• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Zuchtend sla ik de bladzijde om. De letters stromen onder mijn ogen.
    Ik speelde altijd met Evan. Hij was de zoon van de politiecommissaris van Narva. Op een dag speelde we vader en moedertje, zoals we zo vaak deden, onder de eettafel.
    Geïrriteerd omdat ik me niet kan concentreren en dus het verhaal niet kan volgen sla ik het boek hard dicht. Ik leg hem weer in mijn tas en pak voor de variatie mijn IPod. Ik een rap tempo wissel ik door de nummers. Hele nummer luister ik sowieso nooit, daar heb ik geen geduld voor, maar vandaag leidt maar één iemand me af. Ik ga rechtop zitten met mijn rug tegen de muur en kijk naar het spelletje van CJ.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Mag ik een samenvatting vanaf bladzijde 9? :] ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    CJ

    Ik schrik even op als ik een tamelijk hard geluid hoor, maar kijk niet op van mijn spel. Met heel wat moeite weet ik mijn aandacht erbij te houden als Mignon begint te schuiven en rommelen. Terwijl ik op mijn gemakje de kaarten bekijk, bijt ik een paar velletjes van mijn duim af. Als ik een combinatie zie, leg ik snel de kaarten goed en haal dan mijn hand door mijn haar. Ondertussen is het al vrij droog en mijn krullen komen sterk door. Ik snap niet waar meisjes met krullen over zeuren, ik vind de mijne prachtig. Ik ben er best trots op. Af en toe kam ik ze er eens uit tijdens het föhnen, maar dan heb ik na een half uurtje wel weer een lichte slag in mijn haren. Ze zijn weerbarstig, veerkrachtig en speels. Net als ik.
    Plots word ik overvallen door een zenuwachtig gevoel. Ik weet niet meteen waar het vandaan komt, tot ik opkijk en Mignon naar me zie staren. Onbewust schuif ik de kaarten in mijn handen heen en weer.
    "Verveel je je?" vraag ik om de stilte te breken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Verveel je, je?"
    Ik zucht zachtjes en geef haar een kleine glimlach.
    "Ik doe niets anders," zeg ik zachtjes.
    "Jij dan niet. Ik kan me niet voorstellen dat een spelletje met jezelf spelen leuk is."
    Ik ga op mijn buik liggen en haal één oortje uit mijn oor zodat ik zowel mijn muziek als haar stem hoor. Ik kijk naar de kaarten en dan weer naar haar.
    "Wil je het me leren?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Ik doe niets anders. Jij dan niet. Ik kan me niet voorstellen dat een spelletje met jezelf spelen leuk is."
    Ik kijk toe hoe ze op haar buik gaat liggen en dwing mezelf mijn ogen weer op het spel te richten. Als ik blijf staren dan krijg ik dit spel nooit uitgespeeld en daar heb ik een hekel aan. Ik heb een sterke drang om te winnen.
    "Wil je het me leren?"
    Met gefronste wenkbrauwen kijk haar weer aan.
    "Heb je nog nooit Patience gespeeld?" vraag ik een beetje verbaasd. Dit is het simpelste spelletje dat ik ken en Mignon lijkt me een slimme meid dus ik begrijp niet dat ze het niet kent. Hoewel, ze lijkt me ook niet meteen het type voor kaartspelletjes. Misschien strippoker.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Heb je nog nooit Patience gespeeld?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik speelde alleen met anderen," grinnik ik en ik kijk naar de kaarten.
    Het ziet er niet heel ingewikkeld uit. Meestal zijn kaartspelletjes dat niet, je moet het alleen even onder de knie krijgen. Ik sta op en ga naast CJ zitten, met enige afstand.
    "Leg het maar uit."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Ik speelde alleen met anderen. Leg het maar uit."
    Ze schudt haar hoofd en komt dan naast me zitten, niet al te dicht. Jammer. Ik raap mijn kaarten bijeen, schud ze en begin opnieuw te delen. Ik leg Mignon uit dat ze zeven stapeltjes moet maken, de kaarten met de rug naar boven. Als ze zeven kaarten naast elkaar gelegd heeft, moet ze op elke kaart een volgende leggen, weer met de rug naar boven. Behalve de eerste, die mag te zien zijn. Dat moet ze telkens herhalen tot er van zeven kaarten het cijfer te zien is. Halverwege geef ik het pakje kaarten aan haar zodat zij verder kan doen. Als ze klaar is, ga ik verder met mijn uitleg.
    "Dan neem je drie kaarten van het stapeltje in je hand, en als je die hebt dan mag je ze omdraaien. Je kijkt of de kaart die je kan zien ergens bij past. Een rode acht gaat op een zwarte negen, die op een rode tien ligt. Of omgekeerd."
    Ik laat haar even doen en kijk of het lukt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Braaf volg ik haar aanwijzingen al let ik meer op haar stem dan op wat ze werkelijk zegt. Ik maak de stapeltjes en verdeel de andere kaarten er netjes overheen.
    "Dan neem je drie kaarten van het stapeltje in je hand, en als je die hebt dan mag je ze omdraaien. Je kijkt of de kaart die je kan zien ergens bij past. Een rode acht gaat op een zwarte negen, die op een rode tien ligt. Of omgekeerd."
    Ik knik zachtjes en vergelijk de kaarten. Het spelletje is inderdaad nog niet heel erg moeilijk. In leg een rode zeven onder een zwarte acht en bekijk de andere kaarten. Nee, verder kan ik niet. Ik herken het spelletje nu wel. Mijn moeder deed het altijd uit verveling of op vakantie. Ontspanning noemde ze het. Ik kan me niet voorstellen dat men dit ontspanning noemt. Voor ontspanning ga je sporten of feesten, kletsen maar niet je hersens gebruiken.
    "En nu?" vraag ik aan CJ en ik laat haar mijn andere twee kaarten zien.
    Voorzichtig kruip ik wat dichterbij naar haar toe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik kijk rustig toe hoe ze het spelletje door begint te krijgen. Tja, je moet ook al een idioot zijn wil je dit niet snappen. Ik zucht zachtjes en kijk zelf ook naar de kaarten om te zien of zij iets gemist heeft.
    "En nu?" vraagt Mignon. Ze komt wat dichter naar me toe geschoven.
    Ik glimlach vluchtig en kijk dan weer naar de kaarten.
    "Nou, kijk," zeg ik terwijl ik naar de zeven stapeltjes op mijn matras wijs. Gescheiden door een rode vier, liggen een zwarte zes en een rode vijf. "Hier kan je ook combinaties mee maken." Ik neem de rode vijf en plaats deze op de zwarte zes. De kaart die onder de vijf lag, draai ik om. "Zo kan je die stapeltjes weg krijgen.
    "Kun je nu verder met het stapeltje in je hand."
    Ik kijk even naar de kaarten tussen haar elegante vingers en dan weer naar het rijtje van zeven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Nou, kijk. Hier kan je ook combinaties mee maken. Zo kan je die stapeltjes weg krijgen. Kun je nu verder met het stapeltje in je hand."
    Ik luister meer naar haar stem dan dat ik me concentreer op het spelletje. Eigenlijk kan het me ook niet zoveel boeien. Braaf doe ik wat me wordt uitgelegd en ik combineer wat kaarten met elkaar. Ondertussen werp ik steeds een blik op CJ ter goedkeuring. Ik bijt op mijn lip als ik weer vast zit. Mijn kaarten leg ik voor me neer en ik bekijk ze nogmaals goed.
    "Volgens mij zit ik vast," mompel ik zachtjes.
    Ik haal mijn hand door mijn haren en leun het bed achter me. Ik kijk CJ aan en zucht zachtjes. Haal haren krullen vrolijk rond haar gezicht. Het is schattig. De neiging om mijn handen door haar krullen te gaan moet ik met veel moeite onderdrukken. Ik wend mijn blik weer af maar de kaarten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik grinnik als Mignon voor de zoveelste keer naar me kijkt, op zoek naar tips of goedkeuring. Af en toe knik ik even.
    "Volgens mij zit ik vast," mompelt ze dan. Terwijl zij achterover leunt, buig ik me voorover om te zien of ik er nog iets kan aan veranderen om haar weer op weg te helpen. In mijn hoofd doorloop ik enkele trucjes, maar ze zit echt muurvast.
    "Game over, loser," lach ik.
    Ik ga net als haar tegen het bed leunen en wip dan snel weer overeind om in mijn koffer te rommelen. Ik haal de stapels kleren er netjes uit en leg ze voor me. De valse bodem haal ik uit mijn koffer. Ik neem de grote zak rode dropveters en leg hem in mijn schoot. Als alles weer netjes in mijn valies zit, scheur ik de zak enthousiast open. Beleefd biedt ik eerst Mignon een snoepje aan.
    "Meer spelletjes ken ik niet," zeg ik terwijl ik de zak tussen ons in zet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    CJ buigt zich over de kaarten en bekijkt ze nauwkeurig.
    "Game over, loser," lacht ze dan.
    Ik haal een hand door mijn haren en grinnik zachtjes. Erg treurig kan ik er niet over zijn. Voor mij blijft het een spel voor mijn moeder. Uit haar tas haalt ze een zak snoepjes en ze biedt me er aan. Met een glimlach op mijn gezicht haar ik een rode dropveter uit het zakjes en ik knabbel eraan.
    "Dank je," zeg ik zachtjes.
    Ze zet de zak tussen ons in.
    "Meer spelletjes ken ik niet."
    Ik bijt op mijn onderlip en denk na.
    "Ik kan alleen maar pesten," grinnik ik.
    "Maar daar houdt het ook mee op."
    Ik schud mijn hoofd en rek me uit. De spelletjes poker die ik vroeger speelde tellen absoluut niet mee. Het bluffen maakt dat ik 'won'. Alhoewel ik won het spel absoluut niet, ik won de tegenspelers. Zachtjes grinnik ik als ik eraan terug denk. Nee, dat speel ik nu nooit meer. Dat heb ik mezelf beloofd.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 13:30 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik moet gaan, terug naar stage. Maar vanavond ben ik er weer, al ga ik het niet te laat maken.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik moet ook gaan. Vanavond weet ik niet of ik er ben.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Hii, wat heb ik allemaal gemist?]


    Ich liebe dich 27.12.23