• halllooo iedereen,
    het is al over 2 weken zo ver, het examen!!
    Nu vroeg ik mij af hoe het leren jullie afgaat,
    bij mij gaat het niet zo goed. Gewoon zero concentratie :(

    En hoe groot is het kans van slagen bij jullie ongeveer??

    Het vmbo aardrijkskunde examen van scholieren op het Roncalli in Bergen op Zoom is ongeldig verklaard door de Onderwijsinspectie. De school heeft bosatlassen op de tafels gelegd van de examenkandidaten, terwijl dit geen toegestaan hulpmiddel is.
    Een scholier meldt zich bij het LAKS: “Er was ons van te voren verteld dat wij geen bosatlas mochten gebruiken bij ons examen. Op de dag van het examen komen wij de zaal in en wat ligt daar: op ieder tafeltje een bosatlas! Omdat het niet mocht hadden we het nog even gevraagd: Ja we mochten het gebruiken. Dit kunnen ze toch niet maken?!”
    Na het examen heeft de school zelf contact opgenomen met de Onderwijsinspectie. Zij hebben vervolgens geconstateerd dat het gebruik van een atlas tijdens het examen voordeel kan opleveren en daarom is er besloten dat de scholieren het examen in het tweede tijdvak opnieuw moeten maken. De school heeft de scholieren inmiddels op de hoogte gesteld.


    Ja hoor, het is mijn school weer gelukt...


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Ja hoor, het is mijn school weer gelukt...


    Dat is echt kut voor je:(:(:(:(


    Stop holding me under and let me breathe.

    Daniellaaa schreef:
    (...)

    Dat is echt kut voor je:(:(:(:(


    Naja, niet voor mij, ik heb geen aardrijkskunde - gelukkig, maar meer dan de helft van mijn vriendinnen en vrienden wel. Dus als ze dan zakken, dan moeten ze hem in augustus in de zomervakantie herkansen. En als ik het goed gehoord heb, zijn er nu dus cameraploegen bij de examenhal, etc.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Naja, niet voor mij, ik heb geen aardrijkskunde - gelukkig, maar meer dan de helft van mijn vriendinnen en vrienden wel. Dus als ze dan zakken, dan moeten ze hem in augustus in de zomervakantie herkansen. En als ik het goed gehoord heb, zijn er nu dus cameraploegen bij de examenhal, etc.


    bah, dat lijkt me echt vreselijk... Bij ons maken de leraren steeds geluid, en het is vreselijk irritant..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik ben zoooooo blij! De examens gingen goed en ik heb nu lekker lang weekend. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik ben zoooooo blij! De examens gingen goed en ik heb nu lekker lang weekend. ^^


    Ik moet zo direct nog naar economie en dan volgende week nog biologie, bah.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Ik moet zo direct nog naar economie en dan volgende week nog biologie, bah.

    Het komt goed! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik wens iedereen die (nog) examens maken en gemaakt hebben veel suc6!!!!!!!!!!!!!(hoera)(hoera)(hoera)(Y)(Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Meade schreef:
    (...)

    Ja hoor, het is mijn school weer gelukt...


    Welke mafkees meld dat dan ook aan het LAKS? Als scholier houdt je dan toch gewoon je mond als zoiets gebeurt, het is in je voordeel op dat moment >.< Nu heeft diegene iedereen tegen zich... Ben blij dat ik dat niet gehad heb op vmbo, hoop dat ik zoiets ook niet hoef mee te maken op havo dit jaar XD laat alles maar gewoon goed zijn, alhoewel, Havo Nederlands mag best wat aangepast worden xD


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    TwilightGek schreef:
    (...)

    Welke mafkees meld dat dan ook aan het LAKS? Als scholier houdt je dan toch gewoon je mond als zoiets gebeurt, het is in je voordeel op dat moment >.< Nu heeft diegene iedereen tegen zich... Ben blij dat ik dat niet gehad heb op vmbo, hoop dat ik zoiets ook niet hoef mee te maken op havo dit jaar XD laat alles maar gewoon goed zijn, alhoewel, Havo Nederlands mag best wat aangepast worden xD


    Nope, de school heeft het ook nog gemeld, dus sowieso was het wel gebeurd.
    Economie ging echt beroerd vandaag, maar volgens de nakijkbladen zit mijn punt wel tussen de 7.4 en 8.4! Nog eentje te gaan. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    pffff, nog 1 examen te gaan, scheikunde!!!
    dan lekker 2 weken uitrusten en 14 juni te horen krijgen
    dat ik ben gezakt -______-
    het ging zo slecht gewoon, ik hoop dat die N-waardes hoog worden
    .... _O_

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 19:45 ]

    Pff morgen de laatste twee examens verkloten,
    Ben er echt niet klaar voor, voor ak en engels.
    Hoe hebben jullie de meeste gemaakt?


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Aardrijkskunde was echt zo makkelijk. Als ik daar geen dikke voldoende voor heb dan weet ik het ook niet meer. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Zometeen laatste examen! Engels, daarvoor heb ik mijn laagste gemiddelde voor SE.. maar het gaat wel goed komen, met het proefexamen had ik een 6.2 [:
    En dan is het vanavond al weer voorbij! ;o

    Hmpf, morgen muziek en economie, heb nog helemaal niets gedaan...


    Life is hard and then we die