• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.

VOL
    Boys:

- Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

VOL
    Girls:

- Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]

Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

[RPG] Crescendo High

Quiet the mind, and the soul will speak.

Escritura schreef:
    ik reageer mrogen wel met een lange post -dead tired-
    Love ya ^^

[Hahaha, is goed hoor, het is ook wel intensief, onze personages. (aa) Sweet dreams, dollie. ^^]

[ Sweetdreams, tot morgen x ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Liam

'We kunnen naar mijn kamer. Ik moet eerst even een douche nemen maar daarna wil ik best met je zingen. ' ik glimlach. Ik was niet gewend om voor andere te zingen.

[Whooooh, wie is waar? Ruzie tussen Nana en Amen? ;P]

[ Yes yes again, ehh Taylor staat daar nogen ehh..Liberty is weggerend naar haar kamer voor de rest staat dwayne daar ook nog.

[Cheryl zit in de klas bij Amerikaans of is de school al afgelopen?]

[ Nee, want Liberty Amen en Nana moeten hierna nog nablijven...wil je dat ik Taylor op je afstuur? ]

[Lijkt me wel gezellig. ;D
    Ik moet alleen we zo naar school.. over 15/20 min.]

Ik schrijf straks nog wel een lange post *O* ik moet zo werken, maar ik kan wel (langzaam) reageren ^^]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[ Ik ook hoor, doe wel 1 postxd]

Taylor Nathaniël Ramirez

Ik kijk van Nana naar Amen en weer van Amen naar Nana, 'Ik ga, Nana zie je later wel dit zijn mijn zaken niet,' zei ik met een pissige toon. Eerst was hij aan heet flirten met Liberty en nu opeens dit? Goed idee dat ik weg ben gegaan, anders sprong ik nog uit mijn vel. Ik kleedde me weer om en liep toen weg, dit was toch al geen echte les. Ik liep door de gangen en dacht er toen aan om nog wat aan mijn docent te vragen. Ik liep ernaar toe en liep naar binnen.

[Ik doe wel dat Cheryl bij Amerikaans langer moet blijven, omdat ze een toets moet afmaken, of zo..]

[ Is goedd ]

[I'm back people~!]

[ We all are ;d ]

Cheryl Dolores-Ann Mason.

Verveeld begin ik in mijn schrift te tekenen. Eerst de lijnen van een paspop, dan de kleding. Het resultaat is matig, normaal kan ik veel beter.
    Het is voor mij de eerste schooldag, maar blijkbaar is dat voor leraren anders. Ze willen 'je kennis van je vorige school' testen en daarom kreeg ik halverwege de les een blaadje met zinnen en die moest ik gaan ontleden. Ik bakte er natuurlijk niks van, maar gelukkig mag ik het na school afmaken. Dat wordt dan laat thuis. Eerst een toets afmaken en dan ook nog langs mijn mentor.
    De lerares legt het blaadje op mijn tafel en wenst me succes. Dat kan ik wel gebruiken. Vol goede moed begin ik de zinnen te ontleden.
    Vrijwel plotseling komt er een jongen binnen lopen. Hij heeft een getinte huid, is best groot en heeft zwart haar. Hij loopt naar de docent toe. Waarschijnlijk om iets te vragen.