• Ik zet er over te denken om volgend jaar van school te veranderen omdat ik op deze school gepest wordt, slecht onderwijs krijg en ik me er gewoonweg niet meer veilig voel.
    Mijn ouders zijn het er mee eens en hebben me helpen zoeken naar een andere school, vandaag zijn ze wezen kijken bij het Isaac Beeckman en ze waren er erg positief over en ik lees ook veel positieve dingen erover
    Ik moet dan wel dit jaar overdoen, die school is nog zo nieuw dat ze volgend jaar geen vierde hebben, maar dat vind ik niet erg.
    Nu heb ik toch een probleem, mijn vriendinnen willen niet dat ik ga, doen alles om mij van het idee af te brengen.
    Ze hebben iemand op die school een brief laten schrijven over hoe slecht het wel niet is en ze vinden de site corrupt en nep.
    En ik vind het niet leuk dat ze zo doen, maar dat begrijpen ze niet.
    Ik wil niet op de school blijven waar ik nu zit, maar in mijn woonomgeving zijn niet zoveel scholen.

    Wat moet ik nu doen? Ik ga zelf ook nog kijken op die school, maar ik vind het echt niet leuk meer hoe mijn vriendinnen doen. Iets wat ik zeker weet is dat ik liever niet op deze school wil blijven.

    Zeikverhaal, maar ik moet het kwijt

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 16:40 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gewoon kiezen wat voor jezelf het prettigst is. Ik wil niet negatief zijn, maar misschien zijn het volgend jaar je vriendinnen niet eens meer ook al blijf je wel, en dan zit je nog wel op dezelfde school maar voel je je nog rotter.

    Je moet echt gewoon luisteren naar jezelf en wat jij het fijnst vindt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    Gewoon kiezen wat voor jezelf het prettigst is. Ik wil niet negatief zijn, maar misschien zijn het volgend jaar je vriendinnen niet eens meer ook al blijf je wel, en dan zit je nog wel op dezelfde school maar voel je je nog rotter.

    Je moet echt gewoon luisteren naar jezelf en wat jij het fijnst vindt.


    Ik ben het hier helemaal mee eens, JIJ moet beslissen over jezelf. Dat doen je vrienden toch niet?!


    Are you lost?

    Mijn vriendinnen smeken me ook zowat om te blijven, maar denk aan jezelf! Word jij er blij van als je nog een jaar op deze school blijft?

    Het is opzich wel te begrijpen dat je vriendinnen het jammer vinden dat je naar een andere school gaat, maar jij schrijft dat je je er niet veilig voelt, en dat is ook niet goed. Luister niet naar je vriendinnen, maar denk aan jezelf en kies voor hetgene waar jij je het beste bij voelt.


    The universal language of art.

    Soms moet je gewoon voor jezelf kiezen en dit is zo'n moment (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Decisions about yourself, are made by yourself, not by your friends ;)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Reepicheep schreef:
    Gewoon kiezen wat voor jezelf het prettigst is. Ik wil niet negatief zijn, maar misschien zijn het volgend jaar je vriendinnen niet eens meer ook al blijf je wel, en dan zit je nog wel op dezelfde school maar voel je je nog rotter.

    Je moet echt gewoon luisteren naar jezelf en wat jij het fijnst vindt.


    comfort in c h a o s

    Ik vind dat ze wel een beetje kinderachtig doen, zeg... Jij moet doen, wat jij wil... En is dat van school veranderen, dan zouden ze dat moeten accepteren...
    Ik snap dat ze misschien niet willen dat jij weg wilt, maar als jij je niet veilig voelt, dat zou ik niet blijven.

    En ik zou je vriendinnen even duidelijk maken dat je het niet leuk vind wat zij doen.
    Veel succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    kies voor jezelf, mijn motto "EERST IK DAN EEN ANDER" ja ik ben egocentrisch ^^ maar dit is gewoon als jij gepest word dan is dat erg, (like me) ik werd gepest de hele basisschool lang, kwam in een zware depressie nog niet helemaal overheen, en had een lichetlijke vorm van een eetstoornis. dus ik zeg gewoon doen wat je zelf wil, het is jou leven...


    even a white rose has a black shadowx

    Je moet doen wat je zelf wilt, als jij er een goed gevoel bij hebt, moet je gewoon gaan. Het gaat hier tenslotte om jou toekomst, niet om die van hun. Als jij hierdoor je beter kan concentreren en meer zin krijgt in school, zou ik zeker wisselen. Om het dan even hard te zeggen hebben je vriendinnen dan gewoon pech. Het is jou keuze.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zeg tegen hen dat ze zich stil moeten houden of moeten oprotten. Dat is geen gedrag voor vriendinnen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik zou zeggen doen wat je zelf het fijnst vindt. Een meisje van mijn basisschool is op een middelbare school gebleven waar ze niet thuishoorde maar omdat bijna de hele oude klas daar zat. Ze werd ontzettend gepest en heeft nu een eetstoornis en een keer bijna zelfmoord gepleegd.
    Je moet gewoon zelf kiezen


    Remember to be ridiculous.

    Ik heb echt zo'n hekel aan al dat pesten.
    In zo'n situatie vind ik dat je moet doen wat je zelf wilt, niet wat je vriendinnen het beste lijkt.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb er vandaag met mijn vriendinnen over gepraat en eentje snapt mij nu wel.
    Ik ga binnenkort waarschijnlijk met mijn moeder zelf kijken op die school en ook mijn mentor weet dat ik nu met dat idee zit
    Morgen gaat ze het tijdens mentorles het er over hebben met de hele klas, over het pesten. Gelukkig hoef ik er niet bij te zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bepaal zelf wat je doet, als je gaat studeren kijk je denk ik toch niet meer om naar de vriendinnen van de middelbare.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."