• Het is twee jaar na de 74e Honger Spelen, ook wel bekend als de allereerste Hongerspelen die echt niemand overleefde. De zelfmoordactie van Katniss en Peeta was gelukt, en iedereen was dood. Nou ja, behalve de familie en vrienden in hun district. De 76e Honger Spelen zijn speciaal, alleen de dierbaren van de overleden tributen mogen meedoen. Vrienden, familie. En zelfs degene waar ze een relatie mee hadden. En allemaal willen ze winnen, om hun overleden dierbare te wreken..


    Oké, je bent dus iemand die heel close was met iemand uit de 74e Honger Spelen. Dat kan van alles zijn. Zusje, Broertje. neef of nicht. Beste vriendin, gewone vriend. Of het vriendje of vriendinnetje.


    District 1:
    Mannelijke tribuut: Jay Sterling Bright - HurtedHeart
    Vrouwelijke tribuut: Emily Jones – Leannan

    District 2:
    Mannelijke tribuut: Devon Tricva Arlira - Tessera
    Vrouwelijke tribuut: Chayenne Jillana Avery - Ry

    District 3:
    Mannelijke tribuut: Juste Christion
    Vrouwelijke tribuut: Carlisa Joners

    District 4:
    Mannelijke tribuut: Christe Roshon
    Vrouwelijke tribuut: Chryse Joanna Rivers - Nemhain

    District 5:
    Mannelijke tribuut: Yassin Grenger
    Vrouwelijke tribuut: Jenna Abigail Page – Nemhain

    District 6:
    Mannelijke tribuut: Rod Kelsen
    Vrouwelijke tribuut: May Rose White - HurtedHeart

    District 7:
    Mannelijke tribuut: Treth Creshnote
    Vrouwelijke tribuut: Malcola Stark

    District 8:
    Mannelijke tribuut: Kecin Trocer
    Vrouwelijke tribuut: Louise Haidee Clayworth - Peetniss

    District 9:
    Mannelijke tribuut: Qreshin Teronte
    Vrouwelijke tribuut: Ariana Oceané MiLaurenys - Terresa

    District 10:
    Mannelijke tribuut: Franc Kratre
    Vrouwelijke tribuut: Christianea Xanderique

    District 11:
    Mannelijke tribuut: Cynara Aven - Escritura
    Vrouwelijke tribuut: Melrose Jeanine Billington – Aragog

    District 12:
    Mannelijke tribuut: Luizi Sonny Everdeen - Ry
    Vrouwelijke tribuut: Pryla Jodelle Smaill – Leave



    Regels:

    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Géén perfecte personen, iedereen heeft minpunten
    - We kunnen niet allemaal blijven leven..
    - Reageer je voor 5 dagen niet word je vermoord (Behalve als je het hebt gezegd)
    - Niet alles kan in je voordeel zijn, je raakt wel eens gewond
    - 16+ en schelden mag


    Rollentopic

    Story

    Begin:
    Het is de ochtend van de eerste trainingsdag, maar je moet ook eerst nog een flashbacks schrijven hoe je bent gekozen..

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 23:47 ]


    El Diablo.

    Emily Jones - District 1

    Ik knikte. "District 12."
    Was mijn antwoord op de vraag die ze niet stelde.
    Ik herriner me nog perfect hoe ze de dood van Glimmer op het grote scherm hadden laten zien in district 1.
    Hoe ze werd gestoken door de wespachtige beesten en tot slot voor dood werd achtergelaten.
    Allemaal de schuld van die zelfingenomen Katniss.
    Ik draaide mijn hoofd iets opzij, waardoor de mensen die bij het messenwerpen stonden in beeld kwamen.
    Eentje herkende ik uit mijn district, maar ik had hem nog nooit echt gesproken.
    Ik had hem alleen even succes gewenst toen we samen op het podium stonden op de dag van de boete.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Melrose Jeanine Billington

    Ik knikte enkel. Mijn gedachten dwaalden weer af naar Tresh, en ik werd gek van mezelf; deze plek liet me zó erg aan hem denken. Ik voelde een steek in mijn hart, dat ik negeerde. Ik vond het dan ook niet erg om hier te zijn, want áls ik zou sterven zal ik dat doen met een goed gevoel. Dan zou ik weer bij Tresh zijn.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 17:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Louise Haidee Clayworth|| district 8
    ik maak er een spelletje van en kijk hoe snel ik omhoog kan klimmen. In het begin gaat het langzaam, maar na een tijdje komt er een snelheid in. Wanneer ik de 25 meter hoge muur in minder dan een minuut beklim, stop ik ermee. Ik blijf bovenaan zitten en kijk naar iedereen, sommige zijn messen aan het werpen, bijna altijd raak. De boogschieters zijn ook goed, maar niet altijd even goed als de messenwerpers. Natturlijk zie ik ook een paar tributen die, net als ik, niet goed met de wapens om kunnen gaan en doorlopen naar de survival gebieden. Dat zijn degenen waar je het minst bang voor hoeft te zijn, tenzij ze hun talenten verbergen tot we in de arena zitten. Dat gebeurt ook nog wel eens.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mayrose White
    Ik grinnik als de meeste messen van de dummie vallen na ik geschoten heb en er nu Cene staat. Een grijns was niet te missen van mijn gezicht. Ik wist dat ik handig was voor Careers dat ik anders een te grote concurente was. Ik wil terug gaan naar beneden als ik een meisje zie. (Louise) ze zit ook boven te kijken naar anderen. 'Heey.' Zeg ik vriendelijk. Ze had me duidelijk niet opgemerkt. De boog en de pijlenkoker had ik over mijn schouder laten hangen. Geleerd van de hongerspelen wist ik dat je nooit je wapen weg moest leggen. Nu oefende ik alleen voor in de spelen n

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 18:39 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louise Haidee Clayworth|| district 8
    'heey,' hoor ik een stem naast me zeggen. Ze heeft een pijl en boog bij zich. 'hi,' zeg ik terwijl ik haar aankijk. 'Louise, district 8,' stel ik me voor. Ik bekijk haar even, ze is mooi en lijkt me best sterk. 'Waar kom je vandaan?' vraag ik. Een praatje maken kan nooit kwaad.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 19:44 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ehm,,, May zit zelf ook bij het plafond naar beneden te kijken. May was naar bovengeklommen en had met touw een pijl en boog canneleren gepakt :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ugh, sorry, maar ik had vanmiddag de verjaardag van mijn nicht en morgen is mijn moeder jarig, dus ik heb het echt even druk. Sorry dat ik er zo weinig ben. Waar zijn we nu ongeveer en kan ik Jenna of Chryse op iemand afsturen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Je kan ze altijd naar Emily sturen, die staat bij het boogschieten te kijken]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Dan komt Chryse daarheen (: Momentje]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chryse Joanna Rivers - District 4
    Er speelde een lichte glimlach om mijn lippen terwijl ik de andere tributen in me opnam. Dit jaar waren alleen dierbaren van de tributen uit de Spelen van twee jaar geleden toegestaan als tribuut, en ik had onmiddellijk mijn kans gegrepen. Ik zou Emma wreken, mijn beste vriendin. En als dat niet op Katniss kon - nou, dan doodde ik haar broertje. De glimlach op mijn gezicht was iets breder geworden en in mijn ogen lag een moordlustige blik, maar dat laatste trok ik snel weer in de plooi toen ik verder liep, naar de boogschietbaan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Emily Jones - District 1

    Ik voelde hoe iemand ons benaderde en draaide me met een ruk om.
    Mijn ogen glommen een beetje terwijl ik het meisje grondig in me opnam.
    "District...4." Stelde ik kalm vast.
    Mijn stem was zacht, erg kalm waardoor het bijna griezelig was.
    Ik haalde een verdwaalde lok uit mijn gezicht en nam even diep adem.
    "Emily." Stelde ik mezelf voor het eerst sinds mijn aankomst voor. "District 1."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chryse Joanna Rivers - District 4
    Een meisje draaide zich snel om toen ze me aan hoorde komen. Goede oren, stelde ik vast. 'District... vier,' zei ze, nadat ze me goed had bekeken. Met een knikje bevestigde ik dit, waarna ik haar ook eens bekeek. Ze was duidelijk een Beroeps. 'Chryse,' stelde ik me voor. 'Uit vier, zoals je zelf al had opgemerkt. Jij bent ook Beroeps.' Het was geen vraag, meer een vaststelling.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Emily Jones - District 1

    "Zo kan je het wel stellen ja." Grijnsde ik met twinkelende ogen.
    Al die jaren voordat Glimmer werd getrokken, hadden we samen getraind waardoor we echt goed waren geworden.
    Na haar dood was ik verder blijven trainen, harder en langer wat me vaak kritiek opleverde van mijn ouders.
    "Wie ga jij wreken?" Vroeg ik weer kalm zoals voorheen. "Familie? Vrienden? Vriendje?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chayenne

    Ik grom als de helft van mijn naam eraf word gegooid, en ik loop weg. Ik neem een van de zwaarden vast en ga met mijn vinger langs het lemet. Cato had dit misschien nog vast gehouden. Ik grom en steek in de dummy's en hak de hoofden eraf. Grijnzend kijk ik ernaar en ga weer verder.


    El Diablo.

    Chryse Joanna Rivers - District 4
    'Mijn beste vriendin,' zei ik. Na al die jaren deed het nog steeds pijn dat ik haar kwijt was, maar het vooruitzicht van wraak maakte het iets draaglijker. Voor haar dood was ze mijn enige vriendin geweest, en erna was dat niet veranderd. Best eenzaam soms, maar het was nou eenmaal hard werken, hard trainen. Altijd trainen, want als je verloor ging je dood.
    'En jij?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.