• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik wacht even met Cho Chang vervloeken tot Leannan online is, want die kan dan getuigen voor Bellatrix :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kun je haar niet alvast in een hoek drijven ofzo? XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    [:'D Kan ook, waar is ze? (: ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nils
    Ik knik, ik ben een keer in Londen geweest en weet de perfecte plek om te landen. Er is een dak waar altijd een deur naar openstaat. Daar heb ik vaak met mijn toenmalige vriendin gezeten. 'Ja hoor,' zeg ik.
    Ik geef Elianne de exacte locatie en pak Emma's pols vast. 'Ben je er klaar voor?'
    [moet het wel of niet lukken?]


    Remember to be ridiculous.

    [Nog nergens.. Zal ik haar ergens in een gang laten rondlopen?]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Sure, Samantha wacht nu toch op Snape dus ze is daar al ergens ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emma Carter
    'Ja hoor' zeg ik glimlachend. Ik had altijd een hekel aan het gevoel dat ik nu zou krijgen gehad, maar toch had ik het er wel voor over. Ik hield van Londen, van de mensen die er waren, de gezelligheid die je daar voelde, de uitzichten die je daar had. Eigenlijk van alles.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha

    Ik vloekte. Als ik op Snape moest wachten, stond ik hier morgen nog; ik kon beter op zoek naar een slachtoffer aangezien Bellatrix haar bewijs vanavond al wou. Ik keek even naar de jongen. ''Paralitis.'' mompelde ik, en het volgende moment verstijfde hij. Ik sleurde hem mee in een kast, met de ingrediënten, en besloot hem wat later te verlinken.
    Ik liep weg, op zoek naar een slachtoffer.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 21:28 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cho Chang

    Een beetje doelloos loop ik door de gangen, mijn vriendinnen had ik verzekerd dat ik alleen wouw zijn en had daarna wat doeloos rondgelopen, veel kon me toch niet gebeuren.


    Don't be like the rest of them, darling

    [wel (:]

    George
    "Is goed dan zien we jullie zo' zei ik glimlachend en keek naar Elianne "Verdwijnsel je alleen of verdwijnselen we samen naar Londen?" vroeg ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elianne Alice Avador

    'Samen?' Vroeg ik glimlachend, waarschijnlijk zou ik het zelf ook kunnen vinden maar de kans was ook groot dat ik dan nog zou verdwalen, en daarbij zou ik het fijn vinden om bij hem te zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nils
    Ik glimlach en verschijnsel zonder problemen op het dak. Emma ziet een beetje misselijk, ik ken het gevoel maar ben er intussen aan gewend. 'Gaat het? Misschien moet je maar even gaan zitten, ik weet nog hoe het in het begin was.'


    Remember to be ridiculous.

    Samantha

    En niet lang hoefde ik te zoeken, aangezien ik al een bekend meisje zag lopen. Cho Chang heette ze, en ik heb haar wel vaker rond zien hangen met Potter. Ik deed alsof ik erge last van mijn been had, en liep mank naar haar toe. ''Z-zou je me misschien kunnen helpen? Ik moet n-naar de ziekenboeg, maar ik heb zo.. veel pijn.'' kreunde ik pijnlijk, en keek haar smekend aan.
    Als het goed is liepen we richting de ziekenboeg langs de verlaten meisjeswc, en daar kon ik rusitg, zonder gestoord te worden, mijn ding doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George

    Ik knikte.
    "Is goed" glimlachte ik, ik pakte haar hand en keek haar aan.
    "Ben je er klaar voor?" vroeg ik voor de zekerheid.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    'Het gaat goed hoor' zei ik glimlachend 'Maar lief dat je het vraagt' Omdat ik me toch nog best misselijk voel en ook omdat het uitzicht hier heel mooi is, besluit ik toch op het bankje dat op het dak staat te gaan zitten, wat een heel mooi uitzicht geeft over de stad.


    Keep your head up, keep your heart strong