• Yoda schreef op 23 maart 2012 - 16:35: 

    RE: Zangwedstrijd 

    Hey HurtedHeart,

    Dan heb je hierbij toestemming om met je wedstrijd te beginnen =] Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier ^^
     
    groetjes, Yoda


    Eerst een paar dingen:
    1. ik wil rond de 10-15 deelnemers. 
    2. Ik heb ook 3 extra juryleden nodig. 
    3. Een ronde duurt ongeveer 10 dagen hoeveel rondes het zijn ligt eraan hoeveel mensen er aan meedoen. 
    4. Graag uitstel vragen 2 dagen van tevoren. Lever je hem een dag telaat in zonder uitstel te vragen gaat er 1 punt van je gemiddelde af. 
    5. Je mag anoniem meedoen. Dus je gezicht niet laten zien. 
    6. Niet mensen uitlachen om hun stem! Neem abo op dit topic en op de Story.
    7. Het liefste de filmpjes op youtube zetten en naar alle juryleden sturen in pb! Niet naar andere deelnemers. In de Story zullen we je filmpje wel laten zien. 
    8. Username veranderingen graag doorgeven in dit topic. Dit zorgt dan voor geen verwarring
    9. Er wordt hier niemand uitgescholden en ook niet tegen juryleden tekeer gaan als je niet zo'n goed cijfer heb behaald. 

    Jury Leden:
    HurtedHeart
    Cooper
    NeverEnough
    RainBowQuish
    Vol

    Deelnemers: Minimun 10
    1. Leela
    2. Errin
    3. Parachutes
    4. Coriolanus
    5. Audacity
    6. hylketjeuhx
    7. Hadexxx
    8. DeidarasGirl
    9. Beware
    10. Sarahgraphy
    11. Idyllic
    12. IceQueenIce
    13. xlufjoetoexx
    14. Warcraft Ingeleverd
    15. Year

    Wat kan je winnen?
    Bij mij is er een keuze. 
    Of 20 Credits,
    Of Reclame bij mijn verhalen en profiel voor een maand,
    Of een kadotje opsturen via de post. (deze is nog niet zeker)

    De Story

    Opdracht 1
    Voor de eerste opdracht gebruiken de deelnemers een liedje waar je echt gevoel in kan leggen en dus ook echt betekenis heeft. Er moet voldoende kracht inzitten. Zo een liedje is bijvoorbeeld: Cry, Jar of Hearts en hurt. Voor de rest mogen de kanidaten zelf weten welk liedje ze doen zolang ze aan deze eisen voldoen:
    -Een krachtig, maar mooi liedje wat echt iemand kan raken.
    - In dit liedje zet je ook echt gevoel. Gezichtsuitdrukking (je kan ook anoniem) of hoe je het woord uitspreekt.
    Je hebt vrij veel keuze, maar Pb me even welk liedje je wilt doen :)
    Door mij en de andere Jury leden Veel succes. Jullie hebben tot 11 april
    Asjeblieft wees geen lastminuut. Hoe sneller je hem inleverd hoe sneller je even kan relaxen en niet hoeft te stressen :)


    Opdracht 2!
    De tweede opdracht zal wat moeilijker zijn en je moet snel zijn. Nu hebben jullie geen vrije keuze, maar heb ik liedjes gekozen waar jullie uit moeten kiezen.
    Jar of hearts ~ Lea Michell LifeChanger Leela Vol!!
    Cry ~ Rihanna Furler Sarahgraphy Vol!!
    Fallin' ~ Alicia Keys hylketjeuhx DeidarasGirl Vol!!
    Listen ~ Beyonce (Heel moeilijk. Geen aanrader, maar je hebt echt lef als je het doet :)]
    Hit The Lights ~ Selena Gomez
    Jullie zijn nog met 7en dus dit moet passen. Maar 2 mensen per liedje dus vol is vol! Wees snel met het kiezen van je liedje! ;)
    Deadline: 13 Mei


    Neem ook een abo op dit topic!!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 13:10 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    NeverEnough schreef:
    Ik moet nog commentaar inleveren maar dat word pas echt morgenavond want ik zit nu met mn examens, dat vind ik wel iets belangrijker..


    ok.. is te begrjipen.. ^.^
    weet je, dat iis wel raar, iedereen heeft op verschillende data examens >.> de mijne zijn pas over een maand =.=

    hylketjeuhx schreef:
    (...)

    ok.. is te begrjipen.. ^.^
    weet je, dat iis wel raar, iedereen heeft op verschillende data examens >.> de mijne zijn pas over een maand =.=
    ^

    en dat gaat nog irritant worden voor in het verdere verloop van de wedstrijd vrees ik xD
    anyway, ik ga wel blijven inzenden.. of het nu kan of niet xD

    NeverEnough schreef:
    Ik moet nog commentaar inleveren maar dat word pas echt morgenavond want ik zit nu met mn examens, dat vind ik wel iets belangrijker..


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Oke klopt dit zijn echt van die liedjes van disney of echte pop. Maar ik zal alvast iets onthullen van de volgende opdracht. Ik schrijf dan 2 zangeressen op waar je liedjes uit mag kiezen. Dan mag je toch nog een beetje kiezen :) , en diegene die nog niets ingeleverd hebben hebben tot 18 mei :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Als jullie de cijfers allemaal hebben, wordt het er alvast op gezet van de mensen die jullie al hadden? (a) En voor de volgende opdracht is er toch geen limiet aan personen zeg maar dat een zangeres kan kiezen? Wow, rare zin volgens mij hahaha. Hoeveel vallen er deze ronde btw af?


    The sun will rise and we will try again.

    inderdaad hoeveel vallen er af?
    ben best wel nieuwsgierig xD


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    ...


    It's better to have love and lost, than to have never loved at all.

    Trouwens, mijn nickname is Sarahgraphy en niet sagragraphy of iets dergelijks zoals jullie in de story schreven (:


    It's better to have love and lost, than to have never loved at all.

    wanneer krijgen we de beoordelingen?
    nieuwsgierheid (A)


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    Ik krijg gewoon geen beoordelingen van jurylden en ik word er gewoon gek van ik actieer zo snel mogelijk. EN een paar mensen hebben het nog niet ingeleverd!!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Ik krijg gewoon geen beoordelingen van jurylden en ik word er gewoon gek van ik actieer zo snel mogelijk. EN een paar mensen hebben het nog niet ingeleverd!!


    kun je misschien zeggen wie?


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    HurtedHeart schreef:
    Ik krijg gewoon geen beoordelingen van jurylden en ik word er gewoon gek van ik actieer zo snel mogelijk. EN een paar mensen hebben het nog niet ingeleverd!!


    Maar moeten we niet wachten tot iedereen heeft ingeleverd?

    Komt de uitslag nog?


    It's better to have love and lost, than to have never loved at all.

    Furler -> Proxime


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Cooper s GESTOPT met Jureren dus ik wacht alleen op NeverEnough haar beoordeling. Stuur ze nu maar diegene die niet hebben ingeleverd vallen zo ie zo af.


    I'm finally back, Finally after a Year break