• Ik heb even een vraag, ik ben al een tijdje aan het kijken voor een goede krultang en weet nou niet precies wat echt goed is, ik zat zelf aan die nieuwe te denken maar hoor wel dat t goeie zijn maar heb ook genoeg mensen die er niet tevreden over zijn en vast zitten met hun haar. (en dat laatste wil ik natuurlijk niet)
    en dan heb ik het over deze: klik

    Als je niet naar de prijs kijkt, wat lijkt jullie dan het beste? deze of gewoon zoiets:
    klik


    Chicks before dicks

    Mijn haren zijn voor mijn gala gekruld met de Babyliss, dat is de eerste krultang die je vernoemde. Mijn haren zijn twee keer blijven vasthaken, maar dat klinkt veel erger dan het werkelijk is. Die krultang werkt perfect, als je hem maar goed kunt hanteren.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nee. Niet de eerste. Tenzij je verschroeit haar wilt hebben zoals Teske en Serena. Je krijgt er trouwens ook echt hele fijne krullen mee. Weet niet of je daarvan houdt? Verder heb ik geen aanraders, maar zou ik eerst reviews gaan opzoeken voordat je besluit één te kopen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Nee. Niet de eerste. Tenzij je verschroeit haar wilt hebben zoals Teske en Serena. Je krijgt er trouwens ook echt hele fijne krullen mee. Weet niet of je daarvan houdt? Verder heb ik geen aanraders, maar zou ik eerst reviews gaan opzoeken voordat je besluit één te kopen.


    Ja bij Teske had ik gezien maar bij Mascha ging het wel goed :) ik zat namelijk wel aan die nieuwe te denken.


    Chicks before dicks

    Ik heb echt een hekel aan gewone krultangen, ik krijg het gewoon nooit voor elkaar. ;x Kan ook aan mijn haar liggen, vandaar dat ik altijd een carmen set gebruik, vind ik veel makkelijker. Die van Babyliss lijkt me echt een prachtige oplossing.


    Your make-up is terrible

    Ik zou voor de tweede kiezen, dan kan je zelf verschillende soorten krullen maken, en die is heel makkelijk om te gebruiken
    De eerste heb ik nog niet uitgetest, maar ik zou zo'n ding niet vertrouwen bij mijn haar. (ik heb heel dun haar dat makkelijk verbrand)


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Scribe schreef:
    Nee. Niet de eerste. Tenzij je verschroeit haar wilt hebben zoals Teske en Serena. Je krijgt er trouwens ook echt hele fijne krullen mee. Weet niet of je daarvan houdt? Verder heb ik geen aanraders, maar zou ik eerst reviews gaan opzoeken voordat je besluit één te kopen.


    Maar bij Mascha werkte hij wel goed en Teske gebruikte hem verkeerd de eerste keer in vergelijking met Mascha.

    @unbekannt

    Zoek anders over allebei reviews. Mascha heeft meerdere gewone tangen en volgens mij heeft ze er ook meerdere reviews over. Anders kan je zoeken naar reviews van LiveLifeGorgeous want zij zijn ook eerlijk in hun reviews.

    De dames van LiveLifeGorgeous zijn trouwens ook zeer te spreken over de Pearl Wand (als ik het goed heb), ook een nieuwe krultang.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 21:29 ]


    Physics is awesome