• Het is twee jaar na de 74e Honger Spelen, ook wel bekend als de allereerste Hongerspelen die echt niemand overleefde. De zelfmoordactie van Katniss en Peeta was gelukt, en iedereen was dood. Nou ja, behalve de familie en vrienden in hun district. De 76e Honger Spelen zijn speciaal, alleen de dierbaren van de overleden tributen mogen meedoen. Vrienden, familie. En zelfs degene waar ze een relatie mee hadden. En allemaal willen ze winnen, om hun overleden dierbare te wreken..


    Oké, je bent dus iemand die heel close was met iemand uit de 74e Honger Spelen. Dat kan van alles zijn. Zusje, Broertje. neef of nicht. Beste vriendin, gewone vriend. Of het vriendje of vriendinnetje.


    District 1:
    Mannelijke tribuut: Jay Sterling Bright - HurtedHeart
    Vrouwelijke tribuut: Emily Jones – Leannan

    District 2:
    Mannelijke tribuut: Devon Tricva Arlira - Tessera
    Vrouwelijke tribuut: Chayenne Jillana Avery - Ry

    District 3:
    Mannelijke tribuut: Juste Christion
    Vrouwelijke tribuut: Carlisa Joners

    District 4:
    Mannelijke tribuut: Christe Roshon
    Vrouwelijke tribuut: Chryse Joanna Rivers - Nemhain

    District 5:
    Mannelijke tribuut: Yassin Grenger
    Vrouwelijke tribuut: Jenna Abigail Page – Nemhain

    District 6:
    Mannelijke tribuut: Rod Kelsen
    Vrouwelijke tribuut: May Rose White - HurtedHeart

    District 7:
    Mannelijke tribuut: Treth Creshnote
    Vrouwelijke tribuut: Malcola Stark

    District 8:
    Mannelijke tribuut: Kecin Trocer
    Vrouwelijke tribuut: Louise Haidee Clayworth - Peetniss

    District 9:
    Mannelijke tribuut: Qreshin Teronte
    Vrouwelijke tribuut: Ariana Oceané MiLaurenys - Terresa

    District 10:
    Mannelijke tribuut: Franc Kratre
    Vrouwelijke tribuut: Christianea Xanderique

    District 11:
    Mannelijke tribuut: Cynara Aven - Escritura
    Vrouwelijke tribuut: Melrose Jeanine Billington – Aragog

    District 12:
    Mannelijke tribuut: Luizi Sonny Everdeen - Ry
    Vrouwelijke tribuut: Pryla Jodelle Smaill – Leave



    Regels:

    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Géén perfecte personen, iedereen heeft minpunten
    - We kunnen niet allemaal blijven leven..
    - Reageer je voor 5 dagen niet word je vermoord (Behalve als je het hebt gezegd)
    - Niet alles kan in je voordeel zijn, je raakt wel eens gewond
    - 16+ en schelden mag


    Rollentopic

    Story

    Begin:
    Het is de ochtend van de eerste trainingsdag, maar je moet ook eerst nog een flashbacks schrijven hoe je bent gekozen..

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 23:47 ]


    El Diablo.

    [Ik ben er heel eventjes, maar ik heb zo dus die verjaardag.
    Lizz, ik kan Jenna wel op je afsturen?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chayenne

    Ik grijns sadistisch, 'vergeet niet een stuk van de nek open te snijden' lach ik. Ik pak een mes die naast me lag en ga met mijn vinger langs het lemmet. 'Maar iedereen heeft het geloof ik al op Everdeen gemunt dus daar moet ik ook even een stokje voor steen' mompel ik.


    El Diablo.

    [sure ^^ Cynara stond het laatst bij het gewichtheffen, ikw eet niet of er or ondertussen iets gebeurt is]

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 11:53 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [She's on her way ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Louise Haidee Clayworth|| district 8
    'dat maakt me niet zo veel uit, als ik heel kwaad ben, kan ik een mes gooien, maar dat is het enige wat ik kan. Waarschijnlijk is pijl en boog schieten handig, maar een slecht idee voor mij,' zeg ik terwijl ik denk aan thuis waar ik ook altijd alles omgooi als ik iets vastheb wat of heel groot, of heel zwaar is.'bessen zijn niet zo heel moeilijk, je moet alleen wel 100% zeker weten dat ze eetbaar zijn. Anders krijg je hetzelfde als het meisje uit district 5, en geloof me, dat wil je liever niet,' zeg ik. Bij ons in het district zijn al vaker mensen geweest die dachten zeker te weten dat de bessen te eten waren. Ze zijn er niet meer om het na te vertellen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Damn, the birthday started. Ik werd net naar beneden geroepen en nu mag ik voorlopig dus even niet op de computer. Sorry guys, tot morgen of misschien vanavond nog wel.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Wil iemand anders mijn lieve Cynara bezig houden? ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Melrose heeft niks te doen :3.
    Waar is hij en wat doet 'ie? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Gewichtheffen, met.. Het meisje van 12 volgens mij. ik maak wel een psot, dan kan jij er op inspelen ^^]

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 12:58 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cynara Aven
    het meisje springt op een balk en gaat zitten. Haar evenwicht is perfect. Mijn licht grijze ogen dwalen weer door de zaal terwijl ik rustig doorga met het heffen van de gewichten. Wat extra sterkte zou geen kwaad kunnen in de arena. Ik knik even.
    'Voor wie ben je hier?' Het klonk niet onvriendelijk, sinds ze van twaalf was had ik niets tegen haar. Terwijl ik op antwoord wachtte, dwaalden mijn ogen over ieder tribuut. ik bestudeerde ze, hopend om zwakke ounten te zien. ik werd misselijk toen ik me besefte dat ik ze toch niet zou zien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Naar wie mag ik Emily sturen?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Je kan naar Chay en Jay n.n ]


    El Diablo.

    [En waar bevinden die zich? :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Melrose Jeanine Billington

    Mijn armen raakten uitgeput van het boogschieten, wat me deed realiseren dat ik maar wat krachttraining moest doen. Ik liep richting de gewichten, toen mijn oog viel op een bekende jongen, die ook uit district 11 kwam. ''Cynara toch?'' glimlachte ik, en besloot maar vriendelijk te blijven tegen iedereen. Ik tilde een gewicht op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leannan schreef:
    [En waar bevinden die zich? :') ]


    Bij de speren geloof ik..


    El Diablo.