• Het is twee jaar na de 74e Honger Spelen, ook wel bekend als de allereerste Hongerspelen die echt niemand overleefde. De zelfmoordactie van Katniss en Peeta was gelukt, en iedereen was dood. Nou ja, behalve de familie en vrienden in hun district. De 76e Honger Spelen zijn speciaal, alleen de dierbaren van de overleden tributen mogen meedoen. Vrienden, familie. En zelfs degene waar ze een relatie mee hadden. En allemaal willen ze winnen, om hun overleden dierbare te wreken..


    Oké, je bent dus iemand die heel close was met iemand uit de 74e Honger Spelen. Dat kan van alles zijn. Zusje, Broertje. neef of nicht. Beste vriendin, gewone vriend. Of het vriendje of vriendinnetje.


    District 1:
    Mannelijke tribuut: Jay Sterling Bright - HurtedHeart
    Vrouwelijke tribuut: Emily Jones – Leannan

    District 2:
    Mannelijke tribuut: Devon Tricva Arlira - Tessera
    Vrouwelijke tribuut: Chayenne Jillana Avery - Ry

    District 3:
    Mannelijke tribuut: Juste Christion
    Vrouwelijke tribuut: Carlisa Joners

    District 4:
    Mannelijke tribuut: Christe Roshon
    Vrouwelijke tribuut: Chryse Joanna Rivers - Nemhain

    District 5:
    Mannelijke tribuut: Yassin Grenger
    Vrouwelijke tribuut: Jenna Abigail Page – Nemhain

    District 6:
    Mannelijke tribuut: Rod Kelsen
    Vrouwelijke tribuut: May Rose White - HurtedHeart

    District 7:
    Mannelijke tribuut: Treth Creshnote
    Vrouwelijke tribuut: Malcola Stark

    District 8:
    Mannelijke tribuut: Kecin Trocer
    Vrouwelijke tribuut: Louise Haidee Clayworth - Peetniss

    District 9:
    Mannelijke tribuut: Qreshin Teronte
    Vrouwelijke tribuut: Ariana Oceané MiLaurenys - Terresa

    District 10:
    Mannelijke tribuut: Franc Kratre
    Vrouwelijke tribuut: Christianea Xanderique

    District 11:
    Mannelijke tribuut: Cynara Aven - Escritura
    Vrouwelijke tribuut: Melrose Jeanine Billington – Aragog

    District 12:
    Mannelijke tribuut: Luizi Sonny Everdeen - Ry
    Vrouwelijke tribuut: Pryla Jodelle Smaill – Leave



    Regels:

    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Géén perfecte personen, iedereen heeft minpunten
    - We kunnen niet allemaal blijven leven..
    - Reageer je voor 5 dagen niet word je vermoord (Behalve als je het hebt gezegd)
    - Niet alles kan in je voordeel zijn, je raakt wel eens gewond
    - 16+ en schelden mag


    Rollentopic

    Story

    Begin:
    Het is de ochtend van de eerste trainingsdag, maar je moet ook eerst nog een flashbacks schrijven hoe je bent gekozen..

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 23:47 ]


    El Diablo.

    Louise Haidee Clayworth|| district 8
    Ik trek simpele kleding aan en vlecht mijn haar. Het bloemenspeldje leg ik zorgvuldig op de kast neer, zodat ik hem straks weer kan vinden. Ik loop naar de lift en ga naar de trainingszaal. Er zijn al een paar tributen, maar ik ga afgezonderd van hun staan. Ik denk terug aan het uurtje om afscheid te nemen. Mama en papa waren langsgekomen, en daarna was Nathan ook nog even langsgekomen. Ik zucht diep, Nathan. Hij is degene die ervoor heeft gezorgd dat ik niet compleet gek werd nadat Alyssa is vermoord. Maar toch heeft hij haar nooit kunnen vervangen, en dat weet hij zelf ook.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Escritura schreef:
    (...)

    o.o echt? urgh -facepalm- niet gelezen. Ik ben ziek, je moet het me maar vergeven... :w Die laatste post verwijder ik wel. ]


    Geeft niet :3 Beterschap!


    El Diablo.

    Chayenne

    Inmiddels waren geloof ik alle mensen er al, maar mijn blik bleef hangen op het meisje van district 8. Ik zucht, weer. Even kijk ik haar nog kil aan, ze zullen me wel herkennen. Denk ik. Maarja, 23 tributen. En dan allemaal vermoorden, leuk spel.


    El Diablo.

    Cynara Aven
    Mijn ogen sperde open. ik ahd gedroomd, maar het was helaas de waarheid geweest. ik was vrijwillig meegegaan en lag nu in mijn bed, in mijn eigen kamer op de 11de verdieping van eht trainings centrum. Voor rue en vandaag begon de trainingen. mijn oog viel op de klok en binnen een paar seconden was ik mijn bed uit. Snel schoot ik mijn trainignsoutfit in, waarna ik met de lfit naar de trainingszalen ging. Ik was laat. Na een hand door mijn ahar gehaald te hebben liep ik naar binnen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Melrose Jeanine Billington

    Ik was al in het trainings centrum, mijn haar opgestoken en de outfit aan. De pijl en boog had ik in mijn handen geklemd, en honderd meter verderop stond een dummy. Hij was redelijk klein, dus het was lastig om hem te raken. Ik spande mijn boog, en kneep één oog dicht. Net toen ik wou schieten, kwam er iemand binnen gelopen. Mijn concentratie was in één klap weg, en lichtelijk geïrriteerd keek ik om. Het was Cynara, de mannelijke tribuut uit mijn district. Ik groette hem even, en concentreerde me weer op de dummy.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chayenne

    De instructies waren uitgelegd, en iedereen was begonnen met iets. Ik had gewoon heel snel de survival dingen gedaan en was nu bezig met de messen. Mijn grote talent. De doelen lichten op en ik raak alles precies in het midden. Ach ja, in district 2 stond ik samen met Clove bekend als de meisjes die nooit missen. En ik hou wel van die naam.


    El Diablo.

    Cynara Aven
    Melrose, het vrouwelijk tribuur van District 11, weierp me een geïrriteerde blik toe en gaf me een kleine brgroeting. wow. Afstand dus. Ik rkeeg snel wat instructies en keek rond naar de verschillende activiteiten. Survival. Het enige wat ik kon was klimmen en survival zou handig zijn. Daarna misschien iets met messen, kleine wapens.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Melrose Jeanine Billington

    De pijl vloog met een hoge snelheid richting de dummy, en raakte hem precies op zijn linkerborst. Zelfvondaan ging ik weer rechtstaan, en wierp even een blik op Cynara, die een bedenkelijke uitdrukking had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chayenne

    Na een tijdje met messen te hebben gegooid stopte ik ermee, en liep naar iets anders. Pijl en boog sloeg ik over, weten ze straks mijn zwakke kant nog. Ikk liep door naar de zwaarden, ik slikte terwijl ik er een pakte. Dit zijn de soort wapens waar Cato altijd mee vocht, en hij heeft het mij ook geleerd. Mijn verdriet maakt plaats voor een gevoel dat wil vechten, en snel begin ik met oefenen op de dummy.


    El Diablo.

    [ik ga naar bed, post morgen wel ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okee]


    El Diablo.

    Emily Jones - District 1

    Snel wierp ik nog een blik in de spiegel en bekeek mezelf goed.
    Mijn blonde lokken, hingen in weelderige krullen rond mijn fijne gezicht en mijn mond was opgekruld tot een zelfzekere, maar toch koele glimlach.
    Elegant wandelde ik naar de lift en stapte er in om vervolgens in de trainingszaal aan te komen.
    Ik merkte dat ik niet de eerste was, maar dat bracht me niet van mijn stuk.
    Met opgeheven hoofd en mijn kin ietsje in de lucht, wandelde ik eerst wat rond om alle mensen uit de verschillende districten te bekijken.
    Verveeld bekeek ik elke tribuut en nam elk detail in me op, maar bij één tribuut bleven mijn ogen toch hangen bij een getinte jongen met erg lichte ogen.
    Speciaal.
    Ja, dat was het...Hij leek me erg speciaal.
    Ik vroeg me af wie er goede concurrentie voor me zou zijn, maar dat zouden zorgen voor later zijn.
    Nonchalant wandelde ik naar een gevechtsdummy en begon er uit alle macht op te slaan met mijn vuisten.
    De leren naden van de dummy begonnen langzamerhand te scheuren door de slagen die ik gaf en mijn vuisten lagen open, maar toch weigerde ik om te stoppen.
    Mijn woede moest er uit en dit was de ideale manier.
    Tussen de vuistslagen door, gaf ik de dummy nog enkele ferme trappen, totdat het leer uiteindelijk scheurde.
    Een diepe zucht ontsnapte uit mijn mond, terwijl er een zelfvoldane grijns op mijn lippen speelde.
    Het voelde goed om me zo af te reageren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chayenne

    Ondertussen heb ik al 7 dummy's vermoord met een zwaard dus ik ga maar naar de speren. Ik gooi wat speren maar hou ondertussen de twee van district 12 in de gaten. Hun zijn wel degene waar ik me mee moet houden. Niet dat ik de anderen niet vermoord, maar hun zijn wel de belangrijkste die ik moet vermoorden.


    El Diablo.

    Louise Haidee Clayworth|| district 8
    Ik bekijk iedereen die in binnekomt zorgvuldig. Degene die ik echt wil vermoorden, zijn de meisjes uit 2 en 12. Zij zijn hier voor Cato en Peeta, de mensen die Alyssa hebben vermoord en mijn leven geruïneerd. Ik bekijk ze even. Ze zijn allebei mooi en zullen waarschijnlijk dus veel sponsers krijgen. Het meisje uit 2 is dodelijk, het lijkt wel alsof ze altijd raakt. Ik besluit om maar iets nuttigs te gaan doen. Planten herkennen en vuur maken sla ik over, dat kan ik wel. Ik loop naar het hoekje waar ze je leren om dieren te villen. Ik moet ook nog leren hoe je ze moet vermoorden, maar dat komt nog wel. Eerst de basis survival benodigdheden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Cynara Aven
    Rond me was iedereen druk bezig. Het meisje van 1 reageerde zich af op een dummy, die nu gescheurd en vertrapt op de grond lag. ik wist bijna niets van de andere tributen, maar ik hoopte zeer hard dat zij niet een dierbare van dat Marvel jochie zou zijn. Dan kon ik deze missie net zo goed nu opgeven. Een meisje met warrig blond ahar en licht blauwe ogen zat naast me bij de survival training. Na verschillende oefeningenhad ik er schoon genoeg van. Ik wil gewoon wraak op degene die Rue heeft gedood, op de dierbare van Marvel. Daarna geef ik emzelf over. De Spelen kan ik toch niet winnen.

    Mijn ogen dwalen rond de kamer. Ik pakte een paar kleine werpmessen en gooide ze richting de dichtsbijzijnde, vrije dummy. Van de drie messen, belande er één op de grond. Één raakte de dummy in zijn onderbeen en de ander in zijn schouder. I'm doomed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.