• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [good (wbw)]

    Patrick Hathaway
    'Wacht, stop. Ik heb niks bij me.' Sasha's stem klinkt hees en ademloos en stoppen lijkt zeker geen optie. Toch dwing ik mezelf te stoppen, mijn beiden handen op het bureau, naast zijn lichaam en mijn ademhaling snel.
    'Misschien hadden we ze toch niet moeten wegooien,' mompel ik. Maar hij had wel gelijk, als we nog verder gingen, zou ik zeker niet kunnen stoppen. Met een zucht drukte ik nog een kusje op zijn lippen.

    Cassia Sterling
    'Wat wil je dan –…' Ze viel stil en probeerde het opnieuw. 'Wil je –…' Oh nee. Haar rug. Bezorgt ging ik rechtop zitten.
    'Moet ik pijnstillers voor je halen/' fluister ik bezorgt. Dit was mijn fout. ik verdiende Aislyn niet. Ik druk een kus op haar voorhoofd en stap al half uit bed.
    'Ik denk dat ze in eht kantoortje liggen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Valentina
    Op het moment dat ik weer stil viel en mijn ogen pijnlijk dichtdrukte, ging Cassia rechtop zitten, ik voelde het. Gelijk opende ik mijn ogen weer en merkte de bezorgde blik op haar gezicht. Fucking. Hel. Nee.
    ‘Moet ik pijnstillers voor je halen?’ Fluisterde ze bezorgd. ‘Ik denk dat ze in het kantoortje liggen.’ Ze had al een kus op mijn voorhoofd gedrukt en stapte al half uit bed, maar ik pakte haar pols gelijk beet en trok er zwak aan, als teken dat ik niet wilde dat ze ging.
    ‘Nee, het gaat echt…’ Ik probeerde de pijnlijke blik op mijn rug te verminderen, maar toen er weer een brandende scheut van pijn door me heen ging, was het zo gemakkelijk op mijn gezicht te lezen dat ik mezelf wel kon slaan. ‘Laat… nou… maar…’ kreeg ik er nog uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Misschien hadden we ze toch niet moeten weg gooien," mompelt Patje. Dit keer zijn het zijn armen die een kleine kooi om me heen vormen, maar gevangen voel ik me zeker niet. En dat is licht beangstigend, dat ik niet de neiging voel wel te rennen maar nog dichter naar hem toe te kruipen. Ik kus hem zachtjes terug als ik zijn lippen op de mijne voel. Dan bijt ik op mijn onderlip om een opkomende grijns te onderdrukken.
    "Ze zijn niet weg... niet allemaal," geef ik zachtjes toe. "Ik heb ze alleen niet bij."
    Ik weet mijn handen met moeite van hem af te houden, dus leg ik ze maar onder mijn hoofd. Het ziet er vast weer wat nonchalanter uit, maar dat deert op dit moment niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Sorry mijn netwerkstroom doet het niet meer, net zoals mijn accu '-.-]

    Mignon

    "Dus... ik moet proberen ontdekken wat je spannend vindt?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Die keuze is aan jou," zeg ik rustig en met kleine pretoogjes kijk ik haar aan. "Dat moet je helemaal zelf weten."
    Ik haal het kleine staartje uit mijn haren en breng met korte lokken weer in model, zover dat mogelijk is zonder spiegel. Mijn handen verstop ik in mijn mouwen en ik leun tegen de muur.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik reageer vanavond wel weer, duik even mijn bed in -fucking griep- ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CJ

    "Die keuze is aan jou. Dat moet je helemaal zelf weten."
    Ik weet het niet zeker, maar volgens mij branden er pretlichtjes in haar ogen. Ik wil antwoorden dat ze achteraf niet moet komen klagen als ze vindt dat ik de verkeerde keuze gemaakt heb, maar ik hou wijselijk mijn mond en volg haar principe dat piraten alles stiekem doen.
    "Ik denk erover na," antwoord ik met een mysterieus lachje.
    Ik zie hoe ze het staartje uit haar haren haalt en ze goed probeert te leggen. Ik moet even lachen als er een pluk gewoon blijft recht staan.
    "Wacht, hier."
    Ik schuif een heel eind dichter naar haar toe en leg de lok mooi plat. Mijn vingers glijden door haar zachte haren terug naar beneden en voor ik haar schouders raak, haal mijn hand weg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Poor dear, get well (no_chears)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Beterschap.]

    Mignon

    "Ik denk erover na. Wacht, hier."
    Fronsend kijk ik haar aan als ze op me afkomt en mijn haar fatsoeneerd. Ze haalt haar vingers door mijn haren en haalt ze weer weg. Onbewust bijt ik zachtjes op mijn onderlip. IK weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik hierop moet reageren. Haar vingers door mijn haren voelde goed, prettig zelfs. Een gevoel waar ik een beetje bang van word. Ik wil me niet meer 'prettig' bij iemand voelen. Dan heeft die gene invloed op mij. Ze kan me dan maken en breken en ik wil dat niet laten beïnvloeden door iemand anders. Ik wil dat zelf bepalen, zelf doen.
    "Dank je," zeg ik zachtjes terwijl ik haar aankijk in haar grote blauwe ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Dank je," zegt Mignon zacht. Ik raak even afgeleid door haar mooie kijkers die in de mijne staren. Ik wil weten welke ziel ze er achter verborgen houdt. Er verschijnt een zachte glimlach op mijn gezicht en ik ga terug wat achterover zitten.
    "Kleine moeite," zeg ik schouderophalend.
    Ik kijk even naar mijn eigen lange, blonde, krullende lokken. Ze zijn zo anders dan die van haar. Maar wel net zo zacht, ik heb een hekel aan droge haren. Ik kijk op en laat mijn blik nog een keer over haar glijden. Ze heeft iets bijzonders en volgens mij ben ik niet de enige die dat vind. Een koude rilling loopt over mijn lichaam en ik kruip langzaam uit het bed, om dan naar mijn koffer te lopen en er een bleke jeans uit te halen die ik vervolgens aan doe. Stiekem ben ik er wel trots op dat ik die kan dragen zonder er als een olifant uit te zien. Ik trek het ding goed en doe ook mijn hakken weer aan. Ik ga terug naast Mignon zitten.
    "Frisjes," verklaar ik waarom ik dan toch maar een broek aangedaan heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik moet moeite doen om mijn teleurstelling te verbergen als ze weer naar achter gaat zitten.
    "Kleine moeite."
    Ik knik dankbaar en weet ik niet goed wat ik moet zeggen. Voor het eerst voel ik me wat onzeker als haar ogen over mijn lichaam glijden. Mijn teleurstelling groeit als ze uit bed kruipt en haar broek en schoenen aandoet.
    "Frisjes."
    Weer kan ik niets anders doen dan knikken. Het weer is nou eenmaal niet mijn favourite onderwerp en zoveel weet ik er ook niet over. Ik staar maar weer voor me uit.
    "Vertel eens iets over jezelf," zeg ik zachtjes.
    Het is een stom onderwerp. Zo standaard maar iets anders komt er niet in me op. Ik ben oprecht geinteresseert in haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Oké, bij deze is mijn laptop officieel gecrashed. Totdat ik een nieuwe heb zal ik een stuk minder online zijn.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik weet niet waarom, maar Mignon lijkt plots stil gevallen te zijn. Ik kijk toe hoe ze voor zich zit uit te staren.
    "Vertel eens iets over jezelf," zegt ze plots.
    Ik trek een wenkbrauw op en barst in lachen uit. Vragend kijk ik haar aan. Ik ben niet echt het type dat honderduit over zichzelf gaat vertellen. Ik geef steeds wel kleine stukjes informatie weg en daar moeten ze dan zelf maar een verhaal van maken. Ik hou er niet van als mensen meer over mij weten dan ik over hen.
    "Vraag me wat je wilt weten," antwoord ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Vraag me wat je wilt weten."
    Lachend kijk ik haar aan en denk even na.
    "Hmmm," grinnik ik. "Alles, over thuis, school, sport."
    Triomfantelijk kijk ik haar aan en ik sla mijn armen rond mijn knieën. Afwachtend kijk ik haar aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Hmmm. Alles, over thuis, school, sport."
    Er kruipt een schuine grijns op mijn lippen. Ze is sluw. Heerlijk. Ik schud mijn hoofd als ik de triomfantelijke blik op haar gezicht zie. Knap, mooi, maar niet overtuigend. Ik schud mijn hoofd met een klein lachje.
    "Nee, matroosje van me, zo werkt het niet," zeg ik zo serieus mogelijk. Ik bijt even op mijn onderlip en kijk haar aan. Ik vind het vreemd dat het zo verbazingwekkend makkelijk voor me is met haar te flirten, haar uit te dagen, weg te duwen. Dat lukt me altijd beter met jongens.
    "Eén onderwerp, misschien vertel ik dan morgen over iets anders."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Nee, matroosje van me, zo werkt het niet. Eén onderwerp, misschien vertel ik dan morgen over iets anders."
    Ik draai mijn hoofd weg en zucht overdreven.
    "Zo kan ik toch nooit muiterij plegen," zeg ik dramatisch en om meer effect bij mijn woorden te zetten grijp ik naar mijn haren. Ik sta op en kijk haar lachend aan.
    "Vertel maar over sport," lach ik. "Dat is wel handig als je wraak wilt nemen."
    Ik ga op het bed tegenover haar zitten en kijk haar afwachtend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."