• had vandaag dus examens en was echt aan het dood stress dus nam een paar luckycharms mee waaronder de keting (rozekrans) van de oma van mijn moeder die zijn in de oorlog mee naar de kerk nam. dat ding is dus like 60 jaar oud.

    dus ik ben klaar wil op staan blijft die keting aan de tafel hangen en ik trek hem dus kapot. en nu wordt het dus proberen te maken.
    heeft iemad ook wel eens zo iets gehad?

    Ahaha ik dacht dat dit iets met keti koti was, dat het binnenkort weer was of zo. :')

    Awh, dat is echt balen! Sorry, ik heb ook wel eens een ketting kapotgemaakt per ongeluk, maar dat was gewoon ééntje van de Claires en kon ik een nieuwe kopen. Dus nee, sorry.

    Is het een hanger?
    Koop een nieuw koortje ?


    •*• Lululu •*•

    Het is toch 'ketting'?

    Wel, dat is kut ja. Bij mij gaan ketting eigenlijk bijna nooit stuk (krul)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ahw dat is balen, maar je kunt toch gewoon een nieuw touwtje pakken? Zo moeilijk lijkt me dat niet.
    Een keer toen ik uit de douche stapte, trok ik met mijn handdoek mijn ketting kapot (hij had een lastig slotje, daarom deed ik hem vrijwel nooit af) en toen ben ik één van de drie hangertjes verloren en dat maakte de betekenis van mijn ketting minder mooi.


    Take risks and conquer your fears.

    Dragneel schreef:
    Ahaha ik dacht dat dit iets met keti koti was, dat het binnenkort weer was of zo. :')

    Awh, dat is echt balen! Sorry, ik heb ook wel eens een ketting kapotgemaakt per ongeluk, maar dat was gewoon ééntje van de Claires en kon ik een nieuwe kopen. Dus nee, sorry.


    Keti Koti valt op één juni, hehe. Het bevreidingsfeest van de afschaffing van de slavernij in Suriname.


    Ik denk dat je hem wel naar de juwelier kan brengen. Die kunnen dat vast wel herstellen, al zit er dan wel een prijsje aan, denk ik ...
    Ik heb dat zelf wel eens gehad ja, met een ketting van mijn moeder. Die viel gewoon plots uit elkaar o.O


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BLOF schreef:
    (...)

    Keti Koti valt op één juni, hehe. Het bevreidingsfeest van de afschaffing van de slavernij in Suriname.


    Ik denk dat je hem wel naar de juwelier kan brengen. Die kunnen dat vast wel herstellen, al zit er dan wel een prijsje aan, denk ik ...
    Ik heb dat zelf wel eens gehad ja, met een ketting van mijn moeder. Die viel gewoon plots uit elkaar o.O

    Ja, dat was ik dus even vergeten, haha.