• Copyright © AlwaysKlaine



    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.



    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1- Gereserveerd; RainbowShine
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2- Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall annemellark
    8- Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10- Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;

    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    'Goed idee' slikte ik.
    Ik haat dit soort momenten. ik wrijf over mijn achterhoofd en trek aan mijn ketting.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    Ik keek hem eventjes aan. Hij zei de woorden op een aparte manier. Ik zag hem over zijn achterhoofd wrijven en hij trok weer aan zijn halsband. 'Gaat alles wel goed?' vroeg ik aan hem.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Levi Runner

    Ik ontspande weer. 'Met mij wel, met jouw? lachte ik.
    Ik had gewoon van die droge random momenten.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Sofie Bennet

    Ik knikte. 'Gaat wel,' zei ik met een glimlachje. Ik draaide mijzelf weer om en begon te lopen. 'Hallo?!' riep ik zo maar. Ik zou er wel achter komen wie me hoorde of niet.


    [Oh, ik zie net dat ik net Softie had neergezet ipv Sofie XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (damm dubbel post)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 15:01 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Haha ik zag het niet eens)

    Levi Runner

    ik zuchtte en liep achter haar aan. Haar naam vind ik wel. ooit... damm ik had in haar vest moeten kijken misschien zag ik daar de naam.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ik zag het dus net omdat ik weer Softie wou doen.. En dan kijk ik meestal of ik die fout eerder had gemaakt. Ik wacht nu ff met reageren tot er wat meer mensen zijn.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (oke is goed :P)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 15:06 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Oeps ik volg het niet meer? :p )

    [Ehm, echt veel is er niet gebeurd ;d. Niet voor mijn gevoel althans..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -@ Psychokid misschien kan je het vertrouwen gaa winnen van Sofie, zij word namelijk de eerste die geofferd word.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arrow

    Achter ons hoor ik iemand vragend roepen, het zijn een jongen en meisje, de jongen herken ik van die kamer waar dat blonde meisje ook was.
    Ik kijk de twee omstebeurt aan. "Waar is dat blonde meisje?" Vraag ik dan ik kijk de jongen aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    "Waar is dat blonde meisje?" vroeg een jongen out of nowhere. 'Blond meisje? wacht je bedoelt Nicole? ik heb werkelijk geen idee' ik haalde mijn schouders op en trekte een keer aan mijn ketting.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [...]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arrow

    "Heet ze Nicole? Was de 'M' dan misschien een 'N'?" Ik kijk van de jongen naar Joshua.
    Ik sluit mijn ogen en haal de foto terug, maar hij word snel wazig. "Ik ben te moe om de foto volledig en scherp terug te zien." Zeg ik en open mijn ogen weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.