• ik heb een hele vieze leraar wiskunde, mijn (blonde)vriendin en ik zaten bij hem in de les en hij zei dat ie niet van blondjes hield maar hij zij nog meer kwetsende dingen over haar en haar haar.
    toen zei mijn vriendin zo van ik heb tenminste haar(want ze was echt gekwetst door hem) en toen pakte hij zijn shirt en ging bij zijn borsthaar kijken nou hier heb ik genoeg zei hij ! zo vies!!!
    wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 18:51 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ieuw, wat een vieze gast zeg :|


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    In zo'n geval zou ik zeggen dattie een leven en een hobby moet gaan zoeken, ipv leerlingen lastig te vallen om hun haarkleur.


    No growth of the heart is ever a waste

    nerveus schreef:
    Ieuw, wat een vieze gast zeg :|


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Het is dat tie begon met kwetsende opmerkingen te maken anders had ik het nog best grappig gevonden. :P Maar goed ik ben gewoon gek. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    IEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWL!
    Sorry voor dat te veel hoofdletter gebruik :x.

    Mijn nederlands leraar zei trouwens letterlijk dat hij een beest was.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ieuwww, baaaah >';O

    nerveus schreef:
    Ieuw, wat een vieze gast zeg :|


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    jah en zo heeft ie nog meer dingen ik zit altijd wat vooraan vlakbij hem omdat er ergens anders vaak geen plaats is. en dan kijkt ie me altijd zo eng aan zodat ik me niet kan concentreren echt de hele tijd en dan wordt ie boos dat ik niet verder werk, terwijl ik zenuwachtig van hem wordt en toen ik het een keer zei,toen zei hij dat ligt aan jou. en hij zegt ook wel vaker als ik een antwoordt niet weet wat ben jij dom zeg enzo echt geen leuke vent....

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 19:05 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Gedver wat en smerige vent :P
    Het ergste wat onze docent doet is ons op onze kop slaan met en potlood als we iets fout zeggen haha :P


    :-] (:

    ieol. als ie vaker zo raar doet, zoals jij zegt, zou ik naar je mentor ofzoiets gaan? dit is een beetje eng. ;$


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Als ik heel eerlijk ben vind ik het wel grappig, zijn opmerking dan over z'n borsthaar. Hahaha mijn mentor is mijn wiskunde leraar en hij is ook een beetje zo. Maar hij is echt aardig en chill.
    Mijn scheikunde lerares is eerder vies, die zit aan je, noemt je schatjes, lieverd en moppie en ga zo maar door. Je wiskunde leraar heeft gewoon wat apparte humor. Je gaat het vanzelf wel grappig vinden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lycaon schreef:
    Het is dat tie begon met kwetsende opmerkingen te maken anders had ik het nog best grappig gevonden. :P Maar goed ik ben gewoon gek. :Y)

    Ben je niet, ik vind het ook grappig. :D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Laricious schreef:
    ieol. als ie vaker zo raar doet, zoals jij zegt, zou ik naar je mentor ofzoiets gaan? dit is een beetje eng. ;$


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DEREK schreef:
    Als ik heel eerlijk ben vind ik het wel grappig, zijn opmerking dan over z'n borsthaar. Hahaha mijn mentor is mijn wiskunde leraar en hij is ook een beetje zo. Maar hij is echt aardig en chill.
    Mijn scheikunde lerares is eerder vies, die zit aan je, noemt je schatjes, lieverd en moppie en ga zo maar door. Je wiskunde leraar heeft gewoon wat apparte humor. Je gaat het vanzelf wel grappig vinden.


    ik vind het vies en grappig tegelijk maar het gaat vooral over alles bij elkaar wat ie doet... de eerste keren was het wel grappig maar bijna elke les kwetst die mensen en doet van die dingen toen iemand te veel kletste zei hij ophouden anders neem ik je mee naar de kelder en dan weet je wel wat ergebeurt...(als je begrijpt wat ik bedoel..hij bedoelde het wel als grapje maar toch...)


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Hahahaha. LOL. Ik vind het stiekem echt grappig, ik zou strijk gaan. (':

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 19:46 ]


    Only losers can act the way you do