• Zijn die voor jou ook belangrijk in zekere zin, net als vrienden in het "echte" leven? Voor mij ligt eraan hoe goed ik diegene ken, hoe lang en shit.
    Op een andere site had/heb ik wel iemand die ik ook al had ontmoet en ruim een jaar kende, die was echt heel belangrijk voor mij. ik zit nu iets van twee maanden op Q, en daarop is Ingenue heel belangrijk geworden, haha. (:
    Sommige mensen zijnop internet gezellig, en met sommige krijg je een hechtere band, die ook in het echte leven zeker meetelt. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Quiescent schreef:
    Eigenlijk alleen Shippo bij mij. Ik vertrouw haar echt zoals ik dat bij bijna geen ander doe. Ik praat de laatste tijd wel wat minder met 'r, maar dat maakt niet uit. Ik heb d'r een keer in 't echt gezien. En binnenkort gaan we weer afspreken. Yay :')


    Ben ik wel met je eens, idd! :Y)

    Maar aan mijn lijstje wil ik er dan nog 2 bijvoegen:
    LivingZombie, maar zij kent Q juist via mij. Maar haar vertrouw ik alles toe!
    En Rider. We hebben elkaar 1 keer in het echt gemeet, en het klikt gewoon! Ondanks dat we de laatste tijd minder praten zijn en blijven we gewoon beste Q-dinnetjes! (flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn Q-vrienden zijn echt awesome:Y)
    lol ik vind het stom als ik nu er maar een paar neer ga zetten, en dan voelen de anderen zich buitengesloten, da wil 'k nie.
    Eloquentia en vampireshoot die eigenlijk amper meer actief is, but yeah ken ik in real life, zij betekenen echt veel voor me en zijn dan ook echte vriendinnen c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    AraniaExumai schreef:
    (...)

    Ben ik wel met je eens, idd! :Y)

    Maar aan mijn lijstje wil ik er dan nog 2 bijvoegen:
    LivingZombie, maar zij kent Q juist via mij. Maar haar vertrouw ik alles toe!
    En Rider. We hebben elkaar 1 keer in het echt gemeet, en het klikt gewoon! Ondanks dat we de laatste tijd minder praten zijn en blijven we gewoon beste Q-dinnetjes! (flower)



    Aaaaawh vet! (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mh, mijn internetvrienden zijn op het moment niet zo belangrijk als mijn vrienden IRL, maar wat niet is kan nog komen en ze voegen toch zeker wel veel blijdschap toe (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Symphonia schreef:
    (...)


    Aaaaawh vet! (:


    Haha yeah ;D

    Dr zijn dr nog wel meer die ik hier neer zou kunnen zetten, maar dan wordt het lijstje wel héél lang, en met hun ( ^^ vorige reactie)heb ik het beste contact ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    AraniaExumai schreef:
    (...)

    Haha yeah ;D

    Dr zijn dr nog wel meer die ik hier neer zou kunnen zetten, maar dan wordt het lijstje wel héél lang, en met hun ( ^^ vorige reactie)heb ik het beste contact ;D


    Haha, je hoeft geen verantwoording aan mij af te leggen (: En ik neem aan dat het geen drol uitmAkt als ze jou ook zien als jij hun, toch? (:
    Ik leer de laatste dagen steeds meer leuke mensen kennen, of beter juist. Dat is exht leuk, na twee maanden zit je wat meer op je "plek" op zo'n site. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Haha, je hoeft geen verantwoording aan mij af te leggen (: En ik neem aan dat het geen drol uitmAkt als ze jou ook zien als jij hun, toch? (:
    Ik leer de laatste dagen steeds meer leuke mensen kennen, of beter juist. Dat is exht leuk, na twee maanden zit je wat meer op je "plek" op zo'n site. (:


    Haha, ach toch gedaan! :p


    Uhu idd, maar vrijwel de meeste mensen hier op Q zijn gewoon vet nice! En of je ze nou kent of niet, heb je bijv. problemen met dingen vinden op de site ofseu of iets dat je in een forum plaatst, veel mensen zijn bereidt je te helpen en iedereen staat open voor nieuw contact, gewoon vet fijn hier! =D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    AraniaExumai schreef:
    (...)

    Haha, ach toch gedaan! :p


    Uhu idd, maar vrijwel de meeste mensen hier op Q zijn gewoon vet nice! En of je ze nou kent of niet, heb je bijv. problemen met dingen vinden op de site ofseu of iets dat je in een forum plaatst, veel mensen zijn bereidt je te helpen en iedereen staat open voor nieuw contact, gewoon vet fijn hier! =D


    Idd, er hangt hier een heel fijne sfeer hiervoor zat ik ruim 5 jaar op gSm (mocht het je bekentnzijn), maar de sfeer was erg veranderd en shit, ik vond er niet meer de voldoening in zoals ik eerst deed. Een vriendin raadde mij Q aan, zelf zit ze er weinig op, maar ik vrij veel. Eerst had ik een ander account een week, maar ik vond de naam shit - wist niet dat je kon veranderen - en maakte deze aan.
    But enfin, je wordt hier snel geholpen, maar mensen worden ook in hun waarde gelaten. Naar mijn idee dan, haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik doe niet aan vrienden op Q (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja, ze zijn belangrijk voor me.

    imlove is echt een van de allerbelangrijkste personen in mijn leven. Ondanks dat we elkaar niet vaak zien (ongeveer 2x per jaar, vanwege de afstand) is ze echt super belangrijk voor me en kan ik niet meer zonder haar. Ze is een van mijn beste vriendinnen (H)

    Destined is mijn super lieve vriendje, ondanks de afstand zien we elkaar regelmatig en ook hij is natuurlijk super belangrijk in mijn leven. Hij is echt mijn alles en zonder hem voel ik me diep ongelukkig... Dus ik ben blij dat ik hem ken en dat hij mijn ventje is! :D

    Ook met Penelopy heb ik een speciale band. We hebben allebei een rot tijd gehad en we hebben beide hetzelfde meegemaakt. We hebben elkaar hier, door al die ellende leren kennen. Het is dus een aparte manier, maar ook zij is een rol in mijn leven gaan spelen. Ik spreek haar niet geregeld, maar ik schrijf haar af en toe en ze is toch wel speciaal voor me. ;)

    Verder heb ik natuurlijk nog andere mensen leren kennen hierzo, maar die zijn allemaal niet vaak meer online. Drie mensen die ik gewoon regelmatig zie en spreek zitten hierop, maar die kende ik ervoor al in reallife en ik heb nog een paar hele goede vrienden en vrienden eraan over gehouden, maar die doen niet zoveel met hun profiel. Maar ik spreek ze geregeld nog op msn! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Symphonia schreef:
    (...)

    Idd, er hangt hier een heel fijne sfeer hiervoor zat ik ruim 5 jaar op gSm (mocht het je bekentnzijn), maar de sfeer was erg veranderd en shit, ik vond er niet meer de voldoening in zoals ik eerst deed. Een vriendin raadde mij Q aan, zelf zit ze er weinig op, maar ik vrij veel. Eerst had ik een ander account een week, maar ik vond de naam shit - wist niet dat je kon veranderen - en maakte deze aan.
    But enfin, je wordt hier snel geholpen, maar mensen worden ook in hun waarde gelaten. Naar mijn idee dan, haha.


    Aah jah gSm, heb ik ook nog een tijdje gespeelt. Maar toen raakte ik nogal ''blut'' en k vond het uberhaupt niet bepaalt gezellig al en ik ben weggegaan.
    ik kwam per ongeluk op Quizlet terecht omdat ik gewoon simpelweg ''quizzen'' op google had ingetikt ofseu haha. x']
    Maar de sfeer hier is idd erg fijn. Hoewel er natuurlijk soms wel wat onenigheid is tussen de users hoor, en soms zijn dr natuurlijk wel ruzies, maar dat kun je nooit voorkomen.
    Over het algemeen is het wel fijn hier! =)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tigger schreef:
    Ik doe niet aan vrienden op Q (cat)

    Alleen de ponies zijn jouw vrienden? (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ken alleen Yoda van Quizlet in het echt, ze is mijn beste vriendin.
    Door haar ken ik ook die pipo hier boven, Tigger AKA Alwin.

    Verder is er nog Baranabas, Annabethje, die ik nog niet in het echt ontmoet heb maar wie ik wel een echt goede vriendin vind, en Omerta AKA Nancy. ^^

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:46 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    AraniaExumai schreef:
    (...)

    Aah jah gSm, heb ik ook nog een tijdje gespeelt. Maar toen raakte ik nogal ''blut'' en k vond het uberhaupt niet bepaalt gezellig al en ik ben weggegaan.
    ik kwam per ongeluk op Quizlet terecht omdat ik gewoon simpelweg ''quizzen'' op google had ingetikt ofseu haha. x']
    Maar de sfeer hier is idd erg fijn. Hoewel er natuurlijk soms wel wat onenigheid is tussen de users hoor, en soms zijn dr natuurlijk wel ruzies, maar dat kun je nooit voorkomen.
    Over het algemeen is het wel fijn hier! =)


    Haha, je moet nu nog meer betalen wil je dingen kunnen en shit, echt zinloos en dom. Mja, er was een shit sfeer.
    Je kunt dat soort dingen idd niet voorkomen, maar daar is het dagelijks en om "wat is beter, HP of Twilight"" en al die shit.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Seeder schreef:
    (...)
    Alleen de ponies zijn jouw vrienden? (cat)


    Neh. Ik had vrienden op Q. EN TOEN GING IK SCHOENEN WINKELEN D:

    Ik haat de mensheid.
    *gaat emo in een hoekje zitten*


    quidquid excusatio prandium pro