• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:41 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jonathan Walker || district 11
    Terwijl ik de wacht hou, ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar het verleden van kevin. Ik bedoel drie... Dat is met electriciteit enzo, maar Kevin ziet er niet uit als iemand die veel van electriciteit afweet. Ik wil eigenlijk liever ook niet dat hij in de buurt komt van Lisa. Hij was niet echt lelijk en ook niet bepaald op zijn mond gevallen. Nee, hij zou uit lisa's buurt blijven. Daar zou ik persoonlijk voor zorgen.

    Terwijl dat door mijn hoofd spookt, ben ik ondertussen al onze spullen aan het sorteren en het voedsel aan het inventariseren. Dat geeft me een rustig gevoel.

    Wapens bij de wapens....
    Voedsel bij het voedsel...
    Overlevingsspullen bij elkaar en opruimen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Jonathan Walker || district 11
    We blijken minder spullen te hebben dan ik dacht, dus ik ben al snel klaar met inventariseren.
    Het lijkt me een verstandig idee om er voor te zorgen dat we straks weer verder reizen, om confrontaties met de beroeps te voorkomen. Aangezien Kevin ze boos heeft gemaakt moeten we kiezen. Of we houden hem bij ons. Of we laten hem hier achter.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [ahaha, hunting on me x'D maargoed. Nu iedereen zo ongeveer weer terug is kunnen we weer lekker door RPG'en!
    Freya, welcome back!:D Londen is echt gaaf he?:D]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Oke,' zei Alex stilletjes. Vlak daarna viel Fred tegen haar uit.
    'Ik spring nog liever omgekeerd uit een boom dan dat ik iemand achterlaat, Alex. Als je moe bent, draag ik je gewoon verder!'
    Ik glimlachte en keek naar de opstandige blik op zijn gezicht.
    'Iemand een restje vos of konijn?'
    'Ik wel,' zei ik tegen hem. 'We kunnen niet lang blijven,' waarschuwde ik hem in het vervolg. 'Die meid van 1 is niet blij met me, dat kan ik je wel vertellen. Als ze achter mij aankomt, lopen jullie allemaal gevaar en dat wil ik niet.'
    Ik wierp een bezorgde blik op Yoëlla en Alex. Ik slikte een brok in mijn keel weg toen mijn ogen langs Yoëlla flitsten. Ze deed me aan Matt denken.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 15:49 ]

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    ik loop een paar rondjes om de tent, maar word het al gauw zat. Ik kijk even naar Jonah en zie dat hij bezig is om alle spullen op orde te brengen. In mijn vierde rondje om de tent heen, loop ik naar de bomen achter de tent. Ik ben niet van plan om heel ver weg te gaan,maar ik wil gewoon even weg van de tent en alle stress. Ik loop een tijdje rond, maar zorg er wel voor dat ik weer terug naar de tent kan rennen als er gevaar dreigt, of als ik weer gek word. Die kans is best groot.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11
    ' doe voorzichtig!' roep ik Lisa achterna omdat ze weg loopt.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Kevin James Stephford || District 3
    Ik lach "Komt chill uit dan voor jou, not?" ik ga in het gras zitten, als Jonathan de spullen sorteert. Een ander meisje loopt weg. "En, who mag dat zijn?" vraag ik aan hem.

    Alexandria Melissande Giliga Lukia Viloki || District 13
    Ik weet niet meer wat ik moet zeggen doordat ze zo aardig zijn. Aardiger dan iedereen die ik ooit tegen ben gekomen. Behalve Dewi misschien, en mijn districtgenoot, maar daar blijft het wel een beetje bij.

    "Wat gebeurde is er dan gebeurt met die Beroeps en jou?" vraag ik aan Noëmi als ze over haar praat.


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik haalde mijn schouders op toen Alex die brandende vraag stelde, waar ik zelf het antwoord ook op wel wilde weten. Ik onderdrukte de aandrang om een pijl op de pees van mijn boog te spannen, gewoon, om klaar te zijn voor de strijd, maar dat zou Alex en vooral Yoëlla misschien wel de stuipen op het lijf jagen. Daarnaast was ik razendsnel en was een pijl zo gespannen. Ik wilde ze niet banger maken dan dat ze al waren. Ook wilde ik mezélf ook niet vullen met angst.
    'Ik weet het niet, Alex,' antwoordde ik naar de waarheid en ik keek haar aan. 'Het enige wat ik zeker weet, is dat ze mijn hart eruit wil rukken, als ze de kans ervoor krijgt. Tenslotte heb ik er voor gezorgd dat ze gewond raakte en dat ze zelf ook in de problemen kwamen toen ze óns wilden vermoorden. Maar behalve dat.. ik heb niet veel schade aangericht. Ze is alleen nogal moordlustig,' eindigde ik met een flauwe glimlach.
    'Ik hoop dat ze ons niet vinden.'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    als ik al een tijdje aan het lopen ben, baal ik ervan dat ik geen tas heb meegenomen. Er zijn hier een heleboel eetbare dingen te vinden en volgens mij hebben we niet heel veel eten meer. Ik pluk een paar plantjes en zie dan een haasje. Ik heb mijn mes niet bij me, dus ik moet Freya's trucje maar gebruiken. Ik pak een steen, er zijn hier een hoop stenen, en gooi. Helaas heeft het haasje het door en rent het weg. Ik houd de steen bij me, voor het geval ik weer iets zie.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11
    'Ik haal haar wel even dan kan ze zichzelf voorstellen' zeg ik hatelijk.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Alexandria Melissande Giliga Lukia Viloki || District 13
    "Nee dat hoop ik ook niet," antwoord ik, met een flauwe glimlach. Behalve met het pact, ben ik nog niet in contact gekomen met andere tributen. Ik haal mijn boog van mijn rug en bekijk hem. Hij is nog glanzend, en nog intact. Ik heb gelukkig mijn pijlen nog. Ik kan de angels eruit trekken, en ik gooi ze naar links, blij dat ze eindelijk uit de wond zijn. "Ik heb nog niet echt een persoonlijke confrontatie gehad," zeg ik.

    Kevin James Stephford || District 3
    Ik grijns bij het horen van zijn toon. "Sure," zeg ik, en ik ga weer achterover liggen.


    Tijd voor koffie.

    [ ik ga zo weer naar de hqven en nog een reactje van Freya?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    Ik heb geluk en zie een konijntje en een eekhoorn. Ik besluit om weer terug te lopen want ik kan niet nog meer dragen. De plantjes in één hand, de dieren in de andere. Ik begin te lopen, en de wereld begint te draaien. Ik ge voorzichtig op de harde grond zitten en wacht tot het beeld weer stil staat. Ik weet dat als iemand nu aankomt, ze me zo kunnen vermoorden, maar rondlopen in terwijl alles ronddraait is niet veel beter.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ondanks dat ik wer dan Jonah de wacht houd zit me iets niet helemaal lekker. Mijn zorgzaamheid en behulpzaamheid komen weer naar boven waardoor ik even een kijkje wil nemen. "Freya, ik ga even bij ze kijken. Het voelt niet goed" Zeg ik en bijt even op mijn lip, erwijl ik van de tak afspring. "ik hou van je" Zeg ik nog voordat ik terug loop. "Gaat het hier?" Vraag ik terwijl ik rondkijk. Jonah, Kevin, lis-. Waar is Lisa?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    jonathan walker || District 11
    ik sta op en loop in de richting waar lisa in verdwenen is.
    ik wil eerst gaan roepen, maar bedenk me dat dat niet zo heel slim is.
    Als ik lisa eindelijk heb ingehaalt, valt ze voor mijn ogen op de grond neer.
    snel kniel ik bij haar neer en check ik haar hartslag. als die goed is til ik haar op en loop terug naar het kamp.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    Ik voel hoe twee sterke armen mij optillen en ergens heen dragen. Ik klem het eten in mijn vuisten, bang om alles los te laten. Ik open mijn ogen en zie dat Jonah me heeft opgetild. 'Ik ben oké, weet je. De wereld begon gewoon even te draaien. Maar het goede nieuws is dat ik wat eten heb gevonden,' zeg ik nep opgewekt. Ondertussen zijn we weer aangekomen bij het kamp en zie de jongen uit drie op de grond liggen. 'Wat doet hij hier nog?' vraag ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see