• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:41 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Kevin James Stephford || District 3
    Even overvalt me een gedachte: Wat nu?
    Keihard wegrennen? Misschien waren ze wat cooler dan die andere twee tortelduifjes, maar waren het geen verraders? Als ik nu weg zou lopen, heb ik dan kans op een mes in mijn rug? "Dudes, ik ben geen verrader, ofzo..."


    Tijd voor koffie.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Dat zeg ik toch niet, ik zeg alleen dat, als we aangevallen worden door jouw bloedspoor, er meer bloed gaat vloeien. Luke, wil jij het spoor wissen. Jo, wil je Lisa terug in de tent leggen, ze heeft haar rust nodig.'
    Ik foulleerde hem, hij was echt ongewapend.
    'Dan gaan we ervoor zorgen dat je geen pad meer uitzet,' verzuchtte ik, ik zocht mos en bladeren bij elkaar. 'Geef je arm eens?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kevin James Stephford || District 3
    "Wauw, ik word verzorgt door een mooie chick, niet slecht," zeg ik grijnzend. Ze geeft me een kille blik. Ik haal het mos dat ik om mijn arm gebonden had weg, het is redelijk nat. Ik begraaf het mos, en laat mijn arm verzorgen. Word ik een softie door de spelen?


    Tijd voor koffie.

    Jonathan Walker || district 11
    ' oke freya, maar lies is al in de tent.' roep ik naar buiten. Wow die was in de war. Snel strijk ik Lisa's haar uit haar ogen. En ga naast haar liggen, trek haar tegen me aan en fluister ' ik heb je gemist.' in haar oor.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Reageer je even met Alex?]
    Freya Aprilynne, district 11

    Ik duwde hem ruw op de grond en zakte naast hem neer, waarbij ik mijn knie 'per ongeluk' even in zijn kruis duwde, daar had hij om gevraagd... Ik negeerde hem en richtte me op zijn arm, het viel wel mee, ik haalde mijn rugzak boven en zocht naar de bladeren die als ontsmetting werkten. Ik duwde een nieuwe portie mos ertegen, het bloedde niet heel erg meer, maar genoeg om zichtbaar te zijn.
    'Dat zou moeten houden, gedraag je, wil je?' vroeg ik hem koud, mijn uitdrukking was hard, ach, ik hield niet van nieuwe mensen, misschien ging dat over, misschien niet, het hing helemaal van hem af...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Freya Aprilynne, district 11

    'Sorry Jo, het gif wil niet uitwerken, thuis bleven insectenbeten ook altijd veel langer staan, mijn lichaam heeft zo z'n mankementen...' riep ik naar Jonah, ik was niet zwak, maar ik overleeefde het wel...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    ' weet je zeker dat het goed gaat?' roep ik naar buiten.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Het gaat al niet goed meer met me sinds ik die klap op mijn pols kreeg bij de hoorn, maar we moeten verder!' riep ik terug, ik wreef in mijn ogen, maar ik zou het wel halen, ik was taai...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Kevin vraagt wat er gebeurd is omdat Jonah de tent inkruipt bij Lisa. Ik mompel even wat, terwijl ik hem nog steeds goed in de gaten hou. Ik kijk op naar Freya als ze op staat en bij me gaat staan. Ze start een gesprek met Kevin met een waarschuwing. Daarna geeft ze Jonah en mij een taak, waarna ik even knik. Dan stelt ze voor om hem te gaan helpen. Het liefst zou ik hier niet weg willen gaan en bij Freya blijven, want ik vertrouw die Kevin voor geen meter. "Wow, ik word verzorgt door een mooie chick, niet slecht" Zegt hij dan. Even heb ik zin om hem hier terplekke neer te slaan, maar aan de ene kant heeft hij gelijk. Freya is mooi. Toch wil ik hem dat liever niet nog een keer horen zeggen. Op hoop vqn zege begin ik dan toch maar de sporen te wissen.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 19:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jonathan Walker || district 11
    ' heb je genoeg energie om de nieuwe te ontmoeten?' vraag ik aan Lisa. Omdat ik zeker weet dat Lisa er iniedergeval bij betrokken wil worden en zeker niet wil worden buitengesloten.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Luke?' Ik sleurde Kevin rechtop aan zijn kraag en sleurde hem mee.
    'Wat gaan we met hem doen?' vroeg ik, terwijl ik mijn een tak in één hand sporen wiste, en met de andere zo hard in Kevins nek kneep dat hij in elkaar moest krimpen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Deal,' grom ik even, waarna ze doorgaat over dat ze een pijl mist en dat die dan vast de jongen heeft geraakt. 'Mooi, laat hem maar lekker even pijn lijden.' Sadist die ik ook ben, maar inplaats van walgen van mezelf begin ik alleen maar te grijnzen. 'Oh, en of wij gaan zorgen voor een spectaculaire dood van die twee. Maar dit alles gaat me te langzaam, wat dacht je van een lokactie voor wat meer tributen?' Het is niet dat ik al een plan heb, maar die zou vast wel komen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jonathan Walker || district 11
    Omdat Lisa nog niet echt kan lopen til ik haar op, voor een klein stukje moet dat toch lukken, denk ik bij mezelf. Ik draag haar de tent uit. Het eerste wat ik zie is kevin die door freya word meegesleurd, en Luca die er snel achteraan rent. Ik ben best wel nieuwsgierig en volg hun met Lisa nog steeds in mijn armen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Jo! Ik heb je advies nodig, wat gaan we met hem doen?' vroeg ik aan mijn districtmaatje. De knallen in mijn achterhoofd zorgden ervoor dat ik paranoïde werd, maar ik was redelijk rustig, alleen mijn eigen hersenen kregen de volle lading bedenkingen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    ' twijfel geval, maar geen zorgen ik heb een idee! We hebben hem drie kansen gegeven, waarvan hij er net eentje verspilt heeft. Als zijn kansen op zijn dan mag jij bepalen wat je met hem doet.' stel ik voor terwijl ik Lisa nog steeds aan het dragen ben.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.