• Zijn die voor jou ook belangrijk in zekere zin, net als vrienden in het "echte" leven? Voor mij ligt eraan hoe goed ik diegene ken, hoe lang en shit.
    Op een andere site had/heb ik wel iemand die ik ook al had ontmoet en ruim een jaar kende, die was echt heel belangrijk voor mij. ik zit nu iets van twee maanden op Q, en daarop is Ingenue heel belangrijk geworden, haha. (:
    Sommige mensen zijnop internet gezellig, en met sommige krijg je een hechtere band, die ook in het echte leven zeker meetelt. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tigger schreef:
    (...)

    Neh. Ik had vrienden op Q. EN TOEN GING IK SCHOENEN WINKELEN D:

    Ik haat de mensheid.
    *gaat emo in een hoekje zitten*


    Haha, ik heb ooit zo'n emo cartoon gevonden waarop het regende en die pop zei: " Aww, the sky is crying."


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tigger schreef:
    (...)

    Neh. Ik had vrienden op Q. EN TOEN GING IK SCHOENEN WINKELEN D:

    Ik haat de mensheid.
    *gaat emo in een hoekje zitten*

    Mensen die met mij praten gaan echt altijd in een hoekje zitten, lol ._.
    that's kinda weird O.O
    WAAROM GING JE DAN SCHOENEN WINKELEN, ALS JE OOIT VRIENDEN HAD KUNNEN HEBBEN OP Q? D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    (...)
    Mensen die met mij praten gaan echt altijd in een hoekje zitten, lol ._.
    that's kinda weird O.O
    WAAROM GING JE DAN SCHOENEN WINKELEN, ALS JE OOIT VRIENDEN HAD KUNNEN HEBBEN OP Q? D:


    IK MOEST SCHOENEN HEBBEN!


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    IK MOEST SCHOENEN HEBBEN!

    Hoge hakken?(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    (...)
    Mensen die met mij praten gaan echt altijd in een hoekje zitten, lol ._.
    that's kinda weird O.O
    WAAROM GING JE DAN SCHOENEN WINKELEN, ALS JE OOIT VRIENDEN HAD KUNNEN HEBBEN OP Q? D:

    Ik voel me aangesproken. (cat)

    Jezabels schreef:
    (...)
    Ik voel me aangesproken. (cat)

    Je bent niet de enige, Neny :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    En trouwens, Seeder vind ik ook echt grappig en geweldig om mee te praten. :Y)

    Jezabels schreef:
    En trouwens, Seeder vind ik ook echt grappig en geweldig om mee te praten. :Y)


    I love u'r photo. ;0


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Seeder schreef:
    (...)
    Hoge hakken?(cat)


    Neh, grijs


    quidquid excusatio prandium pro

    En dan had ik nog een goede vriendin, uit Nederland, maar het contact is jammer genoeg verwaterd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn vriendinnen in real life zitten ook op Q, ze zijn echt geweldig! Verder spreek ik wel mensen op Q die ik niet persoonlijk ken, maar daar weet ik ong. 1/100e van van wat ik van m'n vriendinnen weet, dus ik denk niet dat ik ze vrienden kan noemen. Maar ik vind het wel super dat ik ze hier heb leren kennen!


    Every day you're closer to the day when everything is okay.

    Van Quizlet heb ik eigenlijk geen echte "vrienden" - vroeger had ik wel leuke gastenboekgesprekken en dergelijke met mensen, maar ik zit daarvoor eigenlijk nog te weinig op Q, dus dat is allemaal nogal verwaterd. Ik mis deze site eigenlijk ook niet echt. Een tijd geleden was het allemaal erg gezellig met RPG'en en dergelijke maar nu... meh. Ach, het geeft niet, er zijn weer nieuwe dingen voor in de plaats gekomen (:
    Maar ik heb wel goede vrienden van andere sites, die ik ook nog nooit in het echt heb gezien. Eigenlijk hoeft dat ook niet echt van mij. Ik heb één keer iemand gemeet en dat was heel anders uitgepakt dan ik van tevoren had verwacht, het contact met haar was daarna ook meteen al helemaal weg. En ik wil geen vriendschappen verpesten door meetings die niet leuk verlopen... ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ferocious schreef:
    Van Quizlet heb ik eigenlijk geen echte "vrienden" - vroeger had ik wel leuke gastenboekgesprekken en dergelijke met mensen, maar ik zit daarvoor eigenlijk nog te weinig op Q, dus dat is allemaal nogal verwaterd. Ik mis deze site eigenlijk ook niet echt. Een tijd geleden was het allemaal erg gezellig met RPG'en en dergelijke maar nu... meh. Ach, het geeft niet, er zijn weer nieuwe dingen voor in de plaats gekomen (:
    Maar ik heb wel goede vrienden van andere sites, die ik ook nog nooit in het echt heb gezien. Eigenlijk hoeft dat ook niet echt van mij. Ik heb één keer iemand gemeet en dat was heel anders uitgepakt dan ik van tevoren had verwacht, het contact met haar was daarna ook meteen al helemaal weg. En ik wil geen vriendschappen verpesten door meetings die niet leuk verlopen... ):


    Awh. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Haha, je moet nu nog meer betalen wil je dingen kunnen en shit, echt zinloos en dom. Mja, er was een shit sfeer.
    Je kunt dat soort dingen idd niet voorkomen, maar daar is het dagelijks en om "wat is beter, HP of Twilight"" en al die shit.


    Haha lol, de sfeer daar is er dus niet beter op geworden :')
    Mjah kortom; Hier op Quizlet is de sfeer etc. wel fijn! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    LuciusMalfoy en Delta zijn mijn maatjes :3.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 0:08 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''