• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:41 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    4Everdeen schreef:
    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik gaf geen antwoord, maar keek naar de grond. Gelukkig waren de ergste hallucinaties al voorbij.
    "Zullen we even pauzeren?" riep Noëmi naar een tijdje. Ik keek omhoog naar Fred.



    Noëmi Crowe || District 12

    Alex keek omhoog naar Fred, alsof ze toestemming van hem verwachtte. Ik grinnikte en plofte op de grond neer, terwijl ik met mijn handen door het gras streek en ik naar de lucht keek.
    Het leek allemaal zo kalm en rustig, terwijl de Grote Ontsnapping behoorlijk nabij was. Ik zuchtte.
    'Voel je je al beter, Alex?'

    Jonathan Walker || district 11

    ' fuck' fluister ik als ik iemand hoor roepen. Snel ga ik mijn hoofd nog door mijn opties. Ik besluit maar te kijken of het een aardig iemand is. Ik stap uit de tent en wacht.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik knikte stilletjes. Ik pulkte de angels eruit, en mijn visie was ook weer hersteld. Ik haalde mijn rugtas van mijn rug, en bekeek hem. Hij was nog redelijk onbeschadigt. "Kijk, als jullie gewoon verder willen gaan, mag dat hoor?" zei ik wat stiller.


    Tijd voor koffie.

    Kevin James Stephford || District 3
    Er kwam een jongen uit de tent gelopen. Een tent nog wel, terwijl ik moest overleven zonder iets. Ik liep naar hem toe. "Nice man, een tent, not bad, not bad at all." ik gaf hem een klap tegen zijn schouder. "Laat me raden, 7, nee 11 is het niet? Ik zal je een geheimpje verklappen, Ik ben niet zo goed met namen."

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 18:38 ]


    Tijd voor koffie.

    {Damn, moet gaan, bye!}


    Tijd voor koffie.

    Jonathan Walker || district 11
    'Thanx, en ja 11.' zeg ik vriendelijk maar toch afstandelijk. ' oh, en zal ik jou een geheimpje vertellen: ik hou er niet zo van als mensen die ik niet ken me aanraken.' dit blijft tenslotte een moord wedstrijd.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Wat is er precies gebeurt in ons pact? en waar zijn we, wat doen we, etc?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    {We zijn naar de Hoorn aan het trekken, nu hebben we een korte pauze :)}


    Tijd voor koffie.

    Kevin James Stephford || District 3
    Ik grijns, maar begrijp de hint, en raak hem dan ook niet meer aan. "Trouwens, ik ben Kevin James Stephford, Kevin voor jullie natuurlijk. District 3. Hebben jullie een pact?"


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik knikte stilletjes. Ik pulkte de angels eruit, en mijn visie was ook weer hersteld. Ik haalde mijn rugtas van mijn rug, en bekeek hem. Hij was nog redelijk onbeschadigt. "Kijk, als jullie gewoon verder willen gaan, mag dat hoor?" zei ik wat stiller.


    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik sleur je persoonlijk mee als je niet meekomt,' zei ik streng tegen haar en ik zakte naast haar neer. Ik sloeg een arm om haar heen en dwong haar mij aan te kijken.
    'We laten je niet alleen, oké?' Ik glimlachte.

    4Everdeen schreef:
    {We zijn naar de Hoorn aan het trekken, nu hebben we een korte pauze :)}


    [Precies, dat dus. Freya is er niet dus Fred kan niet reageren dus moeten we het maar ff met zn 3en doen hihi]

    jonathan Walker || District 11
    'eeuhhm, zo zou je het kunnen noemen ja.'zeg ik voor mijn gevoel net iets te mysterieus.
    'je komt uit 3 dus... geen beroeps ga ik vanuit. daar doe je net iets te vriendelijk tegen mij voor.' zeg ik gedeeltelijk tegen kevin, gedeeltelijk tegen mezelf. 'en oowja, ik ben Jonathan.'

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:03 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    (ooh mensen morgen moet ik de hele dag huiswerk maken dus ben ik waarschijnlijk pas laat online... niet dat het hier nou zo druk is maarja...)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [ben er weer maar moet morgen heel veel huiswerk maken en leren enz, dus ik kom beperkt online...]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    ( taendroth


    > landscape)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.