• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Verbaasd kijk ik hoe CJ slaperig opstaat en wegloopt. Het blijft een typisch meisje. Ik schud met mijn hoofd terwijl ik tussen mijn sms'jes scrol, die mij een stuk minder vrolijk maken. Ergens heb ik mijn mobiel helemaal niet meer nodig. Ik zal Do niet bellen want hij neemt toch niet om. Verder ben ik ook absoluut niet van plan om mijn ouders te bellen. Iedereen behalve hen. Ik word nog liever echt hertero. Ik doe mijn mobiel uit en gooi hem hard tegen de muur aan. Dan ben ik ten minste ook niet meer bereikbaar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ
    Ik zwem zo snel ik kan naar de rand van het meer en hijs mezelf uit het koude kater. Na mijn t-shirt uitgewrongen te hebben en te kijken of ik beide schoenen nog aanheb, wandel ik terug naar de slaapzaal.
    Rillend van de kou doe ik de deur open en met een rode kop en drijfnatte kleren stap ik naar binnen.
    "G-gaat die d-deur 's nachts op s-slot?" vraag ik klappertandend aan Mignon.
    Ik ga de badkamer binnen om er een handdoek te halen en sla die om me heen zodra ik de natte kleren uit heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik schrik op als ik de deur open hoor gaan. Een rillende CJ komt naar binnen. Ze is drijf nat. Ik kijk haar met grote ogen aan. Ze is echt gek geworden.
    "G-gaat die d-deur 's nachts op s-slot?"
    Ik knik zachtjes en volg haar bewegingen.
    "Moet ik helpen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ze knikt zachtjes en ik voel me al een stuk opgelucht. Als ik 's nachts niet naar buiten kan slaapwandelen, scheelt dat ook al een stuk.
    "Moet ik helpen?" vraagt Mignon.
    De manier waarop ze me aankijkt doet me vermoeden dat ze nu heel wat over me denkt, en niet echt positief.
    "M-met afdrogen?" vraag ik met een klein lachje.
    Ik schud mijn hoofd zachtjes en bijt op mijn onderlip. Ik zie er vast uit als een verzopen katje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "M-met afdrogen?"
    Met een klein lachje kijk ik haar aan. Er gaan nu heel wat gedachtes door mijn hoofd die niemand maar dan ook niemand ooit mag komende weten. Als ze haar hoofd schud kijk ik weer weg. Deels voor haar privacy, deels voor mijn eigen gemoedsrust. Ik bijt op mijn nagel terwijl ik naar buiten kijk. Via het raam heb ik precies uitzicht op het bos. Zachtjes zucht ik. Ik ben in ieder geval niet meer de enige die daar niet meer in gaat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik droog me verder af en haal mijn kamerjas uit mijn koffer om die aan te doen. Drie keer veranderen van kleren op enkele uren tijd is me teveel van het goede. Ik plof neer op mijn matras en zoek mijn borstel in mijn koffer. Als ik die gevonden heb begin ik de knopen uit mijn haren te kammen. Die heb ik altijd als het nat is. Terwijl ik voor me uit staar en mijn hand steeds weer dezelfde beweging maakt, twijfel ik of ik aan Mignon zou vertellen dat ik slaapwandel. Ik kan het tenslotte zelf niet helpen, en volgens mij beschouwt ze me nu sowieso wel als een freak.
    "Ik ehm- ik sliep, net," zeg ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga. Misschien kom ik zo nog even maar dat ligt eraan.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mignon

    "Ik ehm- ik sliep, net."
    Ik draai mijn hoofd naar haar toe en kijk haar fronsend aan.
    "Buiten?" vraag ik verbaasd. "Je sliep buiten en viel in het meer. Knap."
    Lachend schud ik mijn hoofd en ik richt mijn zicht weer op het bos. Het moet je hobby maar zijn: slapen onder de hemel. Voor mij is het in ieder geval niets, ik wil minstens een dak boven mijn hoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Als Mignon me fronsend aankijkt, richt ik mijn blik naar beneden.
    "Buiten? Je sliep buiten en viel in het meer. Knap."
    Ik twijfel opnieuw even of ik het wel zou vertellen, maar ik ben nu al op weg en misschien is het wel veiliger als iemand van mijn -eh, situatie weet. Ik hoor Mignon lachen en schud mijn hoofd, maar als ik opkijk, merk ik dat ze alweer naar buiten staart en het dus vast niet gezien heeft.
    "Nee," zeg ik zacht. "Toen ik naar buiten ging, sliep ik."
    Ik wrijf over mijn arm terwijl ik haar gezichtsuitdrukking nauwkeurig in de gaten hou. Van haar zou het me vreemd genoeg wel kunnen schelen mocht ze me nu echt een freak vinden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Nee. Toen ik naar buiten ging, sliep ik."
    Opnieuw draai ik mijn hoofd naar haar toe en ik ga verzitten.
    "Je slaapwandelt?" vraag ik voor de zekerheid.
    "Altijd of soms?"
    Ik haal een hand door mijn haren en ik kijk haar vragend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "Je slaapwandelt? Altijd of soms?"
    Ik knik zachtjes, zonder iets te zeggen. Ik zie in elk geval geen blik van afkeuring of degout op haar gezicht verschijnen. Ik haal diep adem en lik even over mijn lippen voor ik antwoord. Ik leg mijn kamerjas goed zodat mijn bovenbenen bedekt zijn.
    "Vaak," zeg ik zo rustig mogelijk. "Meestal in mijn droomfase. Ik haal dan dingen uit die ik in mijn droom doe. Doorgaans merk je het wel, ik praat over dingen die niet van toepassing zijn, of ik praat helemaal niet."
    Ik zucht even en wijs naar de stapelbedden.
    "Daarom kan ik daar niet slapen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Vaak. Meestal in mijn droomfase. Ik haal dan dingen uit die ik in mijn droom doe. Doorgaans merk je het wel, ik praat over dingen die niet van toepassing zijn, of ik praat helemaal niet. Daarom kan ik daar niet slapen."
    Zachtjes knik ik. En wat moet ik hiermee? Moet ik haar opvangen? Haar bewaken of in de gatenhouden? Wat wilt ze hiermee bereiken? Mijn rotopmerkingen houd ik achter en ik doe mijn mond open om iets te zeggen. Zo snel als ik hem opende sluit ik hem ook weer. Zachtjes bijt ik op mijn lip en ik frons.
    "En nu?" is het enige wat ik uit mijn strot krijgen.
    Een vervolg opmerking maak ik niet. Die zouden de eerste twee wankele woordjes kwaad doen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    "En nu?" vraagt Mignon met gefronste wenkbrauwen.
    Ik moet even lachen en haal mijn schouders op. Dan trek ik mijn kamerjas weer goed. Mijn ogen dwalen even af naar haar lippen, waar ze op bijt.
    "Nu hoef je niet te denken dat ik een lomp wicht ben dat in het meer valt, of een gestoorde idioot die er zelf in springt," zeg ik met een zucht. "En nu hoef ik me geen zorgen te maken, want die deur gaat op slot 's nachts."
    Ik ril nog even en trek het deken over me heen. Ik blijf wel rechtop zitten. In stilte kijk ik Mignon even aan. Automatisch denk ik terug aan daarnet. Met op elkaar geperste lippen frul ik aan een onzichtbaar draadje.
    "Hé," flap ik er dan toch uit. Ik zucht even. "Ik- ik reageerde wat overdreven net. Als die ring veel voor je betekent begrijp ik het wel. Alleen- Eerst dat van die dwergen en toen die snauw. Ik kan er niet zo goed tegen."
    Mijn excuses aanbieden? Letterlijk? Nooit. Dit is het beste dat ik in me heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Nu hoef je niet te denken dat ik een lomp wicht ben dat in het meer valt, of een gestoorde idioot die er zelf in springt. En nu hoef ik me geen zorgen te maken, want die deur gaat op slot 's nachts."
    Ik knik zachtjes en kijk weer weg. Mijn benen trek ik weer op mijn bed en ik sla mijn armen erom heen. Mijn hoofd laat ik op mijn knieën rusten. IEts wat verveeld fatsoeneer ik mijn nagels een beetje.
    "Hé. Ik- ik reageerde wat overdreven net. Als die ring veel voor je betekent begrijp ik het wel. Alleen- Eerst dat van die dwergen en toen die snauw. Ik kan er niet zo goed tegen."
    Ik kijk haar aan. Aan de kille blik in mijn ogen kan ik niets doen maar de meeste opmerkingen die ik plaats zijn wel mijn gevoel. Als ik dat op zo'n moment voel, dan zmoet ik dat zeggen. Zachtjes zucht ik.
    "Het is al goed," mompel ik zachtjes terwijl ik verder met mijn nagelriemen ga. Ik zucht en draai mezelf op mijn buik. Uit mijn tas vis ik een boek en ik sla hem open. Eerlijk gezegd ben ik verliefd op dit boek maar nu kan ik me er niet volledig op concentreren. Elk van CJ's bewegingen leiden me af. Ergens irriteer ik me eraan. Aan de andere kant voelt het juist. In tegenstelling tot mijn ogen, die op de letters gericht zijn, zijn mijn oren wel gespitst. Elk van haar bewegingen kan ik horen. De letters vliegen onder mijn ogen. Echt lezen doe ik niet. Ik lees als een kind, alleen de makkelijke woorden en dan je eigen verhaal ervan maken. Het wordt er alleen maar leuker op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    De blik in haar ogen voorspelt niet veel goeds. Ik vraag me af of ze op dit moment probeert te bedenken welk scheldwoord het beste bij deze situatie past.
    "Het is al goed," mompelt ze dan.
    Zonder me verder aan te kijken gaat ze op haar buik liggen. Ik leun tegen de muur en zucht, ik verveel me nu al dood. Na even in mijn koffer gerommeld te hebben, vind ik het kaartspel dat ik meegebracht heb. Ik open het pakje en haal de kaarten er uit. De jokers en het kaartje met de spelregels leg ik aan de zijkant en ik maak zeven nette stapeltjes waarbij ik na elke ronde van verdelen steeds een kaart open leg tot er bij elk pakje een kaart met het cijfer naar boven lig. Patience. Is het zover met me gekomen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.