• Yoda schreef op 23 maart 2012 - 16:35: 

    RE: Zangwedstrijd 

    Hey HurtedHeart,

    Dan heb je hierbij toestemming om met je wedstrijd te beginnen =] Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier ^^
     
    groetjes, Yoda


    Eerst een paar dingen:
    1. ik wil rond de 10-15 deelnemers. 
    2. Ik heb ook 3 extra juryleden nodig. 
    3. Een ronde duurt ongeveer 10 dagen hoeveel rondes het zijn ligt eraan hoeveel mensen er aan meedoen. 
    4. Graag uitstel vragen 2 dagen van tevoren. Lever je hem een dag telaat in zonder uitstel te vragen gaat er 1 punt van je gemiddelde af. 
    5. Je mag anoniem meedoen. Dus je gezicht niet laten zien. 
    6. Niet mensen uitlachen om hun stem! Neem abo op dit topic en op de Story.
    7. Het liefste de filmpjes op youtube zetten en naar alle juryleden sturen in pb! Niet naar andere deelnemers. In de Story zullen we je filmpje wel laten zien. 
    8. Username veranderingen graag doorgeven in dit topic. Dit zorgt dan voor geen verwarring
    9. Er wordt hier niemand uitgescholden en ook niet tegen juryleden tekeer gaan als je niet zo'n goed cijfer heb behaald. 

    Jury Leden:
    HurtedHeart
    Cooper
    NeverEnough
    RainBowQuish
    Vol

    Deelnemers: Minimun 10
    1. Leela
    2. Errin
    3. Parachutes
    4. Coriolanus
    5. Audacity
    6. hylketjeuhx
    7. Hadexxx
    8. DeidarasGirl
    9. Beware
    10. Sarahgraphy
    11. Idyllic
    12. IceQueenIce
    13. xlufjoetoexx
    14. Warcraft Ingeleverd
    15. Year

    Wat kan je winnen?
    Bij mij is er een keuze. 
    Of 20 Credits,
    Of Reclame bij mijn verhalen en profiel voor een maand,
    Of een kadotje opsturen via de post. (deze is nog niet zeker)

    De Story

    Opdracht 1
    Voor de eerste opdracht gebruiken de deelnemers een liedje waar je echt gevoel in kan leggen en dus ook echt betekenis heeft. Er moet voldoende kracht inzitten. Zo een liedje is bijvoorbeeld: Cry, Jar of Hearts en hurt. Voor de rest mogen de kanidaten zelf weten welk liedje ze doen zolang ze aan deze eisen voldoen:
    -Een krachtig, maar mooi liedje wat echt iemand kan raken.
    - In dit liedje zet je ook echt gevoel. Gezichtsuitdrukking (je kan ook anoniem) of hoe je het woord uitspreekt.
    Je hebt vrij veel keuze, maar Pb me even welk liedje je wilt doen :)
    Door mij en de andere Jury leden Veel succes. Jullie hebben tot 11 april
    Asjeblieft wees geen lastminuut. Hoe sneller je hem inleverd hoe sneller je even kan relaxen en niet hoeft te stressen :)


    Opdracht 2!
    De tweede opdracht zal wat moeilijker zijn en je moet snel zijn. Nu hebben jullie geen vrije keuze, maar heb ik liedjes gekozen waar jullie uit moeten kiezen.
    Jar of hearts ~ Lea Michell LifeChanger Leela Vol!!
    Cry ~ Rihanna Furler Sarahgraphy Vol!!
    Fallin' ~ Alicia Keys hylketjeuhx DeidarasGirl Vol!!
    Listen ~ Beyonce (Heel moeilijk. Geen aanrader, maar je hebt echt lef als je het doet :)]
    Hit The Lights ~ Selena Gomez
    Jullie zijn nog met 7en dus dit moet passen. Maar 2 mensen per liedje dus vol is vol! Wees snel met het kiezen van je liedje! ;)
    Deadline: 13 Mei


    Neem ook een abo op dit topic!!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 13:10 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    We houden deze liedjes. De vorige keer mocht je zelf kiezen en aan ieders stem te horen leek dit me een uitdaging. Als zangeres die in deze tijd gezocht word moet veel kunnen. Hoog zowel laag. Pop, maar ook wat Leela wil Metal. De volgende opdracht tot de finale zullen alleen maar moeilijker worden. Ik reken ook vrij mild en je kan niet altijd zuiver zingen omdat soms een liedje niet bij je stem past, maar je kan niet anders. Je zal je altijd aan moeten passen aan wat de mensen willen. Ik ben nu bezig met beoordelen.
    Ja ik vond hett makelijker om alle beordelingen in een keer te sturen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    HurtedHeart schreef:
    We houden deze liedjes. De vorige keer mocht je zelf kiezen en aan ieders stem te horen leek dit me een uitdaging. Als zangeres die in deze tijd gezocht word moet veel kunnen. Hoog zowel laag. Pop, maar ook wat Leela wil Metal. De volgende opdracht tot de finale zullen alleen maar moeilijker worden. Ik reken ook vrij mild en je kan niet altijd zuiver zingen omdat soms een liedje niet bij je stem past, maar je kan niet anders. Je zal je altijd aan moeten passen aan wat de mensen willen. Ik ben nu bezig met beoordelen.


    Dat zie je de echte bands niet doen omdat ze spelen waarin ze zelf geloven. Slechts de commerciële shit (die hierboven ook staat, sorry dat ik het zeg maar die nummers zijn OF niet van hunzelf OF gemaakt om te verkopen) doet dat. Niet om vervelend te zijn, maar er zijn ook andere ballads van andere artiesten die je hiervoor had kunnen nemen en veel gevoeligere nummers... Wat ik wel een uitdaging had gevonden voor deze opdracht was bijvoorbeeld Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas geweest.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Dat zie je de echte bands niet doen omdat ze spelen waarin ze zelf geloven. Slechts de commerciële shit (die hierboven ook staat, sorry dat ik het zeg maar die nummers zijn OF niet van hunzelf OF gemaakt om te verkopen) doet dat. Niet om vervelend te zijn, maar er zijn ook andere ballads van andere artiesten die je hiervoor had kunnen nemen en veel gevoeligere nummers... Wat ik wel een uitdaging had gevonden voor deze opdracht was bijvoorbeeld Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas geweest.
    niet omdat JIJ die liedjes leuk vind moest dat zoals ... al zegt. Je kan niet altijd je eigen wil hebben. En het is geen gevoelige zangwedstrijd ofzo


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rahjesh schreef:
    (...)niet omdat JIJ die liedjes leuk vind moest dat zoals ... al zegt. Je kan niet altijd je eigen wil hebben. En het is geen gevoelige zangwedstrijd ofzo


    Maar ik vraag me nu nog steeds af - na al twee eerdere privéberichten - of ik uitstel kan krijgen en of ik het liedje op de melodie van een ander nummer mag zetten?

    En trouwens, ik praatte tegen HurtedHeart aangezien zij nog altijd de baas is en wij allebei niet ;)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:55 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Je zou You Know I'm No Good kunnen proberen, die is goed te doen. Al moet je wel oppassen dat je haar niet na gaat doen maar je eigen stemgeluid houdt.


    bednakt voor de tip ^.^
    dat vind ik wel leuk aan zo'n zangwedstrijd, mensen kunnen elkaar helpen en ik heb al veel gehad aand e tips xD

    Leela schreef:
    (...)

    Maar ik vraag me nu nog steeds af - na al twee eerdere privéberichten - of ik uitstel kan krijgen en of ik het liedje op de melodie van een ander nummer mag zetten?

    En trouwens, ik praatte tegen HurtedHeart aangezien zij nog altijd de baas is en wij allebei niet ;)
    Ik geef miij comentaare:@ en als je goed terugkeek zij ze al dat je uitstel kreeg


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rahjesh schreef:
    (...)jIJ ZINGT OOK MOOI HOOG


    Awwhhh dankjewel(H)(K) ^^


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    Rahjesh schreef:
    (...)Ik geef miij comentaare:@ en als je goed terugkeek zij ze al dat je uitstel kreeg


    Nou nou, zo boos hoef je ook niet te reageren. Ik doe toch ook gewoon normaal? Ik vroeg wat aan HurtedHeart en toevallig niet aan jou, als ik er dan wat van zeg word je boos...? Apart hoor...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    BIJNA iedereen van jullie heeft van mij echt een scorre boven de ..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Leela schreef:
    (...)

    Nou nou, zo boos hoef je ook niet te reageren. Ik doe toch ook gewoon normaal? Ik vroeg wat aan HurtedHeart en toevallig niet aan jou, als ik er dan wat van zeg word je boos...? Apart hoor...
    Ik reageer volwassen. En wie zij dat ik boos was.

    Verder hoef ik geen comentaar.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rahjesh schreef:
    (...)Ik reageer volwassen. En wie zij dat ik boos was.

    Verder hoef ik geen comentaar.


    Die emoticon van jou zei dat..? Je plaatste een " :@ " en dat vond ik even niet zo volwassen :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    hey laten we het vrolijk houden heir oké?
    niemand heeft zin in een ruzie, dus laten we heir maar over stoppen en zien hoe het afloopt

    akkoord? ;)


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    DeidarasGirl schreef:
    hey laten we het vrolijk houden heir oké?
    niemand heeft zin in een ruzie, dus laten we heir maar over stoppen en zien hoe het afloopt

    akkoord? ;)

    hey... gwoon uit pure nieuwsgierigheid... wanneer zullen we ongeveer de resultaten krijgen? Want ik wil niet opnieuw zo'n gedoe als de vorige keer >.<

    Ik moet nog commentaar inleveren maar dat word pas echt morgenavond want ik zit nu met mn examens, dat vind ik wel iets belangrijker..