• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CJ

    Ik neem zelf ook een dropveter en rol het ding om mijn vinger, tot er niks van over blijft. Mijn vinger stop ik in mijn mond en ik zuig op het zoete goedje. Het is een rare manier om dropveters te eten, maar zo doe ik het al sinds ik klein was.
    "Ik kan alleen maar pesten. Maar daar houdt het ook mee op."
    Ik moet lachen en haal mijn vinger uit mijn mond, het snoepje blijft op mijn tong liggen.
    "Nou, dat is ook niet erg aardig," lach ik.
    Ik snap heus wel dat ze het over een kaartspel heeft, maar ik kon het liet laten. Ik denk even na of ik het misschien ken. Ik weet het niet zeker.
    "Het komt me bekend voor, maar ik kan niet op de regels komen," zeg ik dan maar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Nou, dat is ook niet erg aardig. Het komt me bekend voor, maar ik kan niet op de regels komen."
    Ik schiet in de lach.
    "Is dit een subtiele manier om te vragen of ik het je wil herinneren?"
    Lachend pak ik de kaarten en ik begin ze te schudden. Ik deel ze op in twee stapeltjes van zeven en de rest kaarten leg ik bij elkaar op een derde stapel.
    "Het is makkelijk," begin ik terwijl ik haar één van de twee stapeltjes geef.
    "Een twee is twee kaarten pakken, een joker is vijf kaarten pakken, als je er nog een twee of een joker opgooid wordt het bij elkaar opgeteld. Een acht is een beurt overslaan. Zeven is nog een keer. Bij een boer mag je bepalen wat het wordt en bij het aas draait het spelletje om. Dat kunnen we nu niet gebruiken want we zijn maar met twee."
    Even stop ik met mijn uitleg en ik pak ook mijn stapeltje. Ik leg ze open voor me neer en gebaar dat CJ het zelfde moet doen. Open spelen vind ik sowieso leuker en zo leer je het ook makkelijker.
    "Bij een boer mag je zelf weten wat het wordt en bij een tien moeten we van kaarten ruilen," vervolg ik mijn uitleg. "Je mag nooit eindigen met een pestkaart en je moet altijd 'laatste kaart' roepen anders mag je bij pakken."
    Grijnzend kijk ik haar aan. Het verbaasd me eigenlijk nog dat ik alle regel nog ken. De laatste keer dat ik het speelde was toen mijn zus nog thuis woonde.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Is dit een subtiele manier om te vragen of ik het je wil herinneren?"
    Voor ik kan zeggen dat het eigenlijk niet zo was, is Mignon de kaarten al aan het schudden. Ik luister aandachtig naar haar uitleg want ik ben ronduit vreselijk in het onthouden van dat soort dingen. Als ze haar kaarten omdraait, ben ik even in de war. Is het niet juist de bedoeling dat je elkaars kaarten niet kan zien? Ik doe hetzelfde maar als ze me daartoe gebaart.
    "Bij een boer mag je zelf weten wat het wordt en bij een tien moeten we van kaarten ruilen," vervolg ik mijn uitleg. "Je mag nooit eindigen met een pestkaart en je moet altijd 'laatste kaart' roepen anders mag je bij pakken."
    Waarom ze zit te grijnzen weet ik niet, waarom ik zit te grijnzen weet ik wel. Ik grinnik even terwijl ik de regels nog een keer herhaal in mijn hoofd.
    "Ik snap het, denk ik. Dus eigenlijk is dit een soort Uno voor arme mensen?" lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Ik snap het, denk ik. Dus eigenlijk is dit een soort Uno voor arme mensen?"
    Ik trek mijn wenkbrauw op.
    "Wat is Uno?" vraag ik met een klein lachje wetende dat dit waarschijnlijk haar vermoeden bevestigd.
    Ik haal een hand door mijn haren en kijk haar aan.
    "Begin jij of ik?" vraag ik met een klein lachje.
    De ringen om mijn vingers doe ik af. Ze knellen mijn vingers al een tijdje af maar soms irriteren ze gewoon enorm. Lachend stop ik ze in een zijvakje van mijn tas en werp een blik op mijn kaarten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aislyn Paige Valentina
    Ik zag alweer de bezorgde blik in haar ogen, maar lette er meer op hoe ze toch besloten had om weg te gaan voor die verdomde pijnstillers en me daarom voorzichtig terug op bed duwde, waardoor ik dus weer op mijn buik lag. Ze drukte een kusje op mijn kruin en trok haar korte rokje wat omlaag, waardoor ik een kleine grijns op mijn gezicht kreeg, maar die toch wel snel wegging. ‘Cassia, blijf nou bij me.’ Verdomme, ik wil niet dat ze zich erge zorgen gaat maken voor iets dat toch wel over gaat… Goed, het doet pijn als de pest, maar dat wil ik niet al te erg laten merken. Al kan ik daar nu ook naar fluiten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oke, euhm.. Als jij nou begint ofzo.. Mijn hoofd zit even helemaal bij een andere RPG.. ;p]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Aislyn Paige Valentina
    Toch liep Cassia, het koppige kind dat het was, naar buiten nadat ze me nog een bezorgde blik had gegeven. Ik zuchtte diep en bedacht me dat ik nog steeds Benedict terug moest pakken voor het gevalletje van de isolatiecel, en die verdomde kus die hij me had gegeven. Als ik er alleen al aan denk, krijg ik kokhalsneigingen. Dus ik stond op en deed mijn platte, zwarte laarsjes aan, waarna ik naar buiten liep en eerst een paar keer rondkeek, voordat ik de deur van de slaapzaal dichtgooide. Als Cassia me zag was ik zeker dood, en ze was al zo bezorgd. Niet dat ze dat moest doen, maar goed.
    Ik liep weg en zocht in de andere slaapzalen naar Benedict, toen in de cafetaria en toen liep ik maar gewoon ergens rond te dwalen. Waar was die eikel?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Stiekem heb ik zelf ook geen idee waar hij is.. XD]

    Benedict Sterling
    Ik verveelde me echt te pleures. Waarom was je in een bosje verstoppen zo verdomd sáái?! Met mijn handen in mijn zakken en zonder shirt slenterde ik richting de cafetaria, mijn hoofd naar beneden. Ik had koffie nodig.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Hmm, sorry, ik moet nu echt even heel hard aan bio, morgen een proefwerk. Andere keer verder met wraakacties? Xx]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Aislyn Paige Valentina
    Alsof je het over de duivel hebt, net op het moment dat ik me weer omdraai, zie ik die klootzak lopen. Grommend loop ik naar hem toe en merk dat hij richting de cafetaria gaat, maar pak hem dan ruw bij zijn pols en duw hem hard tegen de muur aan van het cafetaria gebouw.
    "Remember me?" Mijn stem klonk dodelijk en mijn ogen hadden een ijskoude blik.

    [Haha, okay. :3 Veel plezier...]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 20:43 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mombasa - Mebarak


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [bump…]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CJ

    "Wat is Uno. Begin jij of ik?"
    Ik moet luidop lachen en wend mijn blik af als een hand door haar korte haren haalt. Ik zucht even en kijk naar de kaarten in mijn hand. Ondertussen ben ik de helft van de regels alweer vergeten.
    "Ehm, ik zou zeggen de kapitein begint maar dan mogen we zometeen naar de reddingssloepen, dus doe jij maar," zeg ik met een schamper lachje. Terwijl ik wacht probeer ik me de regels weer te herinneren. Zo moeilijk is het spel helemaal niet, maar elke kaart heeft blijkbaar een andere betekenis en ik ben er niet echt met mijn gedachten bij. Voorzichtig kijk ik op naar Mignon terwijl ik nog een dropveter om mijn vinger wikkel voor ik die in mijn mond steek.
    Hier ga ik dus absoluut niet "genezen".
    Ik onderdruk een lachje en besluit me verder maar weer gewoon op het spel te richten, hoewel ik interessantere dingen kan bedenken. Ik bekijk haar kaarten en die van mij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Ehm, ik zou zeggen de kapitein begint maar dan mogen we zometeen naar de reddingssloepen, dus doe jij maar."
    Ik grinnik zachtjes en sla de eerste kaart om. Ik gooi er een simpele kaart op zonder belangrijke betekenis. Eigenlijk wordt mijn aandacht meer getrokken door CJ die met haar dropveter speelt. Ik slik zachtjes als ze haar vinger in haar mond steekt en hem eraf haalt. Haar lippen sluiten zich om haar vinger. Mijn ogen richten ze zich op haar lippen. Bij de gedachte wat ze er allemaal mee kan loopt er een rilling over mijn ruggegraat. Snel schud ik mijn hoofd en richt ik me weer op het spel, zover dat mogelijk is dan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik kijk naar de kaart die Mignon legt en richt mijn ogen vervolgens op de kaarten die voor me liggen. Ik neem een acht en leg die op de kaart van Mignon. Als ik het goed heb, mag ik nu nog een keer. Terwijl ik naar Mignon kijk, vragend om goedkeuring leg ik er een vier op. Die betekent niks, volgens mij, dus dan is het nu gewoon weer aan haar. Als ik het goed heb.
    Wachtend op protest of tot zij een kaart legt, zit ik een beetje op de dropveter te zuigen. Ik denk er niet echt bij na. De zoete smaak die mijn mond vult doet me alleen nog maar meer dromen bij dit moment. Kaartspelletjes zijn nou niet echt dingen die me eindeloos lang kunnen boeien. Als er dan ook nog een keer zo'n meisje als Mignon tegenover je zit, wordt concentreren alleen maar lastiger. Ik haal mijn vinger uit mijn mond, slik wat van de dropveter nog overblijft door en kijk even naar de zaak om dan te besluiten nog even te wachten voor ik een nieuwe neem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.