• Zijn die voor jou ook belangrijk in zekere zin, net als vrienden in het "echte" leven? Voor mij ligt eraan hoe goed ik diegene ken, hoe lang en shit.
    Op een andere site had/heb ik wel iemand die ik ook al had ontmoet en ruim een jaar kende, die was echt heel belangrijk voor mij. ik zit nu iets van twee maanden op Q, en daarop is Ingenue heel belangrijk geworden, haha. (:
    Sommige mensen zijnop internet gezellig, en met sommige krijg je een hechtere band, die ook in het echte leven zeker meetelt. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Niks sentimenteel, het is juist fijn dat je zulke vrienden hebt toch? Zoals je zelf zegt, dankbaar, en dan mag je best sentimenteel zijn.:Y)

    Ik probeer mezelf 'n beetje te indekken, voordat iemand zegt da'k mezelf niet zo moet laten gaan. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Unwind ken ik in het echt en heb ik op Q ontmoet, maar met Phantasticae en Dizzx kan ik ook goed opschieten (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ken maar één iemand van Q in het echt, paulyD, omdat zij een vriend van mij is. (: Maar ik kan het goed vinden met Forbes, Harries, Arid, Hybrid en more. (:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 19:21 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kan het goed vinden met NyanDash, JoshHutch,
    Na0mie (ook in real), maar ook met Dobbyx, xPotterHead en Biologist

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 19:18 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn beste vriendin Frisky. Zij is eigenlij diegene waarmee ik alles doe. En ik ken ook: Bradshaw, blooddiamond, likeyax en roomszz

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 19:19 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik heb niet echt vrienden hier op Q. Ik had er wel een paar,maar na een tijdje stopten we met praten.
    Ik ben nu nog enkel bevriend met Freek en Midas. Ik vind het wel jammer dat Freek niet meer geregeld op Q komt.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    lynnx natuurlijk, aangezien ik haar in RL écht ken. We zitten in dezelfde school, richting, dorp, bus,...
    Arabesque heb ik hier op Q leren kennen en nu heb ik met haar contact in rl. Niet via Q. Gewoon, sms'en en (vanaf nu) zien we elkaar elke maandag en dinsdag aan onze bushalte. Da's best wel nog cool.
    Knightley ... Zij betekent echt veel voor mij... Je kan dat gewoon niet vergelijken met vrienden dat je in het echt hebt.
    Jezabels is gewoon cool. :Y)
    Ik zou meer willen vertellen, echt graag. Maar voor't moment lukt het niet goed om te vertellen hoeveel ze voor mij betekenen. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben vriendloos(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Obscuro <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Eeyore schreef:
    (...)
    Ik probeer mezelf 'n beetje te indekken, voordat iemand zegt da'k mezelf niet zo moet laten gaan. (cat)


    Het zal wel aan mij liggen, maar 't klinkt niet logisch, hoezo zou iemand dat zeggen? :O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Het zal wel aan mij liggen, maar 't klinkt niet logisch, hoezo zou iemand dat zeggen? :O

    Me just kidding :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Me just kidding :Y)


    Trololol, faal van mij.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vroeger wel, maar tegenwoordig zit ik niet meer zoveel op Quizlet...
    Mijn beste vriend heb ik wel leren kennen via internet, via een penvriendensite. Damn glad I met him <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Schoenveter ken ik al voor ik op Q zatxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Nah, daar ken ik niemand goed genoeg voor lol :')


    As travars