• Zijn die voor jou ook belangrijk in zekere zin, net als vrienden in het "echte" leven? Voor mij ligt eraan hoe goed ik diegene ken, hoe lang en shit.
    Op een andere site had/heb ik wel iemand die ik ook al had ontmoet en ruim een jaar kende, die was echt heel belangrijk voor mij. ik zit nu iets van twee maanden op Q, en daarop is Ingenue heel belangrijk geworden, haha. (:
    Sommige mensen zijnop internet gezellig, en met sommige krijg je een hechtere band, die ook in het echte leven zeker meetelt. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb hier zeker een paar bijzondere relaties en vriendschappen afgesloten. Met sommige praat ik minder dan voorheen en met anderen juist meer, maar in mijn ogen moet dat bij echte vriendschap niet uitmaken. Het is maar een klein handjevol en degene die het zijn weten dat ook wel, maar ik ben er zeker dankbaar voor.


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    Ik heb hier zeker een paar bijzondere relaties en vriendschappen afgesloten. Met sommige praat ik minder dan voorheen en met anderen juist meer, maar in mijn ogen moet dat bij echte vriendschap niet uitmaken. Het is maar een klein handjevol en degene die het zijn weten dat ook wel, maar ik ben er zeker dankbaar voor.


    Vrienden zijn voor soulless bums! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Vrienden zijn voor soulless bums! D:


    Voor jou misschien wel. Ik hecht in sommige gevallen gewoon waarde aan mensen.


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Voor jou misschien wel. Ik hecht in sommige gevallen gewoon waarde aan mensen.


    Ik ook. Ik werd net van een klif afgeduwd en ben nu een soulless bum :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Ik ook. Ik werd net van een klif afgeduwd en ben nu een soulless bum :C

    Wie, wat, waar en waarom? (no_chears)


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)
    Wie, wat, waar en waarom? (no_chears)


    Dark souls op ps3. AND I DUNNO D:

    I was all like:



    But the monsters were all like SMASHY and smashed me :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Dark souls op ps3. AND I DUNNO D:

    I was all like:



    But the monsters were all like SMASHY and smashed me :C


    Monsters? OH NOES! ._.


    Til hug og blod.

    Mijn aller aller alleer beste vriendin op Q is Anne.
    Ze is gewoon echt de beste, en ik ga haar binnenkort meeten! (: ik kan gewoon echt niet wachten. En ja, ik vind haar belangrijker dan mijn vrienden in real life. Dat komt niet omdat ik 'levenloos' of zo ben, maar omdat mijn real life vrienden soms wel lullig kunnen zijn. En Anne begrijpt me sowieso beter dan hen. :]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ahum, Tragically, Lionsgate, and Toddler zijn alle drie heel erg belangrijk voor me. Voor de rest zit mijn beste vriendin in rl ook op Q, door mij. Ankaietje. En ik heb twee meisjes van Q al ontmoet in het echt, eentje daar praat ik nog veel mee, met de ander is het contact verwaterd.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Cardew schreef:
    Ja, hier op Q zijn er toch heel veel mensen die ik heel erg belangrijk vind. Nu zijn dat vooral Publisher, Bennedict, Lanter, Flemish, Lionsgate, Auckland en Skywatch. Ik ben echt zo ontzettend dankbaar dat ik hen ken.

    <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    AraniaExumai schreef:
    (...)

    Haha lol, de sfeer daar is er dus niet beter op geworden :')
    Mjah kortom; Hier op Quizlet is de sfeer etc. wel fijn! :Y)


    Naar mijn mening niet, het kan er heel gezellig zijn, maar het is niet de allerleukste plek meer - laat ik het zo zeggen, haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn vrienden hier zijn mijn vrienden in real life =D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Sarita (Wangster) & Sevda (Complexity)

    I <3 my real friends, omdat ze er altijd voor me zijn en ik kan niet zonder ze.

    Maar ik heb ook goede Q'ers als vrienden: Tweedledee, Karofsky en Sallivera ben ik supergoed mee bevriend.
    Karofsky durft mij alles te vertellen en ik luister goed (vind ik zelf). Ik ben blij voor haar dat ze haar verhalen bij iemand kwijt kan.
    Tweedledee en ik hebben ongeveer dezelfde helden, ik kan altijd met haar lachen, ook al is het via msn.
    Met Sallivera kan ik ook lekker lachen en over Glee praten..

    CHIBIMANIA ken ik trouwens in real life.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 11:45 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Omerta schreef:
    Ik heb hier zeker een paar bijzondere relaties en vriendschappen afgesloten. Met sommige praat ik minder dan voorheen en met anderen juist meer, maar in mijn ogen moet dat bij echte vriendschap niet uitmaken. Het is maar een klein handjevol en degene die het zijn weten dat ook wel, maar ik ben er zeker dankbaar voor.

    Ik voel me lekker aangesproken <3


    -