• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:35 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emma Carter
    Eenmaal aangekomen bij de afgesproken plek zag ik daar nog niemand staan, iets wat ik ook niet zo raar vond. George was nooit echt een van de eerste geweesd en als ik nu op de klok keek zag ik dat het ook nog vijf minuten duurde voor de afgesproken tijd. Ze hadden dus nog lang genoeg de tijd om te komen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    Ik knik. 'Dan zie ik je daar zo,' zeg ik.
    Ik been door de menigte naar de ingang waardoor ik net nog naar binnen ben gekomen. Mijn blik glijdt over de gezichten van de leerlingen en dan zie ik een redelijk klein meisje met een bekend gezicht. Mijn date. Ik loop aarzelend op haar af. Als ik me nu vergis is dat echt verschrikkelijk. 'Ehm hallo,' zeg ik. 'Ik geloof dat jij vanavond mijn date bent?'
    Dat ze er prachtig uitziet helpt natuurlijk ook niet echt met zeker voelen.


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    Even bekeek ik de jongen, waardoor er een glimlach op mijn gezicht verscheen. George had dus toch nog wel een beetje smaak. Nou ja, meer dan een beetje. Deze jongen was namelijk echt heel knap. 'Dat zou best kunnen' antwoordde ik glimlachend, me beseffend hoe raar dit was.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    'Als George dit geregeld heeft dan is het hoogstwaarschijnlijk zo,' zeg ik glimlachend om de vreemde situatie. 'Maar als hij zometeen komt opdagen zal ik hem heel even snel om bevestiging vragen zodat we niet per ongeluk allebei onze date in de kou laten staan.'


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    'Georgina zal vast niet meer dan twee dates geregeld hebben' antwoordde glimlachend 'Wat betekend dat jij waarschijnlijk mijn date bent. Of hij moet ineens homo zijn geworden, dan zou het natuurlijk ook zo kunnen zijn dat je vanavond zijn date bent geworden'


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    Ik liep op het terrein opzoek naar Fred en Elianne.
    Als ik ze beide niet snel vind zit ik met een probleem. Ik liep langs de ingang en besloot maar gewoon bij Emma en Nils te wachten. "Als je wat wilt weten kan je het ook aan mij vragen hoor en ik had er geen twee want ik kan ook nog naar Snape en Harry" zei ik lachend tegen Emma.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    Ik trek een wenkbrauw op bij het horen van Georges bijnaam en grinnik daarna. 'In dat geval bedank ik voor de date en ga ik wel de hele avond alleen op het schip zitten,' glimlach ik. 'Maar voor zover ik weet ging ik met een vriendin van hem op date. Of is hij Schizofreen? Dan kan hij zelf die vriendin natuurlijk zijn. En daar is George,' zeg ik als hij tegen het meisje dat blijkbaar Emma heet gaat praten.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:43 ]


    Remember to be ridiculous.


    Summer

    "Ik weet het" zei ik en liep naar de deur. Ineens bedacht ik me iets
    "Als zij hier stond betekent dat zij het ook weet" zei ik tegen Snape voor ik de deur opende
    "Samantha je mag naar binnen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sneep
    'Ik weet het.' zei ik, ik zou zo met de gene praten die er stond, dat ze het niet moest vertellen en zo.
    Ik streek over mijn zwarte veer en doopte hem in de inkt. Ik maakte wat aantekeningen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elianne Alice Avador

    Ik had een gewone sweater aangetrokken met een kort broekje, iets wat ik vaak in mijn vrije tijd aan deed() En liep de koets uit naar de ingang, waar de anderen al stonden.


    Don't be like the rest of them, darling

    George

    "Dat is hoe ze me noemen ja" zei ik lachend tegen Nils "Maar heeft iemand mijn date gezien "
    Ik keek rond "ten eerste ze is de tijd vergeten ten tweede ze komt die heel misschien ook niet opdagen of ten derde het is nog geen tijd "

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    Ik haal mijn schouders op. 'Hoe moet ik dat weten? Ik ben hier pas net aangekomen en weet niet eens wie ze is,' zeg ik. 'Maar even voor alle zekerheid, Emma is dus mijn date. O ja ik heb me nog niet voorgesteld. Ik ben Nils.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer
    Ik knikte en verliet het kantoor
    Ik liep door de gangen van hogwarts opweg naar buiten en denkende wie die brief had geschreven en hoe ik het kon oplossen. Ik zag Fred lopen en liep naar hem toe "En voor de tweede dag vandaag heb ik je hulp nodig tenminste als je tijd hebt" zei ik

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:54 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George

    "Mh dat is waar" zei ik lachend en keek even rond.
    "Ja Emma is jou date dat voor vandaag' zei ik
    "Tenzij een van jullie het er niet mee eens zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    Ik kijk nogmaals naar Emma. Ze ziet er prachtig uit een heeft volgens mij ook gevoel voor humor. Ik glimlach even naar haar. 'Nee hoor,' zeg ik. 'Geen problemen mee.'


    Remember to be ridiculous.