• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:41 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Kevin James Stephford || District 3
    "Dude, ik help wel mee met de wacht, 've got nothing to do," zeg ik. Ik kijk om me heen, en merk dat ik veel energie heb. "Nice tent, welke tas?" vraag ik aan de andere jongen die de wacht houd.


    Tijd voor koffie.

    Jonathan Walker || district 11
    ' oke, moet Ik ook " oppassen" ?' vraag ik.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Kevin James Stephford || District 3
    "Dude, ik ga echt niks doen hoor," zeg ik, geergerd. "I'm one of the good guys," zeg ik. "Als ik iemand neer wil slaan, zonder wapen, zal ik eerst de tent in moeten, don't you think?"

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 22:35 ]


    Tijd voor koffie.

    Jonathan Walker || district 11
    ' oke, je hebt gelijk, ik zal aardig doen. En wat bedoel je met tas?' vraag ik aan kevin


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    Vlinders gingen door me heen. Ik gaf me maar over aan Luca. 'Ik heb altijd voor anderen moeten zorgen, oms vergeet ik dat er ook echt mensen zijn die dat zelf kunnen,' mompelde ik verontschuldigend. Ik trok hem mee naar een plekje onder een treurwilg, ik had het ontdekt en ik was er meteen gek op. 'Mooi hè? Ik wil eigenlijk met je praten,' mompelde, ik keek naar mijn zwarte, soepele schoenen em klopte er wat lossz aarde af, ik was hier slecht in...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kevin James Stephford || District 3
    Ik grijnsde naar de jongen.
    "Welke kleur, in welke kleur tas zat die tent in? Ik moest zo snel mogelijk vliegen, dus ik had geen tijd voor een tas or other stuff."


    Tijd voor koffie.

    Jonathan Walker || district 11
    ' om eerlijk te zijn, ik heb geen idee. Ik had niks.' zeg ik.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Het geeft niet" Zeg ik zachtjes, waarna ze me meetrekt naar een mooie, groote treurwilg.
    "Mooi hè," Zegt ze, waarna ik even knik en de treurwilg bekijk. Toch is de steen mijn lievelingsplek.
    "Ik wil eigenlijk met je praten" Monpelt ze dan. Ik knik even en kruip dan op de laagste tak van de treurwilg. Aan haar stem te horen vindze het moeilijk te zeggen. De hele tijd praat ze en praat ze, niet negatief. Ik vind het wel gezellig. Maar je kunt zien dat ze het nu moeilijk vind okdat ze zachter en bijna onverstaanbaar praat. En aangezien ik niet echt een prater ben, nooit geweest, is dit een nogal ongemakkelijke situatie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ach, laat ook maar, het is niet belangrijk... Hoe hou je het vol?' vroeg ik, ik ging voorzichtig naast hem zitten en legde mijn hand kort op de zijne, waarna ik het weer wegtrok, ik werd paranoïde?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [samenvatting?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Iedereen is verspreid, beroeps willen Noëmi en Kevin afmaken en iedereen houd zich een beetje bezig...
    @4Everdeen: wil je even op Fred reageren met Alex?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Als het niet belangrijk zou zijn, zou je er wel wa makkelujke over prqten" Zeg ik haar vraag negerend. Ze komt voorzichtig naast me zitten en legt haar hand heel even op de mijne maar trekt hem al gauw weer terug. Alsof mijn hand haar een schok heeft doorgegeven. "je kunt het me gewoon vertellen he" Zeg ik, terwijl ik haar aankijk en even zqcht een kus op haar lippeb druk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ik ben gewoon bang voor wat je van me vindt... Ik ben redelijk taai, maar ik maak steeds stomme opmerkingen en als ik nerveus ben dan begin ik te ratelen als de gek die ik ben, ik ben weer bezig hè?' verzuchtte ik, ik was een verschrikkelijke klus...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || Diatrict 6.

    "Freya, dat is juist wat jij jij maakt. Jij bent niu eenmaal zo en daar is nieta aqn te veranderen. Niet dat ik dat wil, want ik vind je leuj zoals je bent. Je hoef je niet te veranderen voor qnderen. Het maakt niet uit wat ik denk, als jij je maar fijn voelt" Zeg ik en glimlah even lichtjes, waarna ik kijn lippenn even in haar hals druk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik was echt de gelukkigste jongen in de Arena, dat wist ik vrij zeker. Nog steeds een beetje verdwaasd door Destiny's pit kijk ik haar even na terwijl ze wegloopt. Al snel weet ik mezelf wakker te schudden en ren haar achterna, tot we weer op gelijke hoogte lopen. Dan ga ik verder op een rustig tempo, terwijl ik zonder te kijken haar hand zoek. Als ik die gevonden heb pak ik hem vast, van plan om hem niet meer los te laten. In ieder geval totdat we gaan vechten voor vrijheid van één van ons en als je het aan mij vraagt die van haar.
    'Plan?'

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 12:34 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa