• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Cho Chang

    Ik zag hoe de Swadderaar jammerend en smekend vroeg of ik haar kon helpen, ze kon dan wel een zwadderaar zijn maar ik besloot haar toch te helpen en helpte haar opweg naar de ziekenboeg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elianne Alice Avador

    'Ja' Andwoorde ik glimlachend terwijl ik mijn best deed om me te consentreren op de plek in londen, een harde ruk achter mijn navel en een lichte wind die door mijn haren waait als we in londen aankomen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nils
    Ik grinnik en ga naast haar zitten. 'Ik weet ng precies hoe ik in het begin reageerde op verschijnselen, op een gegeven moment leerde ik om niet meer te verschijnselen als ik net had gegeten,' zeg ik. 'Het is hier mooi hé? Al die lichtjes zo.'


    Remember to be ridiculous.

    Samantha

    Ik moest moeite doen om niet te rollen met mijn ogen. Hoe naïef kon je zijn? Ik bedankte haar terwijl ik lichtjes op haar steunde, terwijl we onderweg liepen naar de ziekenboeg.
    Na een tijdje kwamen we langs de verlaten meisjeswc, en ik duwde haar plotseling ruw naar binnen. ''Paralitis!'' riep ik direct, en ze viel verstijfd op de grond. Ik grijnsde. Mooizo. Bellatrix zou het slachtoffer vast graag in pijn zien, dus dat moest maar geregeld worden..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emma Carter
    'Inderdaad' zei ik glimlachend 'Het is echt prachtig hier' Als George van plan was hier de avond te blijven zitten, zou ik dat nieteens erg vinden. Maar ook als we ergens anders heen gingen zou dat wel leuk zijn. Er was namelijk niet echt iets in Londen te vinden wat ik niet leuk vond. Nou ja, op de london dunchen na dan.


    Keep your head up, keep your heart strong

    George
    Ik keek rond toen we in Londen waren. Het uitzicht bleef me verbazen.
    "Het uitzicht blijft prachtig" zei ik glimlachend. "Waar is de rest eigenlijk?" vroeg ik toen ik doorhad dat ze er niet waren

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 21:45 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    'Waar isde rest eigenlijk?' Hoor is George vragen.
    'Wat dacht je van op het bankje naast je?' Vraag ik geïrriteerd. 'Zijn we onzichtbaar ofzo?'


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    'Niet zo geïrriteerd doen tegen mijn beste vriendje, hea reus' zei ik grijnzend toen ik Nils zo tegen hem hoorde praten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    Ik keek naast me en schoot in de lach
    "Uh blijkbaar wel anders had ik jullie wel gezien" zei ik en keek rond "Gaan jullie trouwens mee?"

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 21:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    Ik kijk glimlachend naar Emma. 'Dat iemand nou over een kleintje als jou heen kijkt maar ik ben bijna twee meter, dan zou je toch wel denken dat hij me zou zien?'


    Remember to be ridiculous.

    Cho Chang

    Ik werd plots ruw geduwt en kwam met een klap verstijft door de spreuk op de grond terecht, als ik had kunnen vloeken had ik het gedaan, maar dat ging in mijn geval moeielijk. Waarom deed ze dit?


    Don't be like the rest of them, darling

    Emma Carter
    'Oké, dat is waar' antwoordde ik lachend en richtte me even op George 'Nee, wij gaan hier lekker blijven zitten, toch Nils?' zei ik, George plagend. Want natuurlijk zou ik met hem mee gaan


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha

    ''Sorry, Cho, blame Potter.'' grijnsde ik, en richtte mijn stok op haar. 'T zou wel goed komen, Amnesia deed wonderen.
    ''Crucio!''

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 22:02 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nils
    Ik kijk haar lachend aan. 'Als jij dat graag wilt,' zeg ik schouderophalend wetend dat ze George alleen maar aan het plagen is. 'Tenzij George dan gaat huilen natuurlijk want daar kan ik niet tegen.'


    Remember to be ridiculous.

    George

    "Als je hier wilt blijven zitten dan mag je ook blijven zitten" zei ik lachend wetende dat ze me gewoon aan het plagen was.
    "Ik ga niet huilen" zei ik lachend tegen Nils en kijk naar Elianne ""Zullen wij gaan of wil je ook hier blijven?" vroeg ik

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 22:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer