• Het is twee jaar na de 74e Honger Spelen, ook wel bekend als de allereerste Hongerspelen die echt niemand overleefde. De zelfmoordactie van Katniss en Peeta was gelukt, en iedereen was dood. Nou ja, behalve de familie en vrienden in hun district. De 76e Honger Spelen zijn speciaal, alleen de dierbaren van de overleden tributen mogen meedoen. Vrienden, familie. En zelfs degene waar ze een relatie mee hadden. En allemaal willen ze winnen, om hun overleden dierbare te wreken..


    Oké, je bent dus iemand die heel close was met iemand uit de 74e Honger Spelen. Dat kan van alles zijn. Zusje, Broertje. neef of nicht. Beste vriendin, gewone vriend. Of het vriendje of vriendinnetje.


    District 1:
    Mannelijke tribuut: Jay Sterling Bright - HurtedHeart
    Vrouwelijke tribuut: Emily Jones – Leannan

    District 2:
    Mannelijke tribuut: Devon Tricva Arlira - Tessera
    Vrouwelijke tribuut: Chayenne Jillana Avery - Ry

    District 3:
    Mannelijke tribuut: Juste Christion
    Vrouwelijke tribuut: Carlisa Joners

    District 4:
    Mannelijke tribuut: Christe Roshon
    Vrouwelijke tribuut: Chryse Joanna Rivers - Nemhain

    District 5:
    Mannelijke tribuut: Yassin Grenger
    Vrouwelijke tribuut: Jenna Abigail Page – Nemhain

    District 6:
    Mannelijke tribuut: Rod Kelsen
    Vrouwelijke tribuut: May Rose White - HurtedHeart

    District 7:
    Mannelijke tribuut: Treth Creshnote
    Vrouwelijke tribuut: Malcola Stark

    District 8:
    Mannelijke tribuut: Kecin Trocer
    Vrouwelijke tribuut: Louise Haidee Clayworth - Peetniss

    District 9:
    Mannelijke tribuut: Qreshin Teronte
    Vrouwelijke tribuut: Ariana Oceané MiLaurenys - Terresa

    District 10:
    Mannelijke tribuut: Franc Kratre
    Vrouwelijke tribuut: Christianea Xanderique

    District 11:
    Mannelijke tribuut: Cynara Aven - Escritura
    Vrouwelijke tribuut: Melrose Jeanine Billington – Aragog

    District 12:
    Mannelijke tribuut: Luizi Sonny Everdeen - Ry
    Vrouwelijke tribuut: Pryla Jodelle Smaill – Leave



    Regels:

    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Géén perfecte personen, iedereen heeft minpunten
    - We kunnen niet allemaal blijven leven..
    - Reageer je voor 5 dagen niet word je vermoord (Behalve als je het hebt gezegd)
    - Niet alles kan in je voordeel zijn, je raakt wel eens gewond
    - 16+ en schelden mag


    Rollentopic

    Story

    Begin:
    Het is de ochtend van de eerste trainingsdag, maar je moet ook eerst nog een flashbacks schrijven hoe je bent gekozen..

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 23:47 ]


    El Diablo.

    Cynara Aven
    'Kom jij niet uit elf?' Naast me stond een meisje emt donker haar, met een twijfelende stem. Ik knik even, de gewichten nog in mijn handen.
    'Ja. Mijn naam is Cynara.' ik schroef een zwaarder gewicht op de staaf en ga verder met training. Mijn ogen schietenw eer naar eht meisje. Ze leek me neit erg sterk.
    'En wie ben jij?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chayenne

    'Ik wil niet veel zeggen, maar Cato heeft het ook niet overleefd' zeg ik, en kijk haar kil aan. Het is dat er een regel is dat je elkaar niet mag verwonden voor de arena, anders was ze nu dood. Ik ga snel en hard wat messen in de dummy. Allemaal precies in de nek, zodat hij na 5 messen al kapot op de grond ligt.


    El Diablo.

    Pryla - Twaalf
    "Pryla, uit twaalf." Ik glimlach flauw. Ik begrijp zijn blik al snel. "Nee, gewichten zijn niet echt mijn ding. De hele Spelen niet. Ik doe gewoon mee voor wraak." Ik slaak een diepe zucht. "En zelfs dát weet ik niet meer zeker. Het is nou niet bepaald zo dat ik echt kans heb." Ik glimlach hoofdschuddend, waarna ik op de balk waar de gewichten op liggen ga zitten. Evenwicht - daar ben ik wél goed in.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Luizi

    Ik loop maar wat rond in de trainingszaal, en kijk naar de andere tributen. De careers zijn erger dan ooit, en ik zie Pryla bij iemand anders staan. Ik zucht, en ga maar naar de pijl en boog. Het enige wapen wat ik nog een beetje kan. Ik schiet wat met de pijlen, maar het komt nooit goed in de roos.

    [Zo, zit hij er ook weer in..]


    El Diablo.

    Melrose Jeanine Billington

    Ik grijnsde zwakjes toen er iemand bezig was met de pijl en boog, maar zo te zien was hij niet perfect in richten. Mooizo. Ik liet de boksbal voor wat het was, en ging naar een andere baan voor pijl en boog schieten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Louise Haidee Clayworth|| district 8
    'dat kan me niet schelen, Cato had nog een kans om te winnen. Alyssa werd vermoord voordat ze ook maar iets kon laten zien,' mijn stem wordt steeds luider, merk ik. Ik verlaag mijn stem en ga weer verder.'Wat ben je eigenlijk van Cato?' zeker weten net zo bloedlustig, ze hebben vast van elkaar geleerd.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Chayenne

    'Dat is waar, maar hij is daarom ook een career' zucht ik. 'Wat ben je eigenlijk van Cato?' vroeg ze. 'Was het vriendinnetje, jij van Alyssa?' vroeg ik. Ik haal een hand door mijn haar en gooi weer wat messen. Doe ik altijd om te vergeten wat er met Cato is gebeurd, maar het werkt nooit.


    El Diablo.

    Louise Haidee Clayworth|| district 8
    'tweelingzusje en beste vriendin,' zeg ik. Ik pak een mes en draai hem rond in mijn hand. 'Het enige fijne hieraan is dat ik waarschijnlijk over een paar dagen weer bij Alyssa ben,' zeg ik met een zucht. 'en eigenlijk was het niet Cato´s schuld, hij wilde ook alleen maar naar huis,´ voeg ik er zacht aan toe.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ik reageer vanavond wel weer, duik even mijn bed in -fucking griep-]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Slaap lekker (K)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emily Jones - District 1

    Na nog een halfuurtje bij het boogschieten te hebben gestaan, dacht ik dat het wel tijd was om een kleine pauze in te lassen.
    Ik gooide de boog en de pijlen neer in een hoekje en wandelde rustig naar een muur waar ik even tegen kon leunen.
    Intussen bekeek ik nogmaals alle tributen en schatte in hoe goed ze waren en wat hun beste ding was.
    Eigenlijk vroeg ik me af of het allemaal wel zo simpel was om iemand te doden.
    Dieren had ik al wel wat vakker gedood om aan voedsel te komen, maar mensen?
    Nee, dat niet.
    Het idee dat ik mensen moest doden om andermans plezier deed me walgen maar toch hield ik in mijn achterhoofd dat ik hier was om Glimmer te wreken.
    Nu pas zou iedereen merken dat ik nog geweldadiger kon zijn dan haar, ook al dacht iedereen van niet.


    [Wil iemand haar ontmoeten? :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chayenne

    Ik knik, 'tot nu toe weet ik dat ik sowieso die twee uit 12 moet vermoorden.' zeg ik. Uit woede gooi een mes recht door het hoofd van de dummy. Ik hoor het aan de achterkant vallen. Ik kijk kort naar de grond, en daarna weer naar de dummy.


    El Diablo.

    [Melrose heeft niks te doen ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Melrose heeft niks te doen ;D]

    [Oewh, dan laat ik haar wel naar Melrose staren ofzo]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ishgoed, ze is bij de pijl en boooog :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''