• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CJ

    Ik hoor Mignon naast me recht zitten maar blijf gewoon voor me uit staren. Met mijn vingers trek ik enkele sprietjes gras uit de grond.
    "Dan hebben we nog één probleem. Alle drie zijn ze iets teveel met een ander bezig."
    Waarom dat een probleem zou zijn, snap ik niet. Ze kunnen heus wel hun lippen even bij die van een ander vandaan halen om op een simpele vraag als "Heb je een ring gevonden?" te antwoorden. Tenzij... Tenzij ze zich met die persoon moeten verbergen.
    "Een ander van hetzelfde geslacht?" vraag ik.
    Dan nog zie ik geen probleem, maar dat leg ik zometeen wel uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Een ander van hetzelfde geslacht?"
    Ik knik bijna ontzichtbaar.
    "Ja," zeg ik zachtjes. Uit mijn jaszak haal ik weer het pakje sigaretten en ik steek er weer eentje op. Ik steek het pakje naar CJ uit terwijl ik de mijne inhalleer. Ik moet hier eigenlijk gewoon mee stoppen. Ik zal er in ieder geval een stuk gezellig van worden want deze stokje met nicotine maken me veel agressiever dan ik eigenlijk ben. Ik laat de rook via mijn mond ontsnappen en zucht zachtjes. Het is alleen zo lekker.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Ja," zegt ze zacht.
    Ik knik even en schrik als ik plots een pakje sigaretten voor mijn neus zie zweven. Ik schud mijn hoofd zachtjes.
    "Nee, dank je. Ik probeer te denken," zeg ik met een kleine glimlach.
    Sigaretten helpen mij namelijk op momenten dat ik niet wil denken, dat ik iets wil vergeten. Ze geven me een bezigheid.
    "Dan wacht je toch gewoon tot ze in de cafetaria zijn? Bij het avondeten, ontbijt... Daar moeten ze wel van elkaar afblijven," zeg ik schouderophalend.
    Als geduld het probleem is, dan heeft ze toch even pech. Veel anders dan wachten valt er gewoonweg niet te doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Nee, dank je. Ik probeer te denken. Dan wacht je toch gewoon tot ze in de cafetaria zijn? Bij het avondeten, ontbijt... Daar moeten ze wel van elkaar afblijven."
    Ik voel de stress door mijn lichaam schieten.
    "Heb jij enig idee hoeveel die ring waard is? Zowel in geld als in emotionele waarde? Daar kan jij heel wat Prada hakjes van kopen hoor. Ik wil hem terug."
    Alhoewel het er niet zo heel fel uitkwam voel ik me na mijn uitval wel meteen schuldig. Het is niet haar schuld, ze wilt alleen maar helpen.
    "Dat had ik niet zo moeten zeggen," excuseer ik mezelf waarna ik opsta.
    "Ik zie je nog wel."
    Langzaam slof ik verder het terrein over richting de uitgang. Misschien, heel misschien vind ik een manier om hier weg te komen. En deze keer niet via het bos, verdwalen is niet mijn hobby.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Heb jij enig idee hoeveel die ring waard is? Zowel in geld als in emotionele waarde? Daar kan jij heel wat Prada hakjes van kopen hoor. Ik wil hem terug."
    Ik kijk haar met een kwade blik aan en richt dan mijn ogen op een onzichtbaar punt. Ik voel mijn nagels in mijn eigen huid zinken en het kan me niet schelen dat het pijn doet. Ze bekijkt het maar met die ring, als het op die manier moet gebeuren, als ik zo behandeld wordt dan help ik haar niet.
    "Dat had ik niet zo moeten zeggen. Ik zie je nog wel."
    Voor ik iets kan zeggen, mocht ik dat willen, is ze al weg. Ik blijf alleen achter en vertrek met snelle pas naar de slaapzaal. De deur gooi ik achter me dicht. Iets te hard blijkbaar, want het ding schiet gewoon weer uit het slot. Ik schop ze dit keer dicht en plof koppig op mijn matras neer, verborgen onder mijn laken, met mijn mp3 in de oren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Maar zoals ik al verwachte zijn we zo hermetisch afgesloten van de bewonde wereld alsof we de Spaanse griep hebben. Ergens verbaast het me niet want de mensen hier denken toch dat we ziek zijn. Besmettelijk ziek want de een na de ander valt spontaan op het hetzelfde 'foute' geslacht. Stiekem kan ik wel lachen om alle moeite om ons straight te krijgen. Tot nu toe staan wij nog altijd in de plus, ver in de plus. Zuchtend laat ik me naast het ijzeren hek weer in het natte gras zakken. De vogeltjes zijn opgehouden met fluiten en het is nu stil. Echt stil. Ik neem nog een haal van mijn sigaret en laat mijn hoofd tegen het hek aan rusten. Voorzichtig sluit ik mijn ogen. De frisse lucht prikkelt prettig in mijn neus. Pas nu merk ik eigenlijk hoe moe ik ben maar hier in slaap vallen durf ik niet. Simpel, uit de angst voor Benedict. Vreemd dat zo'n lafaard mijn leven kan beïnvloeden in mijn doen en laten. Niet alleen vreemd, vervelend gewoon. Langzaam kom ik overeind en loop ik richting 'mijn' slaapzaal. Zonder iets tegen CJ te zeggen laat ik me op mijn bed ploffen met mijn hoofd in het kussen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Als ik iemand hoor binnen komen, kan me op dit moment niet schelen wie, zet ik het geluid van mijn mp3-speler luider. Mocht er zich nu iemand aan me voorstellen, dan zou ik toch alleen maar gaan schreeuwen en als het iemand anders is dan Mignon verdienen ze het vast niet. Ik kan wel vloeken als ik moet gaan plassen. Ik sla het deken van me af en loop, met mijn oortjes nog steeds in, naar de badkamer. Na een snelle blik op de andere bedden weet ik dat het wel degelijk Mignon is die binnen gekomen is. Ik sla de badkamerdeur met een klap dicht en ga vlug naar de wc. Ik haal mijn broek uit het intussen modderige sop, wring ze uit en draai me om om terug de badkamer uit te lopen. Het shirt dat op de grond ligt, schop ik nog verder een hoek van de ruimte in. Ik wil het niet meer zien. Ik ga snel mijn broek op de veranda hangen om te drogen en eens ik binnen ben trek ik Mignon's sweater weer uit. Ik gooi hem in mijn koffer en trek een gewoon t-shirt aan. Dat ding hoef ik namelijk ook even niet meer te zien. Mijn koffer doe ik weer netjes dicht en ik ga me mokkend weer volledig onder mijn deken verbergen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik hoor hoe CJ zich met redelijk veel agressie verplaatst. Echt letten doe ik er niet op. Ik blijf erbij en ergens heb ik ook geen spijt van mijn opmerking. Tuurlijk hij was niet geplaatste maar het is wel de waarheid. Ze weet niet welke waarde er voor mij aanhangd. Ook al heb ik hem vervloekt en weggegooit, hij is belangrijk. Ik ga rechtop zitten en veel de tranen van mijn wangen. Met mijn rug tegen de muur bekijk ik CJ gedrag. Je mag mij overdreven noemen maar zij weet ook wel een groot drama te creëren van iets. Zuchtend druk ik mijn sigaret uit tegen de muur en gooi ik hem op de grond. Uit mijn tas haal ik mijn mobiel. Sinds de eerste dag heb ik niet meer naar hem omgekeken maar nu, ik voel de drang om te kijken. Te lezen. Ik scrol door mijn sms'jes van vrienden. Ze waren vrienden. Één voor één haal ik ze uit mijn lijst met contacten. Met elk die ik eruit gooi breekt er een stukje van mijn hart af. Ooit maakte zij deel uit van mijn leven. Waren zij mijn leven. Ik stop bij Do. De tranen weet ik tegen te houden en ik scrol door onze gesprekken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga slapen ^^. Night, night.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Good night.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    'Nee, het gaat echt… Laat… nou… maar…'
    De pijn was zo duidelijk op haar gezicht dat de schuldgevoelens als steken door me heen gingen. Ik pakte haar voorzchtig bij ahar schouders en duwde haar terug op het bed, zodat ze op haar buik lag.
    'Ik ga pijnstillers halen,' zei ik zachtjes maar vastbesloten. Dat danny jochie zou wel bij haar blijven. Ik drukte een kusje op haar kruin en trok het korte rokje wat omlaag.

    Patrick Hathaway
    'Ze zijn niet weg... niet allemaal. Ik heb ze alleen niet bij.'
    Zijn handen legt hij onder zijn hoofd, een grijns op zijn gezicht. Zelf heb ik moeite om mijn handen op het bureasu te houden. ik vroeg me af hoe laat eht was, bij Sasha was ik de tijd helemaal kwijt.
    'Jammer dat het zo riskant is om ze te halen,' antwoord ik zachtjes. Hoe ga ik dit de hele zomer nog volhouden?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CJ

    Ik krijg het warm, met mijn gezicht onder het deken en voel een loomte over me heen kruipen. Tevergeefs probeer ik nog tegen de opkomende slaap te vechten. Het duurt niet lang voor ik me in een andere wereld begeef.
    Als ik mijn ogen open, komt de zomerzon door de ramen van het vakantiehuisjes gekropen. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.
    Ik ga rechtop zitten en strek me uit. Het deken sla ik van me af en ik ga rechtop staan.
    De frisse geur van dennebomen, gecombineerd met de belofte van een warme dag komt me tegemoet. Het zou een perfecte dag voor zwemmen zijn, niet? Gelukkig ben ik laat in bed gekropen en heb ik mijn bikini nog aan na mijn nachtelijke zwempartij. Ik durf wedden dat het meer nu heerlijk warm is.
    Ik trek mijn kleren uit en loop lachend naar de deur die ik opentrekt. Een zachte zomerbries waait door mijn haren.
    Ik zie het meer al voor me blinken en een onuitgesproken belofte van plezier klinkt als muziek in mijn oren. Ik ren naar buiten, over de steiger, recht in het mooie meer.
    Ik schrik gillend wakker als ik omringd ben door iets koud en nat. Verbaasd kijk ik naar het water waar ik me in bevind, in mijn ondergoed dan nog wel. Oh nee, niet nu al. Niet overdag. Straks komt iedereen er achter dat ik slaapwandel.

    Sasha

    "Jammer dat het zo riskant is om ze te halen," antwoordt Patje zacht.
    Ik moet even lachen en kijk hem geamuseerd aan. Zonder dat ik het besef fonkelen mijn ogen weer en lik ik even over mijn lippen. Mijn ogen staren in die van Patje terwijl ik fluister,
    "En ik maar denken dat jij het typje met engelengeduld was." Ik haal mijn schouders bijna onzichtbaar op. "Al heb ik me natuurlijk eerder in je vergist." Ik duw mezelf een beetje overeind en leun op mijn onderarmen. Mijn lippen bevinden zich naast zijn oor nu.
    "Ik zou het risico nemen, als je het me zou vragen," fluister ik opnieuw.
    Ik breng mijn gezicht wat achteruit zodat ik het zijne, en dus ook zijn reactie kan zien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    Ik zag alweer de bezorgde blik in haar ogen, maar lette er meer op hoe ze toch besloten had om weg te gaan voor die verdomde pijnstillers en me daarom voorzichtig terug op bed duwde, waardoor ik dus weer op mijn buik lag. Ze drukte een kusje op mijn kruin en trok haar korte rokje wat omlaag, waardoor ik een kleine grijns op mijn gezicht kreeg, maar die toch wel snel wegging. ‘Cassia, blijf nou bij me.’ Verdomme, ik wil niet dat ze zich erge zorgen gaat maken voor iets dat toch wel over gaat… Goed, het doet pijn als de pest, maar dat wil ik niet al te erg laten merken. Al kan ik daar nu ook naar fluiten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Helleuw, ik was er even niet, omdat Jason hier is (:: (H). Dussss, ik kom miss vanavond wel, als alle verjaardagsvisite van mijn broertje dan weg is.. Xx]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Haha oké (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''