• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Have fun^^ Ik moet ook maar weer eens gaan sporten.]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mweh, oké dan, tot morgen/vanavond

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

-

[ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:11 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Amyra Sterling
    Nou, ik had erger meegemaakt. Als ze die walgelijke ziekte niet had gehad was ze niet eens zo vreselijk geweest. 'Ik wil weten wat er gebeurd is,' zei ik, niet op een erg gemene toon, maar wel op een manier waarop het duidelijk was dat het een bevel was, geen verzoek. Natuurlijk wist ik best dat Benedict haar min of meer had aangerand, maar echt duidelijk was het nog niet.

Mignon

"Ik wil weten wat er gebeurd is."
    Ik sla mijn ogen neer en haal diep adem.
    "Nou," begin ik zachtjes.
    "Hij kwam naar me toe toen ik op het gras zat. We flirtten wat en hij vroeg of ik mee ging het bos in. Daar begon hij al wat aan me te zitten en ik flirtte mee maar toen het me 'te veel' werd liep ik weg. Hij trok me op de grond en ja."
    Ik haal even adem en kijk haar aan.
    "De rest kunt u zelf wel invullen denk ik."
    Als ik het nu zo vertel is het wat oppervlakkig. Misschien was het ook wel oppervlakkig maar zo voelde het niet. Toen niet in ieder geval.

Amyra Sterling
    Ik knikte even toen ze klaar was met praten. 'Ik begrijp dat dit geen makkelijk onderwerp is,' zei ik. Ja, ik had mijn diploma psychologie gehaald, hoor. Ook al kon Mignon me weinig schelen, ik kende wel de standaard zinnetjes. 'Ik begreep dat Patrick tussenbeide kwam?'

[Ik reageer een beetje langzaam, ik ben ondertussen bezig voor school xd Sorry]

[k moet even hard leren honeys, so ik antwoord even niet. Sorry daarvoor.. ;/]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Mignon

"Ik begrijp dat dit geen makkelijk onderwerp is. Ik begreep dat Patrick tussenbeide kwam?"
    Verbaast trek ik mijn wenkbrauwen op. Ergens had ik verwacht dat ze het lachen uit zou brengen en me dan zou straffen. Ik bijt even op mijn onderlip en kijk peinzend voor me uit.
    "Ik weet dat niet precies. Patrick stortte zich op Benedict en Sasha op mij. Benedict was 'lichtelijk' dronken en werd nogal agressief naar Patrick en Sasha."

Amyra Sterling
    Ik knikte. Het liefst zou ik zowel Patrick als Sasha straffen, omdat ze Benedict hadden lastig gevallen, maar het zou toch wel erg moeilijk worden om dat te verantwoorden. 'Oké. Ik zal ervoor zorgen dat Benedict gestraft word, maar hier zal de rest van het kamp niets van merken, en jij dus ook niet. Ik zou het erg op prijs stellen als jij dit voorval ook voor je hield.' Het leek me sterk dat ze er met iemand over wilde praten, maar toch. Ach, waarschijnlijk strafte ik hem niet, maar dat hoefde zij niet te weten.

Mignon

"Oké. Ik zal ervoor zorgen dat Benedict gestraft word, maar hier zal de rest van het kamp niets van merken, en jij dus ook niet. Ik zou het erg op prijs stellen als jij dit voorval ook voor je hield."
    Ik knik zachtjes.
    "Dat zal ik doen, dank u," glimlach ik.
    Snel zal ik het niet door vertellen. Aan wie zou ik het überhaupt moeten vertellen?
    "Kan ik verder iets voor u doen?" vraag ik vriendelijk en ik haal mijn hand door mijn haren.
    Misschien kan ik mezelf ergens voor inzetten dan hier zitten niksen.

[I've gotta go (no_chears) Tot morgen!]

Aislyn Valentina
    Danny ging op de rand van het bed zitten en glimlachte even terug. ‘Mooi zo. Ik had willen ingrijpen maar Sasha was me voor. En ik twijfel altijd te veel.’ Zegt hij dan, waarna hij even van Cassia naar mij kijkt met een vragende blik, “waarom ligt ze hier?”
    Ik zuchtte diep en keek naar Cassia met een bezorgde blik, ook al was mijn rug kapot en niet die van haar, het ging erom dat zij zich moe voelde, zo moe van haar ouders en haar broer.
    Langzaam drukte ik mijn lippen op haar voorhoofd en aaide met mijn hand over haar haren, waarna ik Danny aankeek, hopende dat hij het zo zou begrijpen.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Sasha

"Dat dit een stuk leuker zou wezen als je die zwemshorts weer droeg," zucht Patje.
    Ik moet zachtjes lachen. Hij is wel eerlijk, maar het kan verleidelijker. Hoewel, hij heeft me al, verleiden is niet echt meer nodig. Maar toch, dit soort spelletjes vind ik nog steeds leuk. Ondertussen zijn mijn vingers bij zijn borstkas aangekomen.
    "Jij weet echt wat je moet zeggen om een jongen uit de kleren te krijgen, niet?" plaag ik. Ik kijk hem met mijn mysterieuze ogen aan en lik even over mijn lippen. Eerlijk gezegd hoeft hij het maar te vragen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Danny

Aislyn drukte haar lippen even op Cassia's voorhoofd en haalde haar hand door haar haar. Daarna keek ze mij aan met een
    blik of ik het begreep.
    Ik knikte licht als antwoord.
    Ik staar wat voor me uit wanneer er een stilte valt.
    "Ik wil naar huis. Ik ga dit niet volhouden." Zeg ik dan zacht en kijk Aislyn aan.

Ich liebe dich 27.12.23