• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:41 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik lachte zacht, lieve lieve Rowan. Je bent één ding vergeten, het eten zit in mijn rugzak. Ik hield zijn hand vast, 'Een kusje hé?' zei ik toen en deed alsof ik nadacht, 'Ik kus jammer genoeg niet iedere Rowan,' Ik knipoog hem en grijns kort, 'En aan eten kom ik wel, ik heb genoeg in míjn tas,' grijnsde ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Waar kan ik Kevin in laten springen?}


    Tijd voor koffie.

    [ Je kan hem Destiny en Rowan laten storen, ik vind het wel oke xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kevin James Stephford || District 3
    Ik kijk om me heen, en besluit naar twee mensen te gaan die wat verderop staan. Ze zien er een beetje klef uit. "Hello," zeg ik met een knipoog naar het meisje en de jongen als ik bij ze ben. "Wat is hier gebeurd?"

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 11:22 ]


    Tijd voor koffie.

    {daar komt kevin ;P. Weet iemand waar ik goede jongensfoto's kan vinden? ;P}


    Tijd voor koffie.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ruw worden Rowan en ik verstoort, 'Hello,' zegt een mannelijke stem. Ik draai me om - Zo ver dat gaat - en zie een jongen staan, de jongen uit 3. Hij geeft ons een knipoog en ik frons lichtjes, 'Wat is hier gebeurd?' vraagt hij dan. Ik frons, 'Hoe bedoel je?' vraag ik dan kalm.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    4Everdeen schreef:
    {daar komt kevin ;P. Weet iemand waar ik goede jongensfoto's kan vinden? ;P}


    Weheartit ;d


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Thanks :)}

    Kevin James Stephford || District 3
    "Al dat geluid, ik bedoel het zal wel niet een van die peopletjes hier geweest zijn, niet?" Ik grinnik.


    Tijd voor koffie.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Wantrouwend kijk ik hem aan en mijn hand gaat al naar de boog toe. Ik kijk Rowan aan en geef hem mijn - Wat doen we met hem - blik. 'Bloedzoekers,' zeg ik alleen en doe een stapje naar achteren en trek Rowan een stukje mee. Nu ik iets meer ruimte heb span ik mijn boog aan, 'Wat moet je,' vraag ik nu kil en richt mijn pijn op hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kevin James Stephford || District 3
    Ik hou mijn handen onschuldig omhoog, en grijs naar het meisje. "Oh kom op, je gaat een ongewapende jongen toch geen pijn doen," zeg ik. "Hoe heten jullie eigenlijk?" vraag ik aan haar.


    Tijd voor koffie.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Hij grijnst maar houdt zijn handen toch schuldig omhoog. 'Ongewapende jongen? Schat, we zijn in de arena. Daar boeit me niks meer,' mompel ik nog. 'Hoe heten jullie eigenlijk?' vraag hij dan aan me. 'Als je je werk goed had gedaan, wist je het liefje,' mompel ik lichtelijk geirriteerd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik vervloek binnensmonds de jongen die ons durfde te storen. Als hij ook nog gaat vragen hoe we heten heb ik het helemaal met hem gehad. 'Vermoord hem,' zeg ik hardop tegen haar. Daarna richt ik me weer op de jongen. 'Het boeit me geen ene reet of je ongewapend bent, ik zou je ook kunnen vermoorden zonder wapens. Maar weet je daar heb ik op dit moment niet zo'n zin in.' Ik grom het zowat naar de jongen en het zou knap zijn als hij het allemaal opgepikt heeft. 'Ik wil weer verder waar we gebleven waren,' fluister ik grinnikend naar Destiny.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kevin James Stephford || District 3
    "Liefje nog wel," ik knipoog alweer. "Ik krijg een promotie." dan denk ik na. "Jij bent die meid van 1, is het niet?" waarom zou ik haar naam onthouden? Ik laat mijn handen zakken. De jongen word geirriteerd. "Calm down, chill ofzo." zeg ik, ook geirriteerd. Ik besluit dat het beter is om te vertrekken, ze zien er serieus uit. Ik probeer te bedenken wanneer ik het best weg kan rennen.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 13:51 ]


    Tijd voor koffie.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Inderdaad, die meid van 1 ja,' sis ik dan. Door Rowans woorden moest ik even grinniken maar Kevin had me allang al weer afgeleid, 'Chill? Je weet waar je je bevindt hé?' Zeg ik dan met een opgehaalde wenkbrauw. 'Ach, en knipoog maar zo lang je wil want je zal het binnenkort niet meer kunnen,' zeg ik wanneer ik mijn pijl op hem richt, ik span de boog aan, 'Nog een paar laatste woorden schat?' vraag ik en grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Nu was het genoeg, ik wilde die grijns van zijn gezicht timmeren. Ik sprong naar voren en trok de jongen de grond op, waarna ikhem in de houdgreep legde. 'Kom en chill even mee op de grond,' fluisterde ik. 'Maar besef dat je bij elke beweging die je maakt ik zo je nek kan omdraaien.' Kijken wat hij nu zou zeggen met z'n klote calm down en chill.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa