• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 21:41 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jonathan walker || District 11
    'persoonlijk weet ik dat ook niet, maar hij wil kennis met je maken.' zeg ik emotieloos.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik heb nog geen persoonlijke confrontatie gehad,' zei Alex, terwijl ze haar nog ongeschonden, glanzende boog in de hand hield en het bestudeerde. Als reactie daarop greep ik de mijne. Van hout en door mijn handen gemaakt. Ruw en rank.
    'Nee?' Ik keek haar lichtelijk verbaasd aan en besefte dat zij waarschijnlijk meer van het verstoppen en veilig afwachten was om haar eigen leven te redden.
    'Ach ja. Wees blij,' vervolgde ik en ik zuchtte. 'Ik heb er al een paar gehad, maar ik leef in elk geval nog.'
    Ik strekte mezelf even uit en liet de boog weer om mezelf heenglijden.
    'En ook heb ik nog geen bloed aan mijn handen,' voegde ik eraan toe.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    'oké, zet me maar neer, dan leg ik dit even weg. En dan stel ik me wel voor,' zeg ik tegen Jonah. Ergens ben ik het een beetje zat om overal heen gedragen te worden, maar ik snap waarom iedereen het doet.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 18:44 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || District 11
    'oke, maar weet je zeker dat je hier klaar voor bent. Het is nogal een Klootzak' zeg ik. terwijl ik haar neerzet en haar een kus op haar voorhoofd geef.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    'ik heb wel vaker te maken gehad met klootzakken,' zeg ik om hem gerust te stellen. Ik loop naar de jongen toe. 'Hey,' zeg ik terwijl ik op hem neer blijf kijken. 'Ik hoorde dat jij me wilde ontmoeten. Mijn vrienden noemen me Lisa, maar no way dat jij mijn vriend bent. Voor jou ben ik Aphrodite. En als je mij ook maar met één vinger aanraakt, ga je eraan,' zeg ik fel. Ik loop weer terug naar Jonah. 'Zie je, ik kan het wel,' zeg ik triomfantelijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || Dsitrict 11
    'wauw!'zeg ik bewonderend. 'heb jij enig idee hoe sexy je bent als je iemand uitscheld.'zeg ik lachend terwijl ik op de grond ga zitten en Lisa bij mij op schoot trek. 'oke, nu gaan we hem laten zien dat jij al bezet bent en dat hij met zijn vuile poten van je af moet blijven!'fluister ik in Lisa's oor. waarna ik haar vol op haar mond zoen. Als Luca nou ook nog even laat zien dat Kevin van freya af moet blijven, dan hebben we hem denk ik wel geleerd dat je van andermans vriendinnetje af moet blijven.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Kevin James Stephford || District 3
    "Sure," zeg ik grijnzend, en ze loopt weer terug naar Jonathan. Ze gaat bij hem zitten, en ze zoenen. Ze heeft dus een dude om haar te beschermen. Ik kijk een beetje rond. Dus de dudes hier vormen al stelletjes, dat gaat leuk worden bij het einde. Mogen ze elkaar gaan afslachten, nicely done- ik grinnik.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Ik heb er nog niet echt de kans toe gehad, ik was de hele tijd bij jullie," zeg ik, als antwoord op haar lichtverbaasde gezicht. "En ook heb ik nog geen bloed aan mijn handen," vervolgt ze. Ik grijns, "Ik ook niet, voor zover ik weet," voeg ik eraan toe. Ik had wel twee pijlen afgevuurd, maar nooit gezien of ze hun doel getroffen hadden.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 19:06 ]


    Tijd voor koffie.

    [nieuw topic]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik lachte. 'Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb er een paar afgevuurd. Ze waren raak, maar niet dodelijk. Hoe ik ze geraakt heb, is dan ook nog maar de vraag, want dat weet ik niet.'
    Ik liet de koker van mijn schouder afglijden en pakte het enige exemplaar dat er tussenuit sprong.
    'Deze pijl raakte Matt,' begon ik, met een stem die verbitterd klonk. 'Als ik de kans heb, kan ik hem terugsturen naar die meid van 1. Hopelijk is die goed raak.' Mijn stem klonk verrassend koel. 'Hopelijk raakt ze gewond. Ik wil haar alleen -'
    Ik twijfelde voordat ik verder ging. 'Ik wil haar alleen niet doden. Is dat zwak? Ze heeft Matt dodelijk verzwakt, waardoor die trackerjackers hem uiteindelijk gedood hebben.'





    [schoot Destiny of Rowan die vergiftigde pijl op Matt af?]

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik schud mijn hoofd, en kijk naar Noëmi. Ineens zie ik haar heel anders. Meer als een... 18-jarige, niet als een tribuut-bondgenoot. "Nee," zeg ik. "Het laat alleen zien dat je aardig bent. Te aardig voor de spelen."


    Tijd voor koffie.

    ( wow teveel gebruik van het woord dude in een zinXD)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Nee. Het laat zien dat je aardig bent. Te aardig voor deze Spelen.' Ze klon resoluut.
    Ik glimlachte naar haar, met een vaag soort opgeluchtheid dat plotseling overheerste. 'Dank je, Alex.'
    Ik wierp een blik op de Arena-Hemel. 'Ik háát de Spelen. Hoe kunnen ze dit ons aandoen? Dit onmenselijke gedoe.'
    Ik frons boos mijn voorhoofd.

    {xD Whoops}


    Tijd voor koffie.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik zucht, trek mijn knieën op, en laat mijn hoofd erop rusten. Ik kijk somber voor me uit. "Je hebt gelijk. Het is inderdaad onmenselijk. Een uur geleden dacht ik nog dat ik op een stapel dode tributen lag."
    door mijn broers. Ik huiver stilletjes bij de gedachte. "Heb jij broers en zussen?" vraag ik, bij de gedachte aan de mijne. Iedereen vecht voor iets anders. Veel voor zichzelf, maar ook voor hun familie, of kinderen, hun.. dieren? Waar vecht ik eigenlijk voor?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 19:37 ]


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Heb jij broers en zussen?' vroeg ze plotseling aan me.
    Ik gimlachte bij de gedachte. 'Twee broers. Tweeling.' Ik zuchtte bij de gedachte aan die twee, die ik zo hard mistte dat het gewoon pijn deed.
    'En jij?'