• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

CJ

"Hmmm. Kieskeurig. Dat doe je goed en blijf daarbij. Te jong is niets goed."
    Ik blaas wat rook uit en frons mijn wenkbrauwen.
    "Kies...keurig?" herhaal ik langzaam, aarzelend.
    Kom ik zo over? Omdat ik wil wachten op iemand die het meent met mij? Omdat ik geen kwaad zie in flirten maar een duidelijke grens trek? Ik heb pas door dat Mignon weg was al ze weer op bed komt liggen. Ik kruip wat dieper in mijn cocon gemaakt van deken. Met jongens heb ik al een paar dingen geprobeerd, maar nog nooit het echte werk gedaan. Met meisjes ligt het anders, durf ik minder.
    "Nee, voorzichtig," verbeter ik haar zachtjes.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mignon

"Kies..keurig? Nee, voorzichtig."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Het lijkt op elkaar," grinnik ik.
    Ik kijk naar het plafond terwijl ik mijn benen over de bedrand laat bungelen. Ik probeer mijn gedachten van Do en Benedict weg te krijgen.
    "En waarom ben je dan zo voorzichtig?" vraag ik door.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

CJ

"Het lijkt op elkaar. En waarom ben je dan zo voorzichtig?"
    Ik haal mijn schouders op en bedenk me dan dat het er vast grappig uit moet zien terwijl ik nog neerlig, maar ik lach niet.
    "Mijn vader mag dan wel een conservatieve zeur zijn, hij heeft gelijk dat mensen te egoïstisch zijn. Dat wil ik niet. Ik wil een herinnering die me als ik oud ben nog doet huiveren van genot, ook al kan de liefde dan misschien al lang verdwenen zijn. Maar zonder liefde gaat de deal niet door. Ik- ik wil gewoon niet op iemand's lijstje belanden."
    Ik slik even. Normaal vertel ik nooit zulke dingen over mezelf.

[ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:23 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mignon

"Mijn vader mag dan wel een conservatie zeur zijn, hij heeft gelijk dat mensen te egoïstisch zijn. Dat wil ik niet. Ik wil een herinnering die me als ik oud ben nog doet huiveren van genot, ook al kan de liefde dan misschien al lang verdwenen zijn. Maar zonder liefde gaat de deal niet door. Ik- ik wil gewoon niet op iemand's lijstje belanden."
    Ik knik begrijpend en ik draai me op mijn buik zodat ik haar aan kan kijken.
    "Wel mooi," zeg ik zachtjes.
    "Dat je zo kan denken vind ik mooi."
    Ik veeg een verdwaalde pluk haar uit mijn gezicht en kijk haar in haar ogen aan.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

CJ

Ik kijk Mignon een beetje verbaasd aan als ze op haar buik gaat liggen en me aankijkt. Ik voel me plots heel naakt met alleen het deken over mijn benen.
    "Wel mooi. Dat je zo kan denken vind ik mooi."
    Ik hou mijn hoofd een beetje schuin terwijl ze een lok haar uit haar gezicht haalt en huiver als ze me recht in de ogen kijkt. Haar ogen zijn zo doordringend, even voelt het alsof ze in mijn ziel kan kijken.
    "Echt?" zeg ik met een schamper lachje. "De meesten vinden me preuts of naïef."
    Ik ben geen van beide, maar als ze zo over mee oordelen dan krijgen ze die kant niet te kennen. Een beetje nerveus druk ik mijn sigaret uit op de vloer om dan weer met de touwtjes te spelen.

Mignon

"Echt? De meesten vinden me preuts of naïef."
    Ik scdhud mijn hoofd.
    "Preuts absoluut niet," zeg ik zachtjes.
    "Als je niet met iemand naar bed gaat ben je niet meteen preuts. Er kan zoveel meer dan alleen seks."
    Ik wrijf met mijn handen over elkaar en zucht zachtjes. Aan de ene kant voelt dit allemaal heel ongemakkelijk. Aan de andere kant voelt het juist vrij en ongedwongen.

CJ

"Preuts absoluut niet. Als je niet met iemand naar bed gaat ben je niet meteen preuts. Er kan zoveel meer dan alleen seks."
    Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht. Meisjes zijn zo heerlijk veel slimmer dan jongens.
    "Inderdaad," is het enige dat ik antwoord. "Het is jammer dat jongeren tegenwoordig zo weinig respect voor zichzelf hebben," zeg ik dan om het onderwerp terug wat van mezelf af te leiden en over iets algemener te praten.
    Ik heb namelijk geen zin om mijn hele leven aan Mignon uit de doeken te doen, nog niet.

Mignon

"Inderdaad. Het is jammer dat jongeren tegenwoordig zo weinig respect voor zichzelf hebben."
    IK grinnik en schud met mijn hoofd.
    "Niet over één kamp scheren hè," lach ik.
    "Er zijn genoeg jongeren met respect. Je ziet en leest alleen altijd de verkeerde. En sommige hebben echt wel respect in zichzelf maar zijn te naïef om vooruit te denken."
    Ik geef haar een knipoog en ik draai me weer op mijn rug. En bij die laatste groep hoor ik. Niet over het naïef dat ben ik absoluut niet. Ik ben gewoon te eigenwijs om na te denken.

[Ik ga zo slapen. Good night my dear.]

Morgen heb ik een meeting met de mensen van mijn reis dus ben ik overdag niet online.

CJ

"Niet over één kamp scheren hè. Er zijn genoeg jongeren met respect. Je ziet en leest alleen altijd de verkeerde. En sommige hebben echt wel respect in zichzelf maar zijn te naïef om vooruit te denken."
    Ik grinnik even en kijk haar aan.
    "Of te koppig," voeg ik er nog aan toe.
    Mijn vingers spelen met een loszittend draadje aan het laken. Ik kan haar moeilijk inschatten, maar het maakt haar wel intrigerend. Het is niet zozeer haar gedrag dat ik niet zou zien aankomen, maar volgens mij verrast dit meisje je wel met de redenen die erachter zitten.

[ bericht aangepast op 27 april 2012 - 17:59 ]

Mignon

"Of te koppig."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Of te koppig," herhaal ik haar.
    "Dat is ook nog een optie."
    Ik schud met mijn hoofd en bijt op mijn onderlip. Met een klein lachje geef ik haar een knipoog en ik draai mezelf weer op mijn buik. Ik heb vandaag totaal geen rust in mijn kont.

CJ

"Of te koppig. Dat is ook nog een optie."
    Ik ril en heb het warm tegelijk als ze op haar onderlip bijt. Het knipoogje dat ze me geeft brengt me in de war, net als haar lach. Ze ziet er anders uit als ze lacht, zachter. Als ze zich op haar buik draait, is het mijn beurt om te lachen.
    "Zal ik oprotten uit je bed of heb je gewoon energie teveel?" vraag ik met een schuin lachje. Iets zegt me dat ze het me al lang had laten weten mocht ze geen plaats genoeg hebben, en zo breed ben ik nu niet, maar ik vraag het toch maar.

Mignon

"Zal ik oprotten uit je bed of heb je gewoon energie teveel?"
    Twijfelend kijk ik haar aan.
    "Moeilijk," grinnik ik zachtjes.
    Ik kijk haar nogmaals aan.
    "Blijf maar lekker liggen," lach ik dan.
    Ik haal mijn hand door mijn haren en kijk haar aan. Haar blonde krullen zien er prachtig uit. Ze is interessant, niet te en bescheiden dat bevalt me wel.

CJ

Ze lijkt me even in zich op te nemen en ik ben op dit moment blij dat ik een deken over mijn benen liggen heb.
    "Moeilijk. Blijf maar lekker liggen."
    Ik lik even over mijn lippen terwijl ze een hand door haar haren haalt. Of ze het bewust doet weet ik niet, maar het maakt haar aantrekkelijk. Ik wil zelf mijn handen door haar pittige coupe halen. Maar dat doe ik niet. Er kruipt een klein glimlachje op mijn gezicht en ik draai me op mijn zij om haar beter aan te kunnen kijken.
    "En, zijn hier nog kampeerders, op jou na dan, waar ik voor moet uitkijken?" grinnik ik.

Mignon

"En, zijn hier nog kampeerders, op jou na dan, waar ik voor moet uitkijken?"
    Ik schiet in de lach.
    "Ben ik zo gevaarlijk dan?" vraag ik plagerig en ik schud met mijn hoofd.
    "Je moet hier voor iedereen uit kijken," vervolg ik geheimzinnig.
    Met lachende ogen kijk ik haar aan.