• Het is twee jaar na de 74e Honger Spelen, ook wel bekend als de allereerste Hongerspelen die echt niemand overleefde. De zelfmoordactie van Katniss en Peeta was gelukt, en iedereen was dood. Nou ja, behalve de familie en vrienden in hun district. De 76e Honger Spelen zijn speciaal, alleen de dierbaren van de overleden tributen mogen meedoen. Vrienden, familie. En zelfs degene waar ze een relatie mee hadden. En allemaal willen ze winnen, om hun overleden dierbare te wreken..

Oké, je bent dus iemand die heel close was met iemand uit de 74e Honger Spelen. Dat kan van alles zijn. Zusje, Broertje. neef of nicht. Beste vriendin, gewone vriend. Of het vriendje of vriendinnetje.

District 1:
    Mannelijke tribuut: Jay Sterling Bright - HurtedHeart
    Vrouwelijke tribuut: Emily Jones – Leannan

District 2:
    Mannelijke tribuut: Devon Tricva Arlira - Tessera
    Vrouwelijke tribuut: Chayenne Jillana Avery - Ry

District 3:
    Mannelijke tribuut: Juste Christion
    Vrouwelijke tribuut: Carlisa Joners

District 4:
    Mannelijke tribuut: Christe Roshon
    Vrouwelijke tribuut: Chryse Joanna Rivers - Nemhain

District 5:
    Mannelijke tribuut: Yassin Grenger
    Vrouwelijke tribuut: Jenna Abigail Page – Nemhain

District 6:
    Mannelijke tribuut: Rod Kelsen
    Vrouwelijke tribuut: May Rose White - HurtedHeart

District 7:
    Mannelijke tribuut: Treth Creshnote
    Vrouwelijke tribuut: Malcola Stark

District 8:
    Mannelijke tribuut: Kecin Trocer
    Vrouwelijke tribuut: Louise Haidee Clayworth - Peetniss

District 9:
    Mannelijke tribuut: Qreshin Teronte
    Vrouwelijke tribuut: Ariana Oceané MiLaurenys - Terresa

District 10:
    Mannelijke tribuut: Franc Kratre
    Vrouwelijke tribuut: Christianea Xanderique

District 11:
    Mannelijke tribuut: Cynara Aven - Escritura
    Vrouwelijke tribuut: Melrose Jeanine Billington – Aragog

District 12:
    Mannelijke tribuut: Luizi Sonny Everdeen - Ry
    Vrouwelijke tribuut: Pryla Jodelle Smaill – Leave

Regels:

- Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Géén perfecte personen, iedereen heeft minpunten
    - We kunnen niet allemaal blijven leven..
    - Reageer je voor 5 dagen niet word je vermoord (Behalve als je het hebt gezegd)
    - Niet alles kan in je voordeel zijn, je raakt wel eens gewond
    - 16+ en schelden mag

Rollentopic

Story

Begin:
    Het is de ochtend van de eerste trainingsdag, maar je moet ook eerst nog een flashbacks schrijven hoe je bent gekozen..

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 23:47 ]

El Diablo.

Emily Jones - District 1

Mijn ogen bleven hangen bij een bruinharig meisje.
    Ik schatte haar iets jonger dan mezelf, maar toch twijfelde ik even of ze geweldadig was of niet.
    Voorzichtig verplaatste ik me van het ene been op het andere zodat ik wat stabieler stond maar loste bij deze handeling mijn blik niet van het meisje.
    Ik had een vermoeden dat ze uit district 11 was, maar was niet zeker aangezien ze net iets te ver stond.
    Pas na enkele minuten besefte ik dat ik aan het staren was in haar richting

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Melrose Jeanine Billington

Ik had net een pijl weggeschoten toen ik iemand in mijn ooghoeken mijn richting op zag kijken. Geërgerd keek ik terug, en zag een meisje met blond haar. Ik wierp haar een vragende blik toe, maar nogsteeds geïrriteerd. Als je iets over me hebt te zeggen, ga dan niet staren maar kóm gewoon.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Emily Jones - District 1

Nadat ik het meisje een vragende blik zag werpen, besloot ik om toch maar eens op haar af te stappen, gewoon uit nieuwsgierigheid.
    Op enkele meters voor haar bleef ik staan en kruiste mijn armen.
    "District 11?" Vroeg ik zonder me voor te stellen. "Goed in boogschieten als ik me niet vergis."
    Het waren kleine details die me op waren gevallen toen ik haar van op een afstandje bestudeerde.

Melrose Jeanine Roux

Ik kneep mijn ogen samen. ''District 1, als ik het goed heb.'' mompelde ik, en bestudeerde haar even. Ik denk dat veel mensen haar onderschatten, dus ik moest haar in de gaten houden.

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 15:34 ]

Emily Jones - District 1

Mijn lippen krulden zich haast onzichtbaar tot een kleine glimlach terwijl ik knikte.
    Ik liet mijn handen langs mijn lichaam hangen en probeerde te achterhalen voor wie ze het gevecht in ging.
    "Voor wie ga je strijden?" Het kwam er zuiver uit terwijl ik met mijn rechterduim ever over de tattoo van mijn pols streek.
    Meteen dacht ik aan Glimmer, maar verrok toch geen enkele spier en bleef met een vrij neutraal gezicht kijken.

Chayenne

Ik keek even rond, en mijn blik bleef hangen op twee meisjes bij pijl en boog. Ik bleef wat kijken, vooral dat blonde meisje moest ik in de gaten houden. Zij is ook een career, en ik moet wel de andere careers in de gaten houden.

El Diablo.

[Wat heb ik gemist en waar kan ik jnsprinen?]

I'm finally back, Finally after a Year break

Ik zuchtte zachtjes. ''Tresh.'' zei ik, en hield mijn gezicht in de plooi. Het deed me pijn om iets over hem te zeggen, laat staan denken. ''En jij?'' vroeg ik, terwijl ik mijn blik nogsteeds op haar had gericht.
    Ik vouwde armen over elkaar, en keek het meisje afwachtend aan.

Emily Jones - District 1

"Glimmer." Zei ik even en snoof. "Mijn tweelingzus."
    Het kwam er killer uit dan ik bedoelde, maar de minachting voor haar moordenaar was te groot.
    "Wie had hem vermoord?" vroeg ik zonder acht te slaan om haar gevoelens. "District 12?"

[@hurtedheart...Iedereen is vanuit de lift in de trainingszaal aangekomen en is nu druk aan het oefenen.]

[fout]

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 16:01 ]

Jay Sterling Bright
    Ik zuchte en liep de lift uit opzoek naar iets wat ik goed kon. Ik pakte een speer en liet hem balanseren op mijn wijsvinger. Hij was niet te zwaar of zoiets. Ik zucht even en laat een poppetje uit de grond komen. Ik zet mijn benen af en gooi de speer met kracht op de pop af. Raak in het hoofd. Dat wist ik omdat het Hooft er nu af lag en de speer erin. Ik pak een zwaard. Zilver en een metalen lemmet, maar het was niet te zwaar of zoiets

Mayrose white
    Ik stapte de lift uit en pakte een paar werp messen die ik begon te werpen. Arm, been en dan hart. Dat deed ik altijd. De arm zodat ze mij niet konden verwonden. Het been omdat ze dan niet meer weg konden rennen en dan het hart of het hoofd. Ik klom op de relingen en kwam bovenop. Zo kon ik even over de andere mensen heen kijken blijken wat mijn concurrentie was.

[Iemand naar Jay of Mayrose toe?]

Chayenne

Ik sta maar weer wat messen te werpen, ik heb toch niks te doen. Ik gooi zoveel messen in de dummy dat mijn naam er perfect in komt te staan, en ik grijns zelfvoldaan. Dan valt mijn blik op iemand op de relingen, en ik hou haar scherp in de gaten.

El Diablo.

''Het schijnt district 2 te zijn geweest.'' mompelde ik, en mijn handen balden zich tot vuisten. Ik was hier voor wraak, en die zal ik geven ook.

Louise Haidee Clayworth|| district 8
    ik loop weg van de messen, want het meisje maakt me best bang. Ik loop naar het klimmen en begin eraan. Tot mijn verbazing kan ik dit best goed, misschien heb ik toch nog een kleine kans.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Mayrose white
    Het meisje, duidelijk een career, keek even naar me. Ze had net haar werpmessen perfect in een dummie gegooit. Chayenne stond erin. Ook die jongen, Jayden, kon goed speerwerpen. Ik maakte een lasso achtig iets van het touw dat ik mee had genomen. Ik gooide hem over een pijl en een bol en trok hem omhoog. Ik spande hem aan na ik de pijl op de Kees had gedaan. Ik liet hem los en hij ging met een ongelofelijke snelheid in het hoofd van de Dummie. Een triomfantelijke grijns kwam rond mijn lippen. Ik had hem in het hoofd van de Dummie van die Chayenne geschoten en door de kracht vielen er zelfs een paar werpmessen uit zodat haar naam er niet helemaal meer instond.