• 20 jongeren tussen de 14 en de 18 winnen een ticket voor een cruiseschip. Ze moeten hun vrienden en familie achterlaten en gaan voor 3 jaar op cruise. Maar niet iedereen is er zo blij mee iedereen is er gekomen met een reden. De ene omdat zijn ouders niet meer voor hem/haar konden zorgen en de ander voor lol. Zo komen mensen elkaars geheimen kennen, er ontstaan liefdes, ruzies, vriendschappen, vijanden en nog veel meer. Een keer in de twee manden komen ze aan wal(land).

    De boot heeft alles. Mooie suites, een zwembad, een bar, een zonne dek, eetgedeelte echt alles.

    Klik hier voor de plattegrond enz.

    Rollentopic

    Meisjes:
    ~Jade Yara Young: AweSomee
    ~Hester June Adams: Y0L0
    ~Alexandra Violetta: TheRumIsGone
    ~Kiara Felicia Anderson: xEPONINEx
    ~Alyssa Summer: Appelboompje
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~


    Jongens:
    ~Orlando Collerin: Pronks
    ~Jake Nash Springsteen: AweSomee
    ~Rowan James Biggerstaff: Y0L0
    ~Jack Eduward Parker: TheRumIsGone
    ~Oliver Oscar Andrews: Macadamia
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~




    ~Regels:
    ~16+ mag.
    ~ABN alsjeblieft schelden maag maar hou het redelijk.
    ~Er word niemand vermoord tenzij diegene het zelf wil.
    ~OOC praten tussen haakjes: () {} [].
    ~Speel je eigen personage en niet die van een ander.
    ~Leuke ideeën mag alleen met mijn toestemming. (pb die dan ff)
    ~Hou het gewoon redelijk.
    ~Maximaal 2 Karakters per persoon.
    ~Reageer regelmatig als je na 5 dagen niet heb gereageerd zonder een belangrijke reden lig je eruit.


    Regels van de boot:
    Als u rookt word u verzocht in de rook-kamer te roken of buiten op het dek.
    Elke week word er 1x een kamer controle gedaan op: Drugs, Gestolen spullen etc.
    Laat de kapitein met rust.
    Fijne reis!



    Kamerverdeling:

    kamer 1:
    Jake Nash Springsteen
    Rowan James Biggerstaff


    kamer 2:
    Oliver Oscar Andrews
    Orlando Collerin


    kamer 3:
    Kiara Felicia Anderson
    Hester June Adams


    Kamer 4:
    Yade Yara Young

    Komt nog iemand.
    Kamer 5:
    Alexandra Violetta
    Alyssa Summer


    Kamer 6:
    Jack Eduward Parker
    Komt nog iemand.



    xEPONINEx mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver Oscar Andrews
    Ik moet lachen wanneer ik Orlando's vraag hoor en nog meer wanneer ik Alyssa's betrapte gezicht zie. Het is een tijdje stil tussen ons. Uiteindelijk vraag ik haar of ze hier mensen kent, vooral om de stilte te breken.


    The truth may be orange!

    [ben ik weer]

    Alyssa Summer
    Fuck, schiet er door mijn hoofd als ik het Gelach van Oliver en Orlando hoor. 'Nee' beantwoord ik Olivers vraag. 'Of je moet jullie meerekenen..'

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 12:01 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Orlando
    'Ik plaagde je maar hoor, sorry.' zeg ik vriendelijk lachend en duw zacht net onder haar schouder. 'Ik ook niet, volgens mij kent niemand hier iemand.' zeg ik op antwoord op haar 'nee', ik wilde haar niet in verlegenheid brengen, wat ik dus wel had gedaan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alyssa Summer
    Oke, missie vrienden maken ging geheel niet volgens plan. Ik gooide er nog net een klein glimlachje uit toen ik de opmerking van Orlando hoorde. Het gelach maakte het er niet beter op...

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 12:06 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Orlando
    Ik steek mijn tong uit, en door mijn zonnebril zie ik er best wel falend uit. 'je moet niet verlegen zijn, je hebt hier te maken met een gestoord mens, so.. Als er hier iemand is die zich moet schamen dan ben ik het.' zeg ik tegen haar, hopend dat ze echt lacht en dat ik zo mijn schuldgevoel kwijt raak.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alyssa Summer
    Ik grinnik zachtjes en neem snel weer een slok van een cola

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 12:30 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Oliver Oscar Andrews
    Ik merk dat Alyssa zich ontzettend opgelaten voelt door Orlando's opmerking en ons gelach. Aarzelend glimlach in naar haar, in de hoop dat ze zich weer wat meer op haar gemak gaat voelen.


    The truth may be orange!

    Orlando
    Ik wordt wat rustiger. 'Vanaf nu ben ik heel rustig oké?' vraag ik vriendelijk en kijk om me heen, om een beetje de omgeving te leren kennen

    [zitten we binnen of buiten eigenlijk, volgens mij buiten maar i dont know sure :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [geen ideeqq]

    Alyssa Summe
    Ik glimlach even snel terug naar Oliver en vraag dan aan Orlando, 'waar kijk je naar?'


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Orlando
    'Ik wil weten hoe het hier uit ziet, dan kan ik me beter orienteren, weet ik straks waar dit is, dan kan ik het makkelijker terug vinden deze dagen.' leg ik moeilijk uit.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik denk buiten.]

    Oliver Oscar Andrews
    Ik knik, want Orlando's uitleg lijkt me erg logisch. 'Het is hier gigantisch, ik ga sowieso verdwalen.', zeg ik met een kleine glimlach.


    The truth may be orange!

    Alyssa Summer
    Ik lach om zijn moeilijke manier van uitleggen, 'Ooit gehoord van een plattegrond?' vraag ik aan beide. Ondanks dat ik zeker weet dat ook ik regelmatig de weg kwijt ga raken hier.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 12:51 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Oliver Oscar Andrews
    Ik moet lachen om Allysons droge opmerking, al ben ik er zeker van dat ook zei hier was één of meerdere keren zal verdalen.


    The truth may be orange!

    Alyssa Summer
    Ik kijk Oliver aan zodra ik hem hoor lachen, 'Wat nou? ik loop normaal gesproken altijd met een plattegrond op zak omdat ik overal verdwaal...' zeg ik, 'Al hoewel ik betwijfel of ze die hier hebben... zo niet, dan ben ik een hopeloos verloren geval hier op dit schip en ken ik over 3 jaar nog de weg niet..' vervolg ik mijn zin.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Oliver Oscar Andrews
    Ik moet nog harder lachen wanneer Alyssa uitgesproken is. 'Gelukkig bestaan er dus nog hopelozere gevallen.', zeg ik lachend.


    The truth may be orange!