• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CJ

    Ik weet even niet wat er zo grappig aan is, maar ik vind het wel fijn haar te zien lachen. Het is zo'n ander beeld dan dat van het gekwetste meisje dat ik eerst te zien kreeg.
    "Ben ik zo gevaarlijk dan? Je moet hier voor iedereen uit kijken," zegt ze op mysterieuze toon. Haar glinsterende ogen zijn me niet ontgaan.
    Ik neem een plukje van mijn blonde lokken tussen mijn vingers en speel er een beetje mee.
    "Oh?" zeg ik onschuldig. "Ben je je plannetjes om te muiten al vergeten dan?" voeg ik er op dezelfde toon aan toe. Ik laat mijn vraag van net even varen. Op dit moment zijn andere kampeerders niet belangrijk meer, ik wil weten welke kant dit gesprek met Mignon op kan gaan. Ik laat de krul die ik net vast had los en pruts even aan mijn oorbel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik kijk hoe ze met haar lange blonde krullen speelt.
    "Oh? Ben je je plannetjes om te muiten al vergeten dan?" vraagt ze onschuldig.
    Ik ga rechtop zitten.
    "Ik?" vraag ik lachend.
    "Ik ben altijd bezig met muiterij, alleen soms, heel soms laat ik het even varen en richt ik me op iets anders."
    Grinnikend kijk ik haar aan terwijl ze met haar oorbel prutst. Ze is een meisje. Een echt meisje met de juweeltjes en hakjes inbegrepen. Iets wat me wel facineert. Tot nu toe had ik eigenlijk alleen interesse in de wat sportievere types, qua kleding en gedrag dan. Geen tomboy's. Die absoluut niet maar de wat stoerdere bevielen me beter. De echte meisjes liet ik links liggen. Te schattig, te overdreven, niets voor mij maar CJ heeft iets anders. Iets wat me facineert.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Ik? Ik ben altijd bezig met muiterij, alleen soms, heel soms laat ik het even varen en richt ik me op iets anders."
    Ik moet lachen als Mignon rechtop gaat zitten. Morgen heb ik nekpijn omdat ik haar wil blijven aankijken terwijl zij steeds van houding verandert. Ik draai me zelf ook maar een keer op mijn buik en laat mijn hoofd in mijn handen rusten. Zonder dat ik het door heb, wiebel ik een beetje met mijn benen. Het deken glijdt wat weg.
    Ik wou dat ik dat kon, me op iets anders richten, maar als ik iets wil, iets echt met mijn hele hart wil dan ben ik daar en alleen daar op gefocust tot ik het heb.
    "Waar richt je je nu dan op?" vraag ik liefjes.
    Mijn verlegen kantje trekt zich even terug om de CJ die wel vanalles durft naar boven te laten komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Als haar deken een beetje wegglijdt slik ik zachtjes. Ik lik onopgemekt over mijn lippen.
    "Waar richt je je nu dan op?" hoor ik haar vragen.
    Ik richt met moeite mijn blik weer op haar gezichtje.
    "Nu ben ik aan bezig met socializing," zeg ik rustig.
    "En meer over mijn nieuwe slachtoffer te weten aan het komen want als ik muiterij wil plegen moet ik het wel goed voorbereiden."
    Ik grinnik zachtjes en wiebel met mijn wenkbrauwen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga slapen tot morgen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Als Mignon naar me kijkt, staar ik haar met een mysterieuze glimlach aan.
    "Nu ben ik aan bezig met socializing. En meer over mijn nieuwe slachtoffer te weten aan het komen want als ik muiterij wil plegen moet ik het wel goed voorbereiden."
    Ik denk even na over wat ze net zei en haal dan mijn schouders op. Ze heeft een punt. Een goede voorbereiding is het halve werk, volgens mijn moeder- een veel te gedreven lerares Engels-Duits.
    "Klinkt logisch," antwoord ik, de glimlach nog steeds op zijn plaats. "Maar waarom zo stiekem. Je kan gewoon vragen wat je wilt weten... Al beloof ik niet dat je een antwoord krijgt."
    Ik haal een hand door mijn haren en duw ze wat naar achteren zodat ze meer naar een kant toe vallen. Ik weet dat het hierdoor wat warrig is en dat menig jongens het sexy vinden, waarom zou het dan bij meisjes anders zijn? Ik wiebel even met mijn lichaam, niet om te verleiden, maar om makkelijker te liggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ook. Night, dear ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Klinkt logisch. Maar waarom zo stiekem. Je kan gewoon vragen wat je wilt weten... Al beloof ik niet dat je een antwoord krijgt."
    Ik krijg het moeilijk als ze haar haren door elkaar gooi. Voorzichtig lik ik over mijn lippen. Ik doe mijn mond open om antwoord te geven maar sluit hem net zo snel weer. Met een klein lachje kijk ik haar aan en bedenk ik zorgvuldig wat ik ga zeggen.
    "Stiekem maakt het af. Geen een piraat vraagt recht voor haar raap wat ze wilt weten. Dat moet met beleid en geduld," zeg ik zachtjes.
    Het was niet het antwoord wat ik wilde geven. Ik wilde het mooier maken maar meer komt er simpelweg gewoon niet uit mijn mond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik kijk haar geduldig aan terwijl ze duidelijk probeert te bedenken wat te zeggen. Het lachje op haar lippen is betoverend.
    "Stiekem maakt het af. Geen een piraat vraagt recht voor haar raap wat ze wilt weten. Dat moet met beleid en geduld."
    Ik knik even en draai een beetje aan het bedelarmbandje om mijn linkerpols. De bedeltjes komen steeds tegen elkaar aan waardoor het een zacht rinkelend geluid maakt.
    "Aah, maar hoort een piraat die gaat muiten dat ook niet te verzwijgen? Regels zijn er om gebroken te worden," zeg ik met een kleine grijns op mijn gezicht. Tja, een beetje piraat doet niks volgens het boekje, toch?
    "Maar alles is wel leuker als je het stiekem doet," geef ik met een lachje toe. Ik bijt even op mijn onderlip en kijk Mignon aan, wachtend op haar antwoord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Aah, maar hoort een piraat die gaat muiten dat ook niet te verzwijgen? Regels zijn er om gebroken te worden. Maar alles is wel leuker als je het stiekem doet."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Wat mij meer verbaast is dat de kapitein het zo maar goed vindt dat ik muiterij zal plegen," zeg ik grijnzend.
    "Of het nou stiekem is of niet. Het zal afgestrafd moeten worden."
    Met lachende ogen kijk ik haar vragend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Wat mij meer verbaast is dat de kapitein het zo maar goed vindt dat ik muiterij zal plegen. Of het nou stiekem is of niet. Het zal afgestraft moeten worden."
    Ik kijk wat omhoog, recht in de glinsterende ogen van Mignon. De grijns op haar gezicht is goddelijk. Ik grinnik even.
    "Misschien is de kapitein slimmer dan de muitende matroos en houdt ze haar agenda verborgen," antwoord ik op geheimzinnige toon. Ik kijk haar onderzoekend aan en vraag dan geamuseerd,
    "Maar wat voor straf had je in gedachten?"
    Het is een vreemd onderwerp, maar mijn nieuwsgierigheid is gewekt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Misschien is de kapitein slimmer dan de muitende matroos en houdt ze haar agenda verborgen. Maar wat voor straf had je in gedachten?"
    Ik lach om haar geheimzinnige toon en ik kijk haar keurend aan.
    "Moet jij dat niet verzinnen?" vraag ik met een klein lachje.
    "Ik verbreek de 'regels' en jij bent de baas. Dat is jouw taakje mevrouw de kapiteit."
    Uitdagend kijk ik haar aan.
    "Dus, wat is een toepassende straf?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Moet jij dat niet verzinnen? Ik verbreek de 'regels' en jij bent de baas. Dat is jouw taakje mevrouw de kapitein. Dus, wat is een toepassende straf?"
    Ik wrijf over mijn kin en tuit mijn lippen. Ik laat even een spanning in de lucht hangen door te zwijgen. Ik draai me op mijn rug en kijk naar het plafond.
    "Even denken," zeg ik uiteindelijk. "Ik kan je mijn schoenen laten poetsen. Maar ik wil niet dat er iets met mijn schatjes gebeurt. Of ik kan je mijn slaafje laten spelen... Hm, nee. Ik hou niet van gehoorzame typjes. Gezien de omstandigheden laat ik je maar niet in je ondergoed naar buiten gaan. En het is natuurlijk de eerste keer dat ik je moet straffen." Ondertussen draai ik weer een lok haar rond mijn vinger. "Dus ik kan best wel mild zijn. Weet je wat, in plaats van jou iets aan te doen, neem ik je iets af. Ik hou deze trui gewoon lekker," zeg ik dan. Ik til mijn kin wat omhoog zodat mijn hoofd naar achter kantelt en ik Mignon kan zien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Even denken. Ik kan je mijn schoenen laten poetsen. Maar ik wil niet dat er iets met mijn schatjes gebeurt. Of ik kan je mijn slaafje laten spelen... Hm, nee. Ik hou niet van gehoorzame typjes. Gezien de omstandigheden laat ik je maar niet in je ondergoed naar buiten gaan. En het is natuurlijk de eerste keer dat ik je moet straffen.Dus ik kan best wel mild zijn. Weet je wat, in plaats van jou iets aan te doen, neem ik je iets af. Ik hou deze trui gewoon lekker."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Badass," grinnik ik en ik haal een hand door mijn haren.
    "Ik zal hem wel enorm missen hoor."
    Ik haal mijn schouder op en er komt een grote grijns op mijn gezicht.
    "Nu mag ik muiterij plegen."
    Lachend bijt ik op mijn onderlip en ik ga weer naast haar liggen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Badass. Ik zal hem wel enorm missen hoor."
    Het kan me niet schelen dat Mignon op dit moment sarcastisch is, ik heb er wel een mooie sweater bij. Eentje die nog een keer heel comfortabel zit ook.
    "Nu mag ik muiterij plegen."
    Ik moet luidop lachen en kijk naar Mignon die naast me komt liggen. Er blijft een glimlach op mijn lippen hangen terwijl mijn ogen gaan fonkelen. Dat ik nog met niemand all the way gegaan ben, wil niet zeggen dat ik niet van flirten hou. Ik draai me op mijn zij, naar Mignon toe.
    "Laat maar zien wat je kan dan," antwoord ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.