• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:35 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emma Carter
    Tevreden keek ik op toen ik George de Grote Zaal in zag komen lopen. Hij had echt niet langer weg moeten blijven, anders was ik gewoon weg gelopen en had hij deze weddenschap zowieso al verloren. Dan had ik nieteens meer zin om met iemand die hij uit had gekozen te gaan daten


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    "Emma ik heb een verrassing voor je" zei ik lachend en ging naast haar zitten "Ik heb een date voor je en het is geen Snape"
    "Trouwens over een klein kwartiertje word je verwacht bij de ingang van het kasteel en dan vertrekken we met z'n vieren"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    'Je hebt er een dubbeldate van gemaakt?' vroeg ik lachend 'Was je bang dat je je anders, zonder mij, zou gana vervelen?' Ik was echt benieuwd wie hij voor mij "gevonden" had, maar zelfs als het geen leuke jongen was zou het nog wel leuk gaan worden vanavond. Ik had hem tenminste nog


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    "Ja een dubbeldate en nee alleen omdat het voor jou nog een onbekende is" zei ik schouderophalend. "Je moet toch weten dat als ik weet ik me ga vervelen dat ik Fred stuur" zei ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [En ik moet eten.. Zie jullie later ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Emma Carter
    'Oh, dus verwacht dat als je je verveelt en ik bij je kom, je je blijft vervelen?' vroeg ik plagend 'dus je vind me saai' Hij had dus een date met iemand die hij niet kende en ik met iemand die ik niet kende... Fijn was dat. Dan maar hopen dat het een normale, aardige jongen was.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    Ik kijk Fred even beledigd aan. 'Zo erg ben ik toch ook niet?' Vraag ik. 'Ik zou bijna zweren dat ik best gezellig kan zijn als ik daar zin in heb. Wat regelmatig zo is.'


    Remember to be ridiculous.

    George

    Ik schoot in de lach.
    "Zo had ik het nog niet bekeken maar nee dat daar komt het niet opneer en dat weet jij ook" zei ik lachend. "En nee je bent echt niet saai, maar dat kan ook niet als je met ons omgaat "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    'Oh, dus dánkzij jullie ben ik niet saai?' vervolgde ik plagend 'Zou dat wel zo zijn als ik niet met jullie omging?' 'Grapje, Georgina' zei ik snel voor hij antwoord kon geven. 'Maar ik moet me nog even om gaan kleden voor zometeen. Waar had je met onze dates afgesproken? Dan kom ik daar over een half uurtje naartoe'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    Ik krijg geen reactie meer van Fred dus besluit snel even iets, eh, beters aan te trekken als het halve schooluniform dat ik nu aanheb. Ik haast me naar de boot en begeef me al snel naar mijn slaapkamer. Ik vis een donkere spijkerbroek en een grijs shirt op, schiet in mijn andere paar gympen. Check mijn haar de laatste keer en besluit dan dat ookal hebben we nog veel tijd maar weer naar de grote zaal te gaan. Misschien dat George daar nog rondhangt en dan kan hij me vertellen waar we nou hebben afgesproken.


    Remember to be ridiculous.

    George

    Ik keek haar aan "Je weet wat ik bedoel"
    "En bij de ingang van het kasteel hadden we afgesproken" zei ik lachend.
    Ik stond op "Ik zie je over een half uurtje dan wel dan ga ik de rest even zoeken"

    [ trouwens waar is Elianne?]

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {I'm Back! Kunnen we die dubbel date laten beginnen? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Emma Carter
    Nadat hij me verteld had waar hij af had gesproken met onze dates liep ik naar boven, via de leerlingenkamer naar mijn slaapkamer waar ik me verkleedde, mijn make-up opdeed en tenslotte mijn haar in model bracht. Toen ik dat alles gedaan had, keek ik op de klok en zag ik dat ik nog een paar minuten had, genoeg om mijn hakken aan te trekken en naar de ingang van het kasteel te lopen.

    Jurkje Emma:



    Haar emma:

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:22 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    Ik loop de grote zaal binnen en zie George staan. 'Hé George,' zeg ik als ik hem heb bereikt. 'Waar hebben we eigenlijk afgesproken met onze dates? Ik bedacht me net namelijk dat het niet handig is wanneer ik ergens totaal anders sta te wachten.'


    Remember to be ridiculous.

    George

    Ik liep naar buiten "Gred" riep ik en keek dit keer ook achterom.
    Nog een paar minuten en ik moest weer bij de ingang staan, maar ik wou toch nog even zeggen dat het plan moest worden verplaatst naar morgen.
    Ik keek om toen ik me naam hoorde "Hee Nils" zei ik. "Over een paar minuten bij de ingang van het kasteel"

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer