• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Kan Amyra iemand lastigvallen of zo? Ik verveel me 8D]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Patrick Hathaway
    'Oh, dus het kan ook zonder bloedzuigers?' Sasha kijkt me aan met een grijns op zijn gezichtje en felle twinkelingen in zijn ogen. Mijn handen liet ik op zijn bovenbenen rusten. . ik had net een antwoord klaar tot Sasha zich van me wegschoof, verder eht bureau op. direct miste ik zijn warmte. Bijtend op zijn lip keek hij me uitdagend aan.
    Met een kleine grijns trok ik hem terug, dichter tegen me aan dan hier voor, mijn handen op zijn heupen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Mijn topics]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Nemhain schreef:
    [Kan Amyra iemand lastigvallen of zo? Ik verveel me 8D]

[Je kan Mignon lastigvallen ivm het benedict-conflict.]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Is goed, waar is ze dan? ^^]

[In d'r slaapzaal.]

[She's on her way.]

Sasha

Ik kijk hem even verbaasd aan als hij me nog dichter tegen zich aantrekt dan ik eerst zat, maar al snel maakt die blik plaats voor een schuin lachje. Ik sla mijn benen om zijn middel en leun wat dichter naar hem toe. Zijn handen branden op mijn heupen.
    Ondertussen bedenk ik me dat hij net zijn mond wat geopend had, waarschijnlijk om te antwoorden toen ik weg schoof.
    Ik breng mijn gezicht tergend langzaam naar het zijne en druk een kus op zijn lippen die ik een heel stuk sneller afbreekt. Ik kus me een weg naar zijn oor, bijt even op zijn oorlel en fluister dan,
    "Wat wilde je zeggen?"
    Ik kantel mijn hoofd een beetje zodat ik zijn gezicht vanuit mijn ooghoeken kan blijven zien en zodat mijn arme adem zijn nek streelt. Mijn vingertoppen kruipen plagerig langs zijn zij omhoog.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Amyra Sterling
    Nogal geërgerd liep ik naar de zaal van het meisje toe. Hoe heette ze, Mignon? In ieder geval had Alec me iets verteld over een incident met onze zoon. Benedict wist wel wat hij deed, ten slotte was zíjn kamp een stuk succesvoller. Cassia kon- Nee, zei ik streng tegen mezelf. Ze was mijn dochter niet meer, dus moest ik ook niet aan haar denken. Nog steeds niet al te vrolijk klopte ik uiteindelijk even op de deur van de zaal, maar liep al naar binnen voor ze de kans kreeg om open te doen.

Mignon

Ik schrik op als ik geklop op de deur hoor. Er loopt een oudere vrouw binnen. De laatste Sterling.
    "Hallo mevrouw," zeg ik met een waterig glimlachje.
    Ik ga netjes rechtop zitten en kijk haar afwachtend aan. Het enige wat ik nu kan bedenken is straf. Dat is wat ik ga krijgen. Ik ge boeten voor wat mij is aangedaan. Oké, een beetje heb uitgelokt maar als 'verstandige volwassen' man weet hij dat hij van kleine meisjes af moet blijven. Ook van meerderjarig kleine meisjes.

Patrick Hathaway
    'Wat wilde je zeggen?' Zijn lippen streelde over de mijnen, langs mijn kaak en naar mijn oorlel, waar ik zijn tanden in voel. Rillingen en shokjes gaan door me heen.
    'Dat dit een stuk leuker zou wezen als je die zwemshorts weer droeg,' antwoord ik, mijn stem lichtjes ademloos. Zijn vingertoppen kruipen over mijn zij, iedere aanraking is extreem afleiedend.
    Mijn eigen hand streelt weer plagend over zijn bovenbeen, terwijl de andere langzaam door zijn haren gaat.

Amyra Sterling
    'Hallo,' zei ik, en hoewel mijn toon niet vreselijk onbeleefd was, maakte hij wel duidelijk dat ik hier liever niet zou zijn. 'Ik begreep dat er problemen waren met mijn zoon?' Want hoewel ik hem waarschijnlijk niet echt zou straffen, moesten we toch een reputatie hooghouden en dit hielp er niet bij. En Alec was bezig, dus regelde ik dit.

[Ik moet gaan dansen D:. Ik wil hier blijven *klampt zich vast aan Lizz en Demi*. Ik kom rond half tien, tien uur nog wel even online. I solemnly swear to post more Sasha when I get back.]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Good girl ^^ I'll be here]

Mignon

"Hallo. Ik begreep dat er problemen waren met mijn zoon?"
    De vrouw klonk vriendelijker dan dat ik dacht dat ze zou klinken. Ik knik zachtjes.
    "Met Benedict. Dat klopt," bevestig ik.
    Omdat ze waarschijnlijk toch al weet wat er is gebeurd laat ik mezelf er verder niet over uit.
    "Kan ik u ergens mee helpen?" vraag ik vriendelijk.