• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:41 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jonathan Walker || district 11
    ' ja is goed.' zeg ik terwijl ik de wasbeer snel ga halen. Freya is goed het is slim om haar te vriend te houden.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Luca Naud Myron Clinston || district 6.

    "waar zit jij met je gedachte?" Vraagt Freya nadat ze aan Jonah heeft gevraagd of hij een wasbeer wilt pakken.
    "Dat is een goede vraag" mompel ik, terwijl ik even en blik op Lisa en Freya werp.
    Ik denk wel ergens aan, zeker wel, maar om dat nu te gaan zeggen..
    Ik dacht aan Jonah. op de en of andere manier straalt hij iets uit wat mij niet aan staat. Geen arrogantie, nee dat zeker niet. Het is gewoon de manier waarop hij dingen doet en zegt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ah, kom op! Waarom praat niemand tegen me? Je kan me vertrouwen, dat weet je toch hè?' vroeg ik smeken, ik legde even mijn hoofd tegen zijn schouder, maar door Lisa kon ik even niet meer doen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ( nou thanx hoor, ik doe toch gewoon aardig.)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [xD, zo, morgen ben ik off to London, dus tot later iedereen!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    (tja, luke ziet dat anders. Hij is nogal beschermend tegenover lisa en freya dan xd)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Oeps ik dacht dat jij was, maar je had al gereageerd ;D]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Glimlachend negeer ik haar uitroepen om te stoppen. Dit was te leuk. Toch boog ik me naar voren om wat te zeggen. 'Wat krijg ik daar voor terug?' grinnikte ik. Ik zou niet zomaar loslaten, ik had altijd een goeie reden nodig.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 14:14 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ Ohh ahaha xd]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Wat krijg ik daar voor terug?' grinnikt hij. Hij heeft me nog steeds niet losgelaten en ik zucht lachend, 'Alles, A- Alles wat je wil stop nou!' zeg ik lachend. Mijn buik deed gewoon pijn van het lachen, evenals mijn kaken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik hield op met kietelen, maar zorgde er wel voor dat ze nog steeds niet kon ontsnappen. 'Hmmm daar moet ik even over nadenken hoor,' deed ik alsof ik na moest denken en krabte boven op mijn hoofd. 'Wat dacht je van een zoen, een stukje vlees straks en een mooie spectaculaire dood van het meisje uit 12?' Ik keek haar vragend aan, om te kijken of ze het goed vond.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Disrtrict 1

    Hij stopte met kietelen en ik zuchte opgelucht, 'Dankje,' zei ik maar hij liet me nog steeds niet gaan. 'Wat dacht je van een zoen, een stukje vlees straks en een mooie spectaculaire dood van het meisje uit 12?' Ik begon te grijnzen, 'Ik moet nog even nadenken over de zoen. Ik zoen namelijk niet zomaar met iemand,' zeg ik dan. 'Het vlees kan ik gemakkelijk regelen en de dood,' begin ik en kijk hem aan, 'Dat komt wel goed,' zei ik met een kleine grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    Met Yoëlla aan de arm, probeerde ik mezelf uit alle macht voort te slepen. Voetje voor voetje. Ik wierp een blik op Fred, die Alex in zijn armen hield omdat ze zo verzwakt was.
    We leken urenlang te lopen en na een tijdje keek ik ze allemaal aan en zei: 'zullen we even pauzeren?'

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Nou heb jij geluk dat ik Rowan ben en niet Iemand.' Als zij gevat ging doen kon ik dat ook. 'En pas maar op hoor, deze vinger,' om het te verduidelijken stak ik mijn vinger lachend op. 'Is nog lang niet moe,' dreigend hield ik hem bij haar buik om aan te tonen dat ik door zou gaan met kietelen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik grijns even, 'Oh, dus je bent Rowan?' zei ik toen. 'Destiny Fernandes Rodriguez, aangenaam,' zei ik plagend terwijl ik mijn hand een soort van uitstak. Hmm, hoe ver zal ik hem krijgen? Ik grijns terwijl ik mijn hand nog steeds heb uitgestoken en kijk hem dan recht in zijn ogen aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ze was goed, bedacht ik me toen ze haar hand uitdagend uitstak. Maar ik was beter. 'Haii, Rowan is de naam, hoofdprijs uit de loterij. Voor een kusje krijg je de rest van je prijs.' En ik schudde haar hand glimlachend, tot mijn maag begon te knorren. 'En wat eten,' voegde ik er snel aan toe met een knipoog. Nu was zij weer.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik gaf geen antwoord, maar keek naar de grond. Gelukkig waren de ergste hallucinaties al voorbij.
    "Zullen we even pauzeren?" riep Noëmi naar een tijdje. Ik keek omhoog naar Fred.


    Tijd voor koffie.