• Het is twee jaar na de 74e Honger Spelen, ook wel bekend als de allereerste Hongerspelen die echt niemand overleefde. De zelfmoordactie van Katniss en Peeta was gelukt, en iedereen was dood. Nou ja, behalve de familie en vrienden in hun district. De 76e Honger Spelen zijn speciaal, alleen de dierbaren van de overleden tributen mogen meedoen. Vrienden, familie. En zelfs degene waar ze een relatie mee hadden. En allemaal willen ze winnen, om hun overleden dierbare te wreken..


    Oké, je bent dus iemand die heel close was met iemand uit de 74e Honger Spelen. Dat kan van alles zijn. Zusje, Broertje. neef of nicht. Beste vriendin, gewone vriend. Of het vriendje of vriendinnetje.


    District 1:
    Mannelijke tribuut: Jay Sterling Bright - HurtedHeart
    Vrouwelijke tribuut: Emily Jones – Leannan

    District 2:
    Mannelijke tribuut: Devon Tricva Arlira - Tessera
    Vrouwelijke tribuut: Chayenne Jillana Avery - Ry

    District 3:
    Mannelijke tribuut: Juste Christion
    Vrouwelijke tribuut: Carlisa Joners

    District 4:
    Mannelijke tribuut: Christe Roshon
    Vrouwelijke tribuut: Chryse Joanna Rivers - Nemhain

    District 5:
    Mannelijke tribuut: Yassin Grenger
    Vrouwelijke tribuut: Jenna Abigail Page – Nemhain

    District 6:
    Mannelijke tribuut: Rod Kelsen
    Vrouwelijke tribuut: May Rose White - HurtedHeart

    District 7:
    Mannelijke tribuut: Treth Creshnote
    Vrouwelijke tribuut: Malcola Stark

    District 8:
    Mannelijke tribuut: Kecin Trocer
    Vrouwelijke tribuut: Louise Haidee Clayworth - Peetniss

    District 9:
    Mannelijke tribuut: Qreshin Teronte
    Vrouwelijke tribuut: Ariana Oceané MiLaurenys - Terresa

    District 10:
    Mannelijke tribuut: Franc Kratre
    Vrouwelijke tribuut: Christianea Xanderique

    District 11:
    Mannelijke tribuut: Cynara Aven - Escritura
    Vrouwelijke tribuut: Melrose Jeanine Billington – Aragog

    District 12:
    Mannelijke tribuut: Luizi Sonny Everdeen - Ry
    Vrouwelijke tribuut: Pryla Jodelle Smaill – Leave



    Regels:

    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Géén perfecte personen, iedereen heeft minpunten
    - We kunnen niet allemaal blijven leven..
    - Reageer je voor 5 dagen niet word je vermoord (Behalve als je het hebt gezegd)
    - Niet alles kan in je voordeel zijn, je raakt wel eens gewond
    - 16+ en schelden mag


    Rollentopic

    Story

    Begin:
    Het is de ochtend van de eerste trainingsdag, maar je moet ook eerst nog een flashbacks schrijven hoe je bent gekozen..

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 23:47 ]


    El Diablo.

    Emily Jones - District 1

    Nadat ik genoeg had van het klimmen, besloot ik uiteindelijk om naar de speren te gaan.
    Nog nooit in mijn leven had ik een speer vastgehouden dus ergens hoopte ik dat ik geen te grote flater zou begaan.
    Ik nam een willekeurige speer vast en ging voor een dummy staan terwijl ik er twijfelend naar keek.
    Bedenkelijk beet ik op mijn onderlip, maar besloot toch om te gooien.
    De speer landde in de rechterschouder van de dummy wat me deed glimlachen.
    Ok, het was misschien geen dodelijk schot, maar het zou goed genoeg zijn om iemand serieus af te laten remmen.
    Ik draaide me om naar de twee mensen die niet zo ver van me vandaan stonden en wandelde naar ze toe.
    "Is dit jullie beste ding?" Vroeg ik een beetje nieuwsgierig.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cynara Aven
    'Cynara toch?' Melrose, het meisje van mijn district, was naast me komen te staan. Ook zij had wat gewichten gepakt. ik knik en geef een snelle glimlach. Één van de personen in deze kamer zal je binnen een week vermoorden en jij glimlacht er naar. Ach, leer mij kennen.
    'En jij moet Melrose zijn. We hebben niet echt de tijd gehad om ons voor te stellen. Dit hier is Pryla van twaalf. Goede eerste dag?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chayenne

    Ik zag Het meisje vaan 1 naar ons toe komen, "Is dit jullie beste ding vroegg ze nieuwsgierig. 'Een van de beste' mompel ik, maar ik kon sowieso alles goed wat met werpen of gooien te maken had. Iets waar ik best trots op ben.


    El Diablo.

    Melrose Jeanine Billington

    Ik glimlachte vriendelijk naar het meisje, en haalde vervolgens mijn schouders op. ''Moeilijk, maar ik heb het er voor over.'' zei ik, en een glimlachje sierde mijn lippen. ''En hoe staat het er bij jou voor?'' vroeg ik hem, terwijl ik een wat zwaardere gewicht pakte. Ik wist dat je moest opbouwen als het om gewichten ging, dus dan deed ik dat maar ook.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emily Jones - District 1

    "Ik snap het." Zei ik half mompelend. "Leuk om te weten."
    Een diepe zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik me afvroeg wanneer we eindelijk in de arena zouden staan.
    Ik was beu om steeds te trainen en wilde meteen de echte actie voelen.
    "Ik wens jullie alvast veel succes." Grijnsde ik. "Je zal het nodig hebben."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chayenne

    Ik rek me even uit en kijk haar aan. Grijnzend. "Ik wens jullie alvast veel succes. Je zal het nodig hebben." zegt ze. 'a, jij ook.' mompel ik. Ik liet me dus echt niet zomaar vermoorden hoor.


    El Diablo.

    Cynara Aven
    'Gaat wel,' antwoord ik ontwijkend. ik voel me niet op mijn plaats hier, helemaal niet. Ik heb het geluk dat Pryla en Melrose aardig zijn maar de rest lijkt me momenteel alleen maar... bloeddorstig en gemeen. Dat kan ook gewoon mijn paranoia zijn. Ik geef het meisje een snelle glimlach en haal mijn schouders op. dit alles gebeurd zonder dat ik stop met d gewichten. Ze zijn niet zeer zwaar, tien kilo aan iedere hand, maar het helpt wel.
    'Al veel andere tributen ontmoet?' Ik kan neit wachten tot me lunch hebben ofzo. Sinds ik zo laat mijn bed uitwas heb ik neit ontbeten en mijn maag begint hevig te protesteren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Melrose Jeanine Billington

    ''Een paar.'' mompelde ik. ''Ik mag ze niet zo.'' voegde ik er aan toe, en dat was maar goed ook. ''Volgens mij sluiten ze een pact samen.'' ik zuchtte, en zette de gewichten even neer om mijn armen wat rust te geven. Ik hoorde een vreemd geluid van Cynara afkomen, en lachte even. ''Honger?'' grinnikte ik, en realiseerde me dat ik al een tijdje niet gegeten had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cynara Aven
    'Honger?'
    'Ja, en sinds we op dezelfde verdieping slapen, schop me morgen eens op tijd uit mijn bed?' grijns ik terig. Er waren geen eens wekkers op het trainingscentrum en onze mentor was niet bepaald behulpzaam als het daarop aankwam. Ik dacht even na over wat ze zei en verlaagde mijn stem.
    'Weet je toevallig wie hier is voor... Marvel?' De naam was als zuur in mijn mond.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Melrose Jeanine Billington

    Ik grinnikte. ''Zal ik doen.'' antwoordde ik, aangezien ik toch altijd vroeg opstond. Altijd.
    Ik keek hem even aan. ''Nee, sorry.'' zei ik zachtjes, en dacht even na.
    Ik keek een beetje rond met samengeknepen ogen, zoekend naar tributen uit District 2.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cynara Aven
    ik knik even en pak twee nieuwe gewichten, zwaardere ditmaal. Het zou helpen bij het klimmen, dat zeker. Nu maar hopen dat er bomen in de arena waren. Mijn blik schoot naar Melrose. ze was hier voor thresh. was was ze, familie? een vriendin? ik had Thresh niet gekend dus ik wist het niet, vragen zou ik ook niet. Zelf wist ik dat het moeilijk was om over rue te praten. Zeker omdat ik er had moeten zijn die dag, om mezelf vrijwillig op te geven toen Rue getrokken werd. In plaats daarvan was ik me als een lafaard aan eht verstoppen. Dat zou ik nu goed maken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Melrose Jeanine Billington

    Ik zuchtte vermoeid. Ik had teveel getraind achter elkaar, met te weinig pauzes. Ik heb het wel gehad voor vandaag, het enigste wat ik nu wou was eten en slapen. Mijn hand schoot automatisch naar het kettinkje rond mijn nek. Die had ik van Tresh gehad, en droeg hem werkelijk áltijd. ''Was je familie van Rue?'' vroeg ik zachtjes, en keek Cynara aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cynara Aven
    Het blijft even stil. Ze prutst aan een ketting rond haar nek. Iedereen kende Rue, danzij Katniss. Wat zij voor Rue deed was ik nooit vergeten. Daarom dat district 12 hat enige district was waaraan ik loyaliteit verschuldigd was.
    'Neef.' Mijn stem is een beetje kort, geforceerd. Verder gaf ik haar alleen een blik, de vraag in mijn ogen.En wat was zij van Thresh?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Melrose Jeanine Billington

    Ik fronste nadenkelijk en knikte toen. Ik zag die vragende blik in zijn ogen, en besloot maar gewoon te zeggen wat Tresh zo dierbaar voor me maakte. ''Ik was zijn vriendin.'' zei ik, en glimlachte zwakjes, denkend aan de herinneringen van ons samen. Hij verdiende het niet..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cynara Aven
    Ouch. Ik knik even en leg de gewichten neer voor een pauze. Dat moet rot zijn. Van een tafeltje grijp ik een fles water, waarvan ik een paar slokken neem, waarna ik de rest over mijn hoofd giet. ik dacht terug aan de Spelen. thresh was vermoord bij dat jongentje uit district 2, Cato.
    'Wraak?' Het is maar éénwaar, maar tegelijkertijd een vraag. ik wist dat dit mijn enige reden was om hiet te zien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.