei aangevraagd, dan krijg je hem pas in september, omdat het zo druk is aangezien álle kinderen een eigen paspoort of ID moesten vanwege de nieuwe regeltjes.



    NEEEEEE:|


    we were always meant to say goodbye.

    Zoeken of vertellen aan je ouders. En als je hem echt niet vin dan moet je echt een nieuwe aanvragen, ben ik bang.

    Toch maar zo snel mogelijk aan je ouders vertellen én héél goed zoeken. Succes.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Toch maar zo snel mogelijk aan je ouders vertellen én héél goed zoeken. Succes.


    Indeed, de waarheid duurt het langst.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien