• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik gaatst slapennn! Tot morgen! (H)]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Catherine

    ik schudde zwakjes mijn hoofd. ''Het is gebeurt, verleden tijd.'' mompelde ik. Nadat hij een kusje op mijn hoofd had gedrukt, drukte ik er eentje op zijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Night darlings.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik laat Mignon me overeind trekken en voel me gelijk een heel stuk minder veilig als ze haar arm weg haalt. Bibberend loop ik met haar mee. Als we bij de slaapzaal zijn, ploft ze neer op bed terwijl ik direct naar de badkamer loop. Ik draai de kraan open en kleed me uit terwijl het water op temperatuur komt. Ik stap onder de warme stralen en zeep me meteen helemaal in. Ik spoel alles af, maar voel me niet veel beter. Na een stuk of vijf keer dit herhaald te hebben, lijken zijn handen eindelijk van mijn lichaam verdwenen. Ik vraag me af wie hij is en waarom hij het in zijn hoofd haalt zulke dingen uit te halen. Blijkbaar had hij het bij Mignon ook al geprobeerd. Ik stap onder de douche vandaan en droog me af. Mijn ondergoed trek ik weer aan en ik bekijk mijn broek even, ze hangt vol met slijk en bladeren omdat die zak me zonodig onderuit moest duwen. Het t-shirt wil ik denk ik nooit meer aandoen. Ik besluit de trui van Mignon weer aan te doen en gewoon in blote benen uit de badkamer te gaan. Snel laat ik de lavabo vol lopen en leg mijn broek er in te weken. Ik loop naar mijn matras, een frisse tocht aan mijn billen en neem mijn deken dat ik om me heen wikkel. Ik twijfel even maar ga dan toch naast Mignon liggen. Ik heb gewoon even behoefte aan iemand die dicht bij me is, zonder dat die stoten probeert uit te halen. Mignon toonde net niet al te veel interesse, dus het is veilig.
    "Dank je," zeg ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Even ril ik als CJ alleen met een sweater de kamer binnenkom oplopen. Ik richt mijn blik op buiten om niet op haar te hoefen letten. Ik voel hoe ze naast me komt liggen.
    "Dank je."
    Ik draai mijn hoofd weer naar haar toe.
    "Graag gedaan," zeg ik bijna onhoorbaar.
    Het ik waar wat ik zeg. Ik heb het echt graag gedaan. Als ik haar nu zo zie liggen overmant een schuldgevoel me helemaal. Als Benedict bij mij was gebleven was dit met haar niet gebeurd. Dan was alleen ik slachtoffer geweest van die lafaard. Zachtjes bijt ik op mijn lip en ik ga rechtop zitten, met mijn rug tegen de muur. De handen voel ik weer over mijn eigen lichaam lopen. Zachtjes ril ik. Nee, het bos brengt niets goeds.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aislyn Valentina
    'We kunnen niet weg en iedereen achterlaten,' fluisterde ze naar mij, en ik zucht even moedeloos. 'Ik weet het, liefje, maar we gaan ze ook niet achterlaten...' Ik aaide even over haar rode haren en suste zachtjes, ik kon duidelijk zien dat ze wilde slapen namelijk.
    'Ik heb een plan, remember? Wij gaan samen weg, en de rest gaat mee...' Snel gunde ik de jongen die op het rand van het bed zat een blik, maar ging toen dichter tegen Cassia aanliggen, waarna ik mijn ogen dichtdeed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rooba > Aragog


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    CJ

    Ik voel iets vreemds dat ik niet kan benamen als Mignon naar me kijkt.
    "Graag gedaan," zegt ze heel stil.
    Ik glimlach zachtjes en kijk toe hoe ze rechtop gaat zitten. Er loopt een rilling over mijn lijf als ze op haar lip bijt. Ik wend mijn blik af en draai me op mijn rug zodat ik naar het plafond staar. Ik vind het hier nu al vreselijk.
    "Wat heeft hij met jou gedaan?" vraag ik stil, voorzichtig.
    Ik pruts aan de touwtjes die dienen om de kap van haar sweater toe te stroppen. Ondertussen probeer ik te bedenken of er niks is dat dit kamp kan sluiten. Mijn ogen gaan wijd open als ik besef dat ik met mijn gym al wat bekendheid opgedaan heb.
    "De pers," mompel ik tegen mezelf. Ik heb alleen geen enkele manier om ze te bereiken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik schrijf zo een Sasha post, sorry dat ik niet zo veel aanwezig ben

    @Elise: bedankt voor de waarschuwing in mijn gastenboek ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Een Sasha post? The boy is mine. A Patrick post will suffice (cat). En no problem, kleine moeite ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [My head wasn't in the right place when i types that o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Wat heeft hij met jou gedaan?"
    Ik kijk naar mijn handen en hoor haar nog iets mompelen maar ik versta het niet helemaal. Ik zucht zachtjes en kijk haar aan.
    "Hij scheurde mijn shirtje kapot," begin ik twijfelend.
    "Hij zat aan mijn borsten, zoende me, trok aan me, sloeg me."
    Ik huiver even en kijk weer naar de grond. De tranen prikken in mijn ogen.
    "Het viel allemaal wel mee," fluister ik zachtjes tegen mezelf.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Hij scheurde mijn shirtje kapot. Hij zat aan mijn borsten, zoende me, trok aan me, sloeg me. Het viel allemaal wel mee."
    Ik kijk haar aan en zie dat ze moeite doet niet te huilen. Om haar wat privacy te gunnen staar ik weer naar het plafond. Zo te horen ben ik er nog net iets beter vanaf gekomen. Walgend schud ik mijn hoofd.
    Hij heeft het recht niet dat zomaar te doen.
    "Wie is hij eigenlijk?" vraag ik dan.
    Ik moet een manier verzinnen om de pers te bereiken.
    "Mogen we hier brieven sturen?" vraag ik stil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Wie is hij eigenlijk? Mogen we hier brieven sturen?"
    Ik haal mijn schouders op en knipper de laatste tranen weg, met succes.
    "Hij is de zoon van Alec Sterling, Benedict. Meer weet ik eigenlijk niet over hem alleen hij leidt ook een kamp. Over brieven heb ik geen idee daar doe ik niet aan."
    Ik schenk haar een klein lachje en sla mijn armen rond mijn knieën.
    "Waarom eigenlijk?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Hij is de zoon van Alec Sterling, Benedict. Meer weet ik eigenlijk niet over hem alleen hij leidt ook een kamp. Over brieven heb ik geen idee daar doe ik niet aan. Waarom eigenlijk?"
    Ondertussen kijk ik haar weer aan en zie een klein glimlach op haar gezicht. Ik weet niet waarom, maar ik voel me er zelf ook opgelucht door. Ik grinnik even.
    "Je lijkt me niet het type dat 's zondags gymwedstrijden volgt op televisie, dus ik verwacht ook niet dat je weet wie ik ben," begin ik rustig. "Maar de pers kent me wel." Ik haal mijn beste tandpasta glimlach boven die ik gebruik om te poseren voor foto's. "En gezien we hier over geen media beschikken, is een brief mijn enige hoop. Zouden ze het fijn vinden een artikel te lezen over hun geliefde kampje?" voeg ik er met een kleine grijns aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.