• halllooo iedereen,
    het is al over 2 weken zo ver, het examen!!
    Nu vroeg ik mij af hoe het leren jullie afgaat,
    bij mij gaat het niet zo goed. Gewoon zero concentratie :(

    En hoe groot is het kans van slagen bij jullie ongeveer??

    NeverEnough schreef:
    ;o als je een 3 hebt gehaald mag je dan ook niet meer herkansen?

    Jawel. Maar dan ben je wel in eerste instantie gezakt.


    Winter is coming.

    Je mag zeker ook geen twee vieren?


    Winter is coming.

    Nop,

    Ghehe.. I'm so screwed, :Y)

    Ik ga echt zakken. En het is niet zo fat ik dit alleen zeg omdat ik stress.
    Het is echt zo.
    Ik heb tussen de 3.5 en 5.5 voor tehatex en tussen de 4 en 6 voor geschiedenis.
    Als dat geschiedenis cijfer niet hoger word dan een 4.5 dan zak ik gewoon. Want dan heb ik twee 4en.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 14:48 ]


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    Ik ga echt zakken. En het is niet zo fat ik dit alleen zeg omdat ik stress.
    Het is echt zo.
    Ik heb tussen de 3.5 en 5.5 voor tehatex en tussen de 4 en 6 voor geschiedenis.
    Als dat geschiedenis cijfer niet hoger word dan een 4.5 dan zak ik gewoon. Want dan heb ik twee 4en.


    Ik zit ook echt te puzzelen met mijn examens, maar ik reken nu echt de norm laag enzo, dus ik heb berekend dat als ik een 6 haal voor Engels dat ik ben geslaagd en dan kan ik een 5 halen voor Frans, maar ik heb geen idee wat ik heb daarvoor, dus dat is half gokken.


    SLOAN.

    Yessssss, Duits tussen de vijf en zes, dus ben al sowieso voor drie vakken geslaagd! :D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Puss schreef:
    Ik zit ook echt te puzzelen met mijn examens, maar ik reken nu echt de norm laag enzo, dus ik heb berekend dat als ik een 6 haal voor Engels dat ik ben geslaagd en dan kan ik een 5 halen voor Frans, maar ik heb geen idee wat ik heb daarvoor, dus dat is half gokken.

    Ik heb voor de rest van mijn vakken erg hoog gehaald. En ik zou met twee vieren nog steeds een 7 staan. Dus compensatie heb ik wel. Ja mag alleen geen twee vieren. Dus dat gaat m sowieso niet worden.


    Winter is coming.

    Barnabas schreef:
    Yessssss, Duits tussen de vijf en zes, dus ben al sowieso voor drie vakken geslaagd! :D
    Ik tussen de 5.5 en 6.5 yeaaaaah


    Life is hard and then we die

    Ik kan hem morgen pas nakijken, antwoorden liggen nog op school. Maar volgens mij ging het goed =D.


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:
    Ik kan hem morgen pas nakijken, antwoorden liggen nog op school. Maar volgens mij ging het goed =D.
    Je kunt ook het examen zelf erbij pakken! Die vind je op examenblad ^^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je kunt ook het examen zelf erbij pakken! Die vind je op examenblad ^^

    Ja, maar ik weet echt niet meer of ik bij bijvoorbeeld vraag 49 A,B of C had XD.


    I am an idiot, I move.

    Succes iedereen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kunstgeschiedenis ging wel oké! Heb tussen 6,3 - 7,3 :]
    En wiskunde ging verschrikkelijk, maar ik heb opeens tussen 6,1 - 7,1... Hahahaha super raar.
    Nu even lekker niks! Alleen dinsdag nog Engels en aardrijkskunde :]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wie doet er allemaal havo?
    Hoe vonden jullie wiskunde A gister gaan?


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney