• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:41 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Jonah komt nu ook de tent in gekropen en bedankt me.
    Ik knik even lichtjes, maar voordat ik iets kan zeggen richt Jonah zich op Lisa die langzamerhand aan het bijkomen is. Hij wisselt even een paar woorden met Lisa, maar hij verdwijnt als snel weer uit de tent door een luide en opvqllende jongensstem. Ik leg de slaapzak vlover Lisa heen zodat ze het minder koud heeft en kijk even naar Freya die naast haar ligt. Zachtjes druk ik een kusje op haar kruin en besluit dan om Jonah maar bij te staan bij de jongen. Straks doet hij hen wel wat aan en tja, ik ben niet iemand die mensen zomaar laat stikken.
    Ik kruip weer uit de tent om hem vervolgens dicht te ritsen en op te staan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jonathan Walker || district 11
    Als Luca naast me komt staan voel ik me gelijk een stuk zelfverzekerder omdat ik weet dat ik nu niet meer alleen ben. Ik kijk Luca aan en probeer met mijn gezicht uit te drukken dat we Kevin iniedergeval nog niet kunnen vertrouwen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Nou bij mij staat hij op nummer 1,' grom ik pijnlijk. Ik was zo hard als steen, getraind om te moorden, maar de vreemde jongen had me precies op m'n zwakke plek geraakt. Met mijn ene hand op mijn kruis trek ik me op om tegen een boom aan te gaan zitten. 'Wat een klootzak.' Daarna geef ik een snelle kus terug op haar wang.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ik sta op en ga naast Jonah staan.
    Even kijkt hij me aan met een blik die ik maar al te goed begrijp.
    Ik knik even zachtjes en richt mijn blik dan op de jongen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jonathan Walker || district 11
    Ik zie dat Luca mijn hint begrijpt. Ik heb geen idee wat we met Kevin moeten. En of het misschien niet slimmer zou zijn om hem nu uit te schakelen, in plaats van te wachten tot dat er minder tributen over zijn. Samen met Luca zou ik hem makkelijk kunnen uitschakelen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Kevin James Stephford || District 3
    Ik zie 11 samen met de nieuwe jongen wat blikken uitwisselen. "Ik ben geen crimineel hoor, ik ga jullie hier echt niet vermoorden ofzo. I don't have a weapon," zeg ik. Dan richt ik me naar de andere jongen. "Kevin James Stephford,"

    Alexandria Melissande Lukia Giglia Viloki || District 13
    Ik kijk Noëmi aan, en knik. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ze zijn veel aardiger dan ik dacht. Ik vond pacten altijd vragen om een mes in je rug, maar nu begrijp ik dat het eigenlijk veel meer inhoud.


    Tijd voor koffie.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.


    "ik ben geen crimineel hoor. Ik ga jullie hier echt niet vermoorden ofzo. I don't have a weapon." zegt hij dan.
    Ik kijk hem een beetje wantrouwend aan. Ik vertrouw die gast niet. "Zonder wapen kan je ook iemand vermoorden" Zeg ik nogal rustig, maar ik ben wel op mijn hoede voor onverwachte bewegingen. "Kevin James Stephford" Stelt hij zihzelf voor. "Luca." stel ik mezelf voor en werp even een blik naar achter op de tent om te kijken of er al leven is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jonathan Walker || district 11
    Ik zie Luca achteruit kijken, en denk aan Lisa. Ik stap de tent in en kniel bij Lisa neer. Ik weet dat het super lullig is dat ik hem alleen met Kevin achterlaat. En misschien is het ook niet zo slim maar nu Lisa er zo slecht uitziet, heeft ze me nodig.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Kevin James Stephford || District 3
    Ik kijk de tent in, maar kijk dan weer terug naar 'Luca'. "What is er aan de hand?" vraag ik daarna.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 11:35 ]


    Tijd voor koffie.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik glimlach door zijn kus. 'Hmm, een spectaculaire dood van 12 en jij van 3? Deal?' vraag ik met een lichte grijns. Ik vroeg me af waar die chick was? Zou ze in het bos zijn? Nog bij het meer? Ik zuchtte en pakte de pijlen terug. Eén had hem geraakt,' Ik mis één pijl, die heeft hem vast geraakt,' zeg ik met een grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'wie is daar?' vraag ik aan Jonah. Ik vertrouw nieuwe mensen op dit moment niet. Normaal ook niet, maar in deze toestand weet ik niet wat echt is en wat niet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    Wat waren zij weer aan het doen? Ik had het gesprek half gevolgd en stond op, waarna ik voor de jongens ging staan.
    'Freya Aprilynne, in wiens vizier heb jij gelopen?' vroeg ik wijzend op de wond in zijn arm, 'als je beroeps deze kant op lokt, dan gooi ik je als afleiding voor de haaien,' waarschuwde ik hem. Ik ging nu ook deels voor de tent gaan, van mijn partners bleef hij af, al mùoest ik dat met mijn leven bekopen...

    Frederick Smith, district 12

    'Ik sping nog liever omgekeerd uit een boom dan dat ik iemand achterlaat, Alex. Als je moe bent, draag ik je gewoon verder!' Ik legde haar voorzichtig op de grond en ging op zoek naar eten in mijn rugzak.
    'Iemand een restje vos of konijn?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [I'm back btw, London was awesome!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    jonathan walker || District 11
    'de jongens tribuut uit 3'mompel ik snel terwijl ik lisa een kus geef.
    "maar maak je maar geen zorgen, als ie langs freya en luca langs komt, dan ben ik er nog om je te beschermen' zeg ik.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    {Welcome back!}

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 15:30 ]


    Tijd voor koffie.