• Yoda schreef op 23 maart 2012 - 16:35: 

    RE: Zangwedstrijd 

    Hey HurtedHeart,

    Dan heb je hierbij toestemming om met je wedstrijd te beginnen =] Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier ^^
     
    groetjes, Yoda


    Eerst een paar dingen:
    1. ik wil rond de 10-15 deelnemers. 
    2. Ik heb ook 3 extra juryleden nodig. 
    3. Een ronde duurt ongeveer 10 dagen hoeveel rondes het zijn ligt eraan hoeveel mensen er aan meedoen. 
    4. Graag uitstel vragen 2 dagen van tevoren. Lever je hem een dag telaat in zonder uitstel te vragen gaat er 1 punt van je gemiddelde af. 
    5. Je mag anoniem meedoen. Dus je gezicht niet laten zien. 
    6. Niet mensen uitlachen om hun stem! Neem abo op dit topic en op de Story.
    7. Het liefste de filmpjes op youtube zetten en naar alle juryleden sturen in pb! Niet naar andere deelnemers. In de Story zullen we je filmpje wel laten zien. 
    8. Username veranderingen graag doorgeven in dit topic. Dit zorgt dan voor geen verwarring
    9. Er wordt hier niemand uitgescholden en ook niet tegen juryleden tekeer gaan als je niet zo'n goed cijfer heb behaald. 

    Jury Leden:
    HurtedHeart
    Cooper
    NeverEnough
    RainBowQuish
    Vol

    Deelnemers: Minimun 10
    1. Leela
    2. Errin
    3. Parachutes
    4. Coriolanus
    5. Audacity
    6. hylketjeuhx
    7. Hadexxx
    8. DeidarasGirl
    9. Beware
    10. Sarahgraphy
    11. Idyllic
    12. IceQueenIce
    13. xlufjoetoexx
    14. Warcraft Ingeleverd
    15. Year

    Wat kan je winnen?
    Bij mij is er een keuze. 
    Of 20 Credits,
    Of Reclame bij mijn verhalen en profiel voor een maand,
    Of een kadotje opsturen via de post. (deze is nog niet zeker)

    De Story

    Opdracht 1
    Voor de eerste opdracht gebruiken de deelnemers een liedje waar je echt gevoel in kan leggen en dus ook echt betekenis heeft. Er moet voldoende kracht inzitten. Zo een liedje is bijvoorbeeld: Cry, Jar of Hearts en hurt. Voor de rest mogen de kanidaten zelf weten welk liedje ze doen zolang ze aan deze eisen voldoen:
    -Een krachtig, maar mooi liedje wat echt iemand kan raken.
    - In dit liedje zet je ook echt gevoel. Gezichtsuitdrukking (je kan ook anoniem) of hoe je het woord uitspreekt.
    Je hebt vrij veel keuze, maar Pb me even welk liedje je wilt doen :)
    Door mij en de andere Jury leden Veel succes. Jullie hebben tot 11 april
    Asjeblieft wees geen lastminuut. Hoe sneller je hem inleverd hoe sneller je even kan relaxen en niet hoeft te stressen :)


    Opdracht 2!
    De tweede opdracht zal wat moeilijker zijn en je moet snel zijn. Nu hebben jullie geen vrije keuze, maar heb ik liedjes gekozen waar jullie uit moeten kiezen.
    Jar of hearts ~ Lea Michell LifeChanger Leela Vol!!
    Cry ~ Rihanna Furler Sarahgraphy Vol!!
    Fallin' ~ Alicia Keys hylketjeuhx DeidarasGirl Vol!!
    Listen ~ Beyonce (Heel moeilijk. Geen aanrader, maar je hebt echt lef als je het doet :)]
    Hit The Lights ~ Selena Gomez
    Jullie zijn nog met 7en dus dit moet passen. Maar 2 mensen per liedje dus vol is vol! Wees snel met het kiezen van je liedje! ;)
    Deadline: 13 Mei


    Neem ook een abo op dit topic!!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 13:10 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bedankt voor het commentaar! (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Year schreef:
    Bedankt voor het commentaar! (:

    *de commentaar xD
    maar idd tnx
    wel lol dat jullie zo verschoten waren, maar zoals ik al zei, mijn eerst inzending was echt SLECHT en deze was nog steeds niet geweldig, ik hoop dat ik de volgende keer - als die er nog komt- een liedje krijg dat ik wel ken XD
    ps: gaan we nu nog verder of niet?
    xxx

    Wat is de nieuwe opdracht? ;D


    It's better to have love and lost, than to have never loved at all.

    Sarahgraphy schreef:
    Wat is de nieuwe opdracht? ;D

    ??


    It's better to have love and lost, than to have never loved at all.

    sorry, maar ook ik schrijf me uit... Ik vind de nalatigheid en de flauwe excuses nu echt erover gaan. Jammer dat het zo is moeten aflopen... Bovendien ik vertrek binnenn enkele dagen op vakantie voor drie weken, ik weet niet wanneer jullie vakantie gedaan is, maar ik ben waarschijnlijk pas thuis na de deadline, en hier (bij mijn vader) kan ik anyway niet opnemen.
    Nogmaals, het is jammer dat het zo is moeten lopen, maar ik heb er echt genoeg van...
    bovendien heb je de deadline voor de wedstrijd al lang overschreden, andere mensen wachten ook nog om een wedstrijd te kunnen openen...

    Slotje, 4maanden regel en al ruim 3 weken geen reactie meer.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.