• Yoda schreef op 23 maart 2012 - 16:35: 

    RE: Zangwedstrijd 

    Hey HurtedHeart,

    Dan heb je hierbij toestemming om met je wedstrijd te beginnen =] Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier ^^
     
    groetjes, Yoda


    Eerst een paar dingen:
    1. ik wil rond de 10-15 deelnemers. 
    2. Ik heb ook 3 extra juryleden nodig. 
    3. Een ronde duurt ongeveer 10 dagen hoeveel rondes het zijn ligt eraan hoeveel mensen er aan meedoen. 
    4. Graag uitstel vragen 2 dagen van tevoren. Lever je hem een dag telaat in zonder uitstel te vragen gaat er 1 punt van je gemiddelde af. 
    5. Je mag anoniem meedoen. Dus je gezicht niet laten zien. 
    6. Niet mensen uitlachen om hun stem! Neem abo op dit topic en op de Story.
    7. Het liefste de filmpjes op youtube zetten en naar alle juryleden sturen in pb! Niet naar andere deelnemers. In de Story zullen we je filmpje wel laten zien. 
    8. Username veranderingen graag doorgeven in dit topic. Dit zorgt dan voor geen verwarring
    9. Er wordt hier niemand uitgescholden en ook niet tegen juryleden tekeer gaan als je niet zo'n goed cijfer heb behaald. 

    Jury Leden:
    HurtedHeart
    Cooper
    NeverEnough
    RainBowQuish
    Vol

    Deelnemers: Minimun 10
    1. Leela
    2. Errin
    3. Parachutes
    4. Coriolanus
    5. Audacity
    6. hylketjeuhx
    7. Hadexxx
    8. DeidarasGirl
    9. Beware
    10. Sarahgraphy
    11. Idyllic
    12. IceQueenIce
    13. xlufjoetoexx
    14. Warcraft Ingeleverd
    15. Year

    Wat kan je winnen?
    Bij mij is er een keuze. 
    Of 20 Credits,
    Of Reclame bij mijn verhalen en profiel voor een maand,
    Of een kadotje opsturen via de post. (deze is nog niet zeker)

    De Story

    Opdracht 1
    Voor de eerste opdracht gebruiken de deelnemers een liedje waar je echt gevoel in kan leggen en dus ook echt betekenis heeft. Er moet voldoende kracht inzitten. Zo een liedje is bijvoorbeeld: Cry, Jar of Hearts en hurt. Voor de rest mogen de kanidaten zelf weten welk liedje ze doen zolang ze aan deze eisen voldoen:
    -Een krachtig, maar mooi liedje wat echt iemand kan raken.
    - In dit liedje zet je ook echt gevoel. Gezichtsuitdrukking (je kan ook anoniem) of hoe je het woord uitspreekt.
    Je hebt vrij veel keuze, maar Pb me even welk liedje je wilt doen :)
    Door mij en de andere Jury leden Veel succes. Jullie hebben tot 11 april
    Asjeblieft wees geen lastminuut. Hoe sneller je hem inleverd hoe sneller je even kan relaxen en niet hoeft te stressen :)


    Opdracht 2!
    De tweede opdracht zal wat moeilijker zijn en je moet snel zijn. Nu hebben jullie geen vrije keuze, maar heb ik liedjes gekozen waar jullie uit moeten kiezen.
    Jar of hearts ~ Lea Michell LifeChanger Leela Vol!!
    Cry ~ Rihanna Furler Sarahgraphy Vol!!
    Fallin' ~ Alicia Keys hylketjeuhx DeidarasGirl Vol!!
    Listen ~ Beyonce (Heel moeilijk. Geen aanrader, maar je hebt echt lef als je het doet :)]
    Hit The Lights ~ Selena Gomez
    Jullie zijn nog met 7en dus dit moet passen. Maar 2 mensen per liedje dus vol is vol! Wees snel met het kiezen van je liedje! ;)
    Deadline: 13 Mei


    Neem ook een abo op dit topic!!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 13:10 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Leela schreef:
    (...)

    Daarom, ik vind dit namelijk vrijwel allemaal barslechte muziek en het is niet de stijl die ik heb, ik ben metal/hardrockzangeres en geen Disneysterretje... Sorry.
    je stopt dus want je mag geen ander liedje kiezen volgensmij


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rahjesh schreef:
    (...)je stopt dus want je mag geen ander liedje kiezen volgensmij


    Hehe, geen conclusies gaan trekken voordat ik het even heb uitgelegd ;)

    Ik vraag me af of HurtedHeart het toestaat. Het is nu namelijk wel heel erg eentonig, de nummers, vrijwel allemaal top 40 zangeressen in de categorie "ik zing over zware onderwerpen waarmee ik stiekem nog niet te maken heb gehad"... Dus.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    sorry ze zal ook geen onbekende mensen gaan kiezen. Ik denk dat ze het niet toestaat dat zou ik niet doen. wat er staat doe je maar zou ik zeggen. Anders kan iedereen een ander liedje kunnen kiezen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rahjesh schreef:
    sorry ze zal ook geen onbekende mensen gaan kiezen. Ik denk dat ze het niet toestaat dat zou ik niet doen. wat er staat doe je maar zou ik zeggen. Anders kan iedereen een ander liedje kunnen kiezen.


    ik geef Rahjesh hier gelijk... opdracht is opdracht, ik vond het nu ook niet de makkelijkste liedjes, en als ik kon kiezen had ik ook zeker geen van hierboven genomen, maar deze nummer zijn nu eenmaal gekozen om hun moeilijkheidsgraad ed, en ze zijn express zo gekozen om mensen erop te kunnen elimineren >.< (zoals wss mij >.> me shux >.<)

    volgende keer lagere liedjes please xD?

    hylketjeuhx schreef:
    (...)

    ik geef Rahjesh hier gelijk... opdracht is opdracht, ik vond het nu ook niet de makkelijkste liedjes, en als ik kon kiezen had ik ook zeker geen van hierboven genomen, maar deze nummer zijn nu eenmaal gekozen om hun moeilijkheidsgraad ed, en ze zijn express zo gekozen om mensen erop te kunnen elimineren >.< (zoals wss mij >.> me shux >.<)

    volgende keer lagere liedjes please xD?
    nee je zingt supper mooi hoog


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rahjesh schreef:
    (...)nee je zingt supper mooi hoog


    ow.. bedankt ^.^
    nah.. mijn moeder is mijn 'vocal coach' xD zij hoort heel goed wanneer je vals zingt ed, en zij beoordeelt mij dus ook xD en ze vind dus dat ik lager moet zingen, omdat ik zo geen mooie 'stem' heb... en ik neem de commentaar van mijn moeder redelijk aux serieux :X

    hylketjeuhx schreef:
    (...)

    ik geef Rahjesh hier gelijk... opdracht is opdracht, ik vond het nu ook niet de makkelijkste liedjes, en als ik kon kiezen had ik ook zeker geen van hierboven genomen, maar deze nummer zijn nu eenmaal gekozen om hun moeilijkheidsgraad ed, en ze zijn express zo gekozen om mensen erop te kunnen elimineren >.< (zoals wss mij >.> me shux >.<)

    volgende keer lagere liedjes please xD?


    Haha, daar gaat het niet om ofzo, het is meer dat dit niet mijn muziekstijl is en dat ik daarom een beetje behoorlijk de schurft aan deze opdracht had xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vond het ook niet een al te makkelijk liedje enzo.. Veel ste laag maar toch heb ik me aan de opdracht gehouden


    The sun will rise and we will try again.

    Leela schreef:
    (...)

    Haha, daar gaat het niet om ofzo, het is meer dat dit niet mijn muziekstijl is en dat ik daarom een beetje behoorlijk de schurft aan deze opdracht had xD



    xD jah kan ik bergrijpen ^.^
    Metal enzo is ook meer mijn stijl om te luisteren, maar zingen kan ik dat absoluut niet xD respect 4U xD
    eigenlijk zou ik met mijn stem soul moeten zingen... maar laat dat nu net een stijl zijn die mij niet zo heel erg aanspreekt xD

    Leela schreef:
    (...)

    Daarom, ik vind dit namelijk vrijwel allemaal barslechte muziek en het is niet de stijl die ik heb, ik ben metal/hardrockzangeres en geen Disneysterretje... Sorry.


    IK BEN ZOOO JALOERS!!!
    Ik ben gek op rock en metal, maar ik heb een vrij hoge stem dus ik kan dat allemaal niet zingen... en ik moet hylketjeuhx gelijk geven, deze liedjes zijn gekozen omdat ze moeilijk zijn... ik heb er ook superveel moeite mee gehad en keivaak opnieuw moeten beginnen omdat ik een keer heel vals klonk...
    Ik zou het je niet nadoen, maar oké... misschien meot je proberen zo'n liedje een beetje om te vormen naar jouw stem?


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    DeidarasGirl schreef:
    (...)

    IK BEN ZOOO JALOERS!!!
    Ik ben gek op rock en metal, maar ik heb een vrij hoge stem dus ik kan dat allemaal niet zingen... en ik moet hylketjeuhx gelijk geven, deze liedjes zijn gekozen omdat ze moeilijk zijn... ik heb er ook superveel moeite mee gehad en keivaak opnieuw moeten beginnen omdat ik een keer heel vals klonk...
    Ik zou het je niet nadoen, maar oké... misschien meot je proberen zo'n liedje een beetje om te vormen naar jouw stem?


    Ik heb ook een hoge stem, waardoor mijn leraar bij muziekles wel eens zegt: "Zing maar even niet mee, je mag dadelijk bas spelen als we het gaan opvoeren, je stem is te hoog voor dit nummer"...
    Ik wil overigens wel de tekst zingen op een instrumental van bijvoorbeeld Metallica, of Sonata Arctica, of natuurlijk A7x...

    @ Hylketjeuh: ik zing ook veel Amy Winehouse... Misschien is dat iets voor jou? Zij heeft namelijk een echte soulstem met diepte enzo...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Ik heb ook een hoge stem, waardoor mijn leraar bij muziekles wel eens zegt: "Zing maar even niet mee, je mag dadelijk bas spelen als we het gaan opvoeren, je stem is te hoog voor dit nummer"...
    Ik wil overigens wel de tekst zingen op een instrumental van bijvoorbeeld Metallica, of Sonata Arctica, of natuurlijk A7x...

    @ Hylketjeuh: ik zing ook veel Amy Winehouse... Misschien is dat iets voor jou? Zij heeft namelijk een echte soulstem met diepte enzo...



    amy whinehouse wil ik ook wel eens prberen.. mar ik ben -shame on me xD- niet zo bekend met haar muziek

    We houden deze liedjes. De vorige keer mocht je zelf kiezen en aan ieders stem te horen leek dit me een uitdaging. Als zangeres die in deze tijd gezocht word moet veel kunnen. Hoog zowel laag. Pop, maar ook wat Leela wil Metal. De volgende opdracht tot de finale zullen alleen maar moeilijker worden. Ik reken ook vrij mild en je kan niet altijd zuiver zingen omdat soms een liedje niet bij je stem past, maar je kan niet anders. Je zal je altijd aan moeten passen aan wat de mensen willen. Ik ben nu bezig met beoordelen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    DeidarasGirl schreef:
    (...)

    IK BEN ZOOO JALOERS!!!
    Ik ben gek op rock en metal, maar ik heb een vrij hoge stem dus ik kan dat allemaal niet zingen... en ik moet hylketjeuhx gelijk geven, deze liedjes zijn gekozen omdat ze moeilijk zijn... ik heb er ook superveel moeite mee gehad en keivaak opnieuw moeten beginnen omdat ik een keer heel vals klonk...
    Ik zou het je niet nadoen, maar oké... misschien meot je proberen zo'n liedje een beetje om te vormen naar jouw stem?
    jIJ ZINGT OOK MOOI HOOG


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    hylketjeuhx schreef:
    (...)


    amy whinehouse wil ik ook wel eens prberen.. mar ik ben -shame on me xD- niet zo bekend met haar muziek


    Je zou You Know I'm No Good kunnen proberen, die is goed te doen. Al moet je wel oppassen dat je haar niet na gaat doen maar je eigen stemgeluid houdt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!