• hallo. Ik lees hier de laatste tijd achterlijk weinig dus ik heb wat hulp nodig.
    Ik lees:
    Twilight
    The Hunger Games
    Onbekende personen
    (beetje) Harry Potter

    Totaal niet:
    Justin Bieber
    One Direction (ook geen bromance)

    Laat ze hier achter en dan ga ik ze waarschijnlijk lezen!


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.



    Save the world tonight.
    Drama | Onbekende personen | Romantiek

    June hoeft niet lang na te denken als haar beste vriend voorstelt om
    op reis te gaan. Toch heeft ze haar twijfels. Mike lijkt iets voor haar
    verborgen te houden en June weet niet of de gevoelens die ze voor hem
    heeft wederzijds zijn.

    http://www.quizlet.nl/stories/66801/save-the-world-tonight/


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up

    Hunger Games fanfic.
    Harry Potter fanfic.
    onbekende personen


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Toy Soldier


    *Volledig Nederlandstalig.
    *Veel wendingen
    *Onbekende personen (Af en toe 16+)
    *Drama, Romantiek en Avontuur verzekerd!


    And I hope.. we'll meet again..



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Trailer
    ~ Klik op het plaatje voor de story
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee en drie zullen binnenkort verschijnen.



    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben begonnen aan een zesdelig Hunger Games verhaal (:
    Hij heet: How Will I Survive? Part I - Hunger Games
    Dit is de link: http://www.quizlet.nl/stories/83832/how-will-i-survive-part-i--hunger-games/

    Het zou leuk zijn als je hem leest (:


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.


    Blood will always be thicker than water • The Hunger Games
    Hoe zou jij reageren als je samen met je broer of zus zou worden uitgekozen om je district te vertegenwoordigen in de spelen?
    Als je word gedwongen om elkaar te moeten doden?
    Als je weet dat het capitool vol vermaak kijkt hoe kind voor kind sterft en jij binnenkort ook zo'n kind bent dat sterft. Zou je samen met je broer of zus werken? Zullen jullie samen anderen doden? Of zal je voor hem of haar sterven zodat de ander de spelen kan winnen? Of zal je toch als het erop aankomt de ander doden?

    Dit is het verhaal van Bailey Mooys 16 jaaren Quin Mooys 13 jaar.


    Bailey


    Quin



    Secret love || Dramione


    Hermelien gaat naar haar 6e jaar op zweinstein. Ze is hoofdmonitor geworden, en tot haar ergenis Malfidus ook. Dat betekent dat ze op sommige dag samen met hem moet lopen. Ze leren elkaar beter kennen en zo ontstaan er ook wat vonkjes. Ondertussen krijgt Ron een oogje op haar.
    Gaat dit goed komen? Kunnen ze het geheim houden voor hun vrienden? Kan hij zijn grootste geheim ook voor haar


    u.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 21:43 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

Futuristic Lovers


When I was little, I met a guy named The Doctor. He's a Timelord, a mysterieus, loveley; funny man. But he had things to do, so he left me. Now I'm all grown up and The Doctor came back. Not just for a social call, no. He's planning on saving our planet, and he needs my help.

Written in Dutch and English > Amy & Rory have never existed.
Je hoeft de serie niet te kennen om het verhaal te kunnen begrijpen.

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 21:44 ]


Believe in yourself.


Stronger || Hunger Games
"What doesn't kill you makes you stronger"


* Soundtrack
** Begint 29O412
*** 14+
**** © Sold


I've fallen for your eyes, but they don't know me yet


all my life I've been good, but know I'm thinking what the hell.



'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'