• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    – Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    Nog 2 jongens

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    –Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    -Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen en 1 meisje


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 20:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [sorry dacht dat ze in de vakantie niet daar sliepen:P]


    Andy
    Ik zie dat Louise aan komt lopen, ze is altijd al raar geweest omdat ze gewoon in de zon kon maar ik pestte haar niet, ik houd niet van pesten. Mijn ogen dwalen rond over het schoolplein. Ik grijns boosaardig naar een eerstejaars zodat mijn tanden zichtbaar zijn, en die dijnst achteruit, vast een tovenaar of zo. Ik zucht verveeld. 'Zin in?' vraag ik kort aan Alexis.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Oké, ik ben er ook. (:
    Als ze op school slapen, komen ze dan nu met hun koffer? Ze worden toch niet op school wakker? :/]

    [ In de vakantie ook niet, maar wel gewoon tijdens de schoolweken en omdat niemand iets over koffers etc. schreef zei ik het even a.

    Dus zie hier boven ^^ ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet ~ vampier
    Ik keek een beetje verveeld rond op het school plein. Ik zag bange eerste jaars en ander eerste jaars die zich stoer voelde. Ik zag ook Andy staan een vampier die niet in het zonlicht kon lopen. Mij leek dat persoonlijk niet prettig....
    Ik liep naar de ingang van de school en stapte de hal binnen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alexis Freya Johnson

    "Mwuh, het is altijd hetzelfde liedje. Af en toe begint het te vervelen. Maar ik ga tenminste ooit dood, gelukkig." Merk ik verveeld op. Echt veel zin had ik op dit moment niet. Waardoor dat komt, weet ik ook niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    xHeavenlyx schreef:
    [ In de vakantie ook niet, maar wel gewoon tijdens de schoolweken en omdat niemand iets over koffers etc. schreef zei ik het even a.

    Dus zie hier boven ^^ ]


    [Oké. ;D;D]

    Andy Jones[naam nog steeds niet veranderd maar ja doe ik het wel]
    'ik ga nooit dood.' verzucht ik en het klinkt niet echt vrolijk.
    'Ik blijf nog effe en dan ga ik naar binnen.' zeg ik tegen niemand in het algemeen.
    Verveeld kijk ik over het schoolplein, hopend op bekenden.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ zo ziet de school er btw van de buitenkant uit, lijkt niet zo groot maar van binnen is het wel groter ^^ En vanavond of morgen komt de omgeving in de stort te staan ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexis Freya Johnson

    Verveelt haal ik mijn schouders op en uit mijn schoudertas vis ik het pakje sigaretten en een aansteker. De meesten waren nog niet aangekomen en ik zie nog geen enkel van de bekende mensen buiten Louise en Andy om. Maar Louise is een Leonim, en ik ben een Caliga, dus tegen haar zal ik niet uit mezelf spreken. Ik steek een sigaret op en stop mijn pakje en aansteker weer terug waarna ik een diepe hijs neem.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Louise Erika Sweet ~ vampier
    Ik liep ets sneller dan normaal naar mijn kamer. Ik zou heel snel kunnen rennen, maar daar had ik geen zin in. In mijn kamer deed ik alle gordijnen open. Mijn kamer had een uitkijk via de ramen op het plein. Ik deed mijn raam open en ging op de rand zitten en genieten van de frisse lucht. Ik keek naar beneden en zag dat sommige eerstejaars bang naar me zaten te kijken hopend dat ik niet viel. Er zou toch niet gebeuren als ik viel.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Nice! Ziet er luxe uit hoor, I like!]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Feline Haven Chase
    Met wat moeite had ik mijn koffers naar mijn kamer gesleurd. Ik moet toch echt eens leren om minder dingen mee te nemen. Dat de school vlakbij 5th Avenue is helpt natuurlijk ook niet echt. Nadat ik een deel van mijn kleren in de kast heb gedaan heb ik er genoeg van en loop ik mijn kamer weer uit. Opzoek naar iemand om mee te praten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet ~ vampier
    Ik had alles in top snelheid uitgepakt. Ik had ook een nieuw shirt aangedaan, want bij de andere was de achterkant niet dieper. lekker handig als je moet vliegen. Mijn gave was dat ik vleugels kon krijgen en er mee vliegen, helaas konden me kleren ook kapot gaan en daarom droeg ik altijd speciale shirt. Ik liep verveeld mijn kamer uit. Misschien waren er mee bekenden al in het bebouw


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Alexis Freya Johnson

    Met mijn rug naar de hekken toe begin ik na te lopen of ik niet iets ben vergeten, waar ik een sterk vermoeden van heb. Ondertussen neem ik korte haaltjes van mijn sigaret. Dan klinkt een welbekende claxon en verschrikt draai ik me om.
    "Alexis! Je bent je koffers vergeten." Met het schaamrood op mijn kaken en een sigaret stevig tussen mijn vingers geklemd loop ik naar de auto.
    "Pap!" Zeur ik zacht en open de kofferbak. Ik hijs mijn koffers eruit en met een kort gebaar van mijn handen laat ik ze voor me uit rollen, naar de plek waar ik stond. Kwaad kijk ik mijn vader aan, die de hint begrijpt en wegrijd. Ik ga op mijn grote koffer zitten, op mijn gemak roken en om me heen kijken voor bekenden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Chayenne

    Ik stop mijn scooter voor de school, en ren naar binnen. De zon kwam net op, en als vampier kan ik dat niet verdragen. Ik schud mijn lange zwarte haren uit die nat waren van de regen en kijk rond. Hetzelfde als vorig jaar, zoals verwacht..

    [Wil iemand Chay meeten?]


    El Diablo.