• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Blijf rustig,' zei Liberty nog. Fuck. That.
    'Houd op met dat ge-“Miss Rose”, noem me bij mijn naam, Elyon. Je hebt Dwayne gewoon helemaal voor niets geslagen! Wat moet je toch zo trots op jezelf zijn! Zeg gewoon waarom je hem verdomme geslagen hebt!’

    'Oh, je wilt het ECHT weten, schatje?' snauw ik kwaad, mijn ogen vernauwd in woede. Ik weet niet waarom ik zo kwaad ben. Omdat ze me weg blijft duwen? Omdat Dwayne een domme opmerking over mijn gedrag maakte? Omdat het gedoe met Nana me aan Hannah deed denken?
    In blinde woede greep ik Nana's pols en trok haar naar me toe. Ik open mijn mond, maar Liberty is me voor.
    'Nana, jij ziet ook echt geen moer in hé. Het ging om jou. Dat is dus de hele reden dat dit is gebeurd, het ging om jou.'
    Meteen laat ik het meisje weer los.
    'Als je eerder vandaag naar me had geluisterd, zou je begrijpen,' zeg ik uiterst kalm. Just shoot me now.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 22:19 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Matthew

    Ik haal wat verlegen een hand door mijn haar. 'Uhm ja kan ga jij dan ook zingen of?' Ik was namelijk nog niet zo zelfverzekerd over mijn stem.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Oh, je wilt het ECHT weten, schatje?’ snauwde hij kwaad. Fijn, hij wist hoe erg ik het haatte als iemand me zo noemde, maar net op het moment dat ik er ook maar een snibbige opmerking over kon maken, trok Amen mij aan mijn pols naar zich toe, waarna hij zijn mond opende, maar iemand anders praatte al voor hem. ‘Nana, jij ziet ook echt geen moer in hé. Het ging om jou. Dat is dus de hele reden dat dit is gebeurd, het ging om jou.’ Liberty.
    Meteen liet hij mij weer los. ‘Als je eerder vandaag naar me had geluisterd, zou je begrijpen,’ zei hij, opeens uiterst kalm.
    Waarom kom ik hem overal tegen? Waarom was hij meer in mijn gedachtes dan ik wilde? Waarom was hij überhaupt in mijn leven gekomen? Ik voelde dat ik langzaamaan gek werd. Ik wist niet wat ik moest antwoorden op wat Liberty zei en ik keek haar even ongemakkelijk aan met mijn mond halfopen, voor het geval dat ik toch wat wilde zeggen, maar ik sloot hem weer toen ik merkte dat dit niet het geval was. Hierna keek ik Amen weer aan.
    Ik was stil en wreef over mijn pols. Zijn aanraking had me weer verbrand en ik vroeg me serieus af wat dat betekende, ik had het nog van niemand anders gehad.
    Wat moest ik hierop zeggen? Wat was handig? Wat… wat…? Ik wilde aan de ene kant heel graag wegrennen, maar aan de andere kant wilde ik hier blijven, alleen omdat ze me dan niet zwak zouden vinden. Ik wist sowieso niet wat ik hierop moest denken.
    ‘Waarom sloeg je hem om mij?’ kwam er toen eindelijk uit mijn mond, stiller dan ik gewild had. Maar ik keek naar de grond en niet naar hem op, ik wreef nog steeds over mijn pols.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liberty April Ramirez

    Ik gromde woedend, waarom was ik dat? Dat weet ik niet. Ik keek Amen nog even aan en zag weer het gezicht. Mijn blik veranderde weer in die zelfde van toen bij muziekgeschiedenis en ik wist even niet wat me overkwam. Zonder iets te zeggen rende ik weg richting mijn kamer. Mijn ketting brak onderweg af met de sleutel van mijn kluis en ik liet die maar vallen. Taylor raapt het wel op. Ik rende naar mijn kamer toe, door de gangen en richitng mijn deur. Ik liet me op het bed vallen en trok een joggingsbroek aan en een oversized trui. Ik zuchtte en liet me op bed vallen waarna er zacht tranen over mijn wang rolde. Ik trok het even niet meer en gilde mijn stem helemaal schor in mijn kussen. Ik miste alles, alweer. Ik wist niet wat er met mij aan de hand was maar dit was de eerste keer in jaren dat ik zo erg heb lopen janken. Ik vervloek mezelf wederom om het feit dat dit gebeurd. Ik ben dit niet. Echt niet.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 22:35 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leya Eden Barlow
    Hij haalt verlegen een hand door zijn haar. 'Uhm ja kan ga jij dan ook zingen of?'
    'Als jij je daar beter bij voelt dan tuurlijk,' zeg ik glimlachend. 'Hier of ergens anders?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amen Raphael Elyon
    'Waarom sloeg je hem om mij?' Haar stem is stiller. Ze wrijft over haar pols, alsof ik haar pijn heb gedaan, maar ik greep haar helemaal niet hard vast. De woede is gekoeld; ik voel me nu ijskoud van binnen. Moodswings. Yay.
    Omdat je niet uit mijn gedachten blijft. Omdat het me frustreert en je mij harder weg duwt dan hem.
    Het waren beiden goede redenen. De hele dag lang al dacht ik aan Nana. Vanaf dat ze het zanglokaal binnen liep tijdens mijn zang oefeningen, met dat sarcastische geklap van haar. Toen ze kwaad weg rende, me beval om haar te trainen. Vanaf dat w samen zongen in het auditorium en dat ik voor haar zong terwijl ze uithuilde op mijn schoot.
    Tot ze me weg duwde. Toch zei ik iets heel anders.
    'Omdat je lieve vriendje blijkbaar vind dat ik je slecht behandel,' snauw ik geïrriteerd. De blik in mijn ogen hou ik zo kil mogelijk.
    Liberty's blik veranderd. ik geef haar een ebzorgde, nieuwgierige blik, maar ze rent weg. Het is nu nog ik, Nana, Dwayne en iedereen die ons gesprek bekijkt. Mijn ogen train ik weer op Nana.
    'Hij hield zijn neusje niet uit mijn zaken, dus moest ik hem wel dwingen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    Zijn aanraking deed gewoon bijna pijn, zo erg had het gebrand. Waarom brandde het zo erg? Ik voelde mijn hart steeds harder en sneller slaan en mijn gedachtes waren allemaal door elkaar gegooid. Ik voelde me zo verward. ‘Omdat je lieve vriendje blijkbaar vind dat ik je slecht behandel,’ snauwde hij geïrriteerd en ik keek even snel naar Dwayne, hij stond er nog. ‘Hij is mijn vriendje niet… Of ben je soms jaloers?’ mompelde ik terug, een beetje geïrriteerd.
    Echter moest ik mijn ogen hierna weer op Amen richten, alsof ik hem miste als ik hem niet zag. Fucking hel. Nee, nee, nee. Ik miste hem niet en ik wilde hem ook niet uit mijn leven. Eh… Wait… Dat klonk erg tegenstrijdig, ik wilde wat anders denken! Ik wilde…
    Mijn donkere ogen keken weer in de felblauwe, aparte kijkers van Amen. ‘Hij hield zijn neusje niet uit mijn zaken, dus moest ik hem wel dwingen.’ Liberty rende opeens weg en ik kijk haar na, wat is er met haar? Werd het haar allemaal te veel? Ik snapte het wel, mij werd alles ook teveel…
    ‘Misschien moet je achter Liberty aangaan, Amen. Ze heeft je nodig.’ Ik keek hem emotieloos aan en ik had mijn pols nog steeds vast. Wat nou als ik zijn aanraking miste? Niet dat ik hem dat liet weten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Hij is mijn vriendje niet… Of ben je soms jaloers? Misschien moet je achter Liberty aangaan, Amen. Ze heeft je nodig.'
    Ik kijk haar even met opgetrokken wenkbrauwen aan. En dan ben ik degene die jaloers is? Mevrouw ga-maar-weer-met-anderen-flirten-ik-doe-wel-alsof-het-me-niets-doet? Huh, ja vast.
    Trouwens ik had geen reden om jaloers te zijn op Dwayne. Zeker niet met hoe scheef zijn neusje nu stond. Oops, dat zal een deuk in zijn carriere maken.

    'Ja. Zij heeft me wél nodig,' zeg ik in een stille stem. Mijn ogen wijken niet van haar donkere blik. Er lagen geen emoties in, het was leeg. ze had hulp nodig, maar zolang ze me bleef weg duwen, zal ik het niet nogmaals aanduwen. Helaas was het waarschijnlijk duidelijk te zien hoe het me gekwests had dat ze me had weg gestuurd.
    Snel bande ik iedere emotie uit mijn blik. Want net toen snapte ik waarom ze me aan Hannah deed denken. Ook zei had me op het einde weg geduwd. Na twee jaar deed het nog steeds pijn.
    Ik kon nog van alles zeggen. Een opmerking voer hoe jaloers ze klonk over Liberty, over hoe ze waarschijnlijk verder zuster moest gaan spelen voor Dwayne. Over dat ze de volgende keer niet hoefde te komen uithuilen bij me. Maar dat hield ik allemaal binnen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    Hij keek me eerst met opgetrokken wenkbrauwen aan. Wat? Wat is er nou?
    ‘Ja. Zij heeft me wél nodig,’ zei hij in een stille stem, wat ik toch hoorde omdat ik dichtbij hem stond. Liberty was al een paar minuten geleden weggerend, maar waarom rende hij haar niet achterna? Of ben ik wat vergeten? Hij is mij wel achterna gelopen… En hoe erg pijn het me ook deed dat hij dat tegen me zei, ik liet het niet merken.

    Verdomme, kut Amen. Ik wil je warme aanraking niet meer voelen, rot op, rot op. Doe me een plezier en ren Liberty achterna, zodat ik “mijn vriendje” kan verzorgen. Of whatever. Kut jong, en mijn kut gevoelens die in de war raakten door hem. Ik kon het niet laten mijn ogen over hem te laten glijden, over zijn lichaam en daarna snel weg te kijken naar de grond. Niet kijken, Nana. Het is verboden iemand in je leven te laten.
    ‘Ja, blijkbaar wel, hé. Dus waarom ga je niet snel?’ Siste ik terug. ‘Dan kan je haar misschien ook nog wel met wat geflirt van je redden.’ Fout, Nana! Error. Error. Dat klonk erg jaloers en dat ga je niet nog een keer zeggen.

    Ik keek om naar de mensen die leken te genieten van de ‘show’ en ik hield me zwaar in om niet te gaan schreeuwen naar hun, waarna ik terug keek in zijn ogen.
    Steek je hoofd in de oven als je iets begint te voelen, Nana, want je wilt dit niet. Toch? Je wilt toch niet nog een keer pijn hebben?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Oke, even terugblik naar Liberty hoe het met haar gaat d;]

    Liberty April Ramirez

    Ondertussen had ik me weer helemaal gericht op mijn piano in mijn kamer. Wellicht was het niet zo mooi en groot als de vleugel op het toneel maar het was toch een piano. Ik stortte me erop in en je hoorde de klanken van people help the people. Ik had wat met dat lied, ik weet niet waarom maar het kwam steeds in me op. Tranen waren opgedroogd maar aan mij stem hoorde je zo dat die weer over mijn wangen konden stromen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amen Raphael Elyon
    'Ja, blijkbaar wel, hé. Dus waarom ga je niet snel? Dan kan je haar misschien ook nog wel met wat geflirt van je redden.’
    Jaloers. Stik, stik jaloers. Wat niet eens logisch was. Zij was degene die me weg duwde, me weg wilde uit haar leven.
    Unless she lied. Behalve als ze gewoon te bang was om me in haar leven te laten.
    'Jij bent degene die me weg duwde, Nana. Dus waarom nu zo jaloers?'
    De vermoeidheid sloeg toe. Na een grote uitbarsting als deze, had ik dit vaker. ik draai mijn rug naar het misje en wacht het antwoord niet eens af.Laat haar er maar zelf over nadenken.
    'Aangezien ons eerdere... Onderonsje... Mag ik ook komen nablijven. dus het lijkt me dat ik je daar zie.'
    Ik gooi de handdoek over mijn schouder en werp Nana nog een laatste, vermoeide blik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Jij bent degene die me weg duwde, Nana. Dus waarom nu zo jaloers? Aangezien ons eerdere... Onderonsje... Mag ik ook komen nablijven. Dus het lijkt me dat ik je daar zie.’ Meen je dat nu serieus? Gaf hij mij nu de schuld? Hij wachtte geen eens op mijn antwoord, hij draaide zijn rug naar me toe en gooide de handdoek over zijn schouder, waarna hij me nog een laatste, vermoeide blik gaf.
    Verslagen keek ik naar beneden, hij was niet de enige die vermoeid was. En waarom duwde ik hem wel uit mijn leven maar Dwayne niet? Was het… Was het misschien omdat ik bang was dat ik Amen kwijt zou raken? Opeens begon er een belletje in mijn hoofd te rinkelen. Fuck hey, zeg niet dat ik nu alweer die bui heb. Die bui waarin ik behoefte heb aan een warme aanraking… die van Amen…? Nee, Nana, dat ga je hem niet flikken, niet nadat je 10.000 keer tegen hem uitgeflipt bent. Hij zal denken dat je raar bent, als hij dat al niet denkt. Geen knuffel, niet.
    Toch pakte ik zo snel als ik kon zijn pols vast, zijn huid brandde gelijk die van mij weer. Ik wilde niet dat hij ging. Wauw, ik was erg tegenstrijdig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    Ik had nog maar één stap gezet. Zo snel wist haar slanke vingers zich rond mijn pols te haken. Haar huid was zacht, ik had de aanraking gemist. niet dat ik het wilde toegeven. Ik draai me niet eens om naar het meisje. Ik voel de blikken van tientallen student op ons branden.
    Je kunt geen gevoelens hebben voor Nana. Ten eerste, moest ze duidelijk zeer weinig van je weren. Ten tweede, ik heb helemaal geen emotionele band met haar. Of wel? De enige emoties die ze me liet voelen was woede en pijn. Omdat ze me aan Hannah deed denken.
    Was dat het? Voelde ik me verbonden met ahar vanwege Hannah? Omdat ze me beiden weg duwden? Dat was ziek.
    Ik trok mijn hand niet weg, maar ik draaide mijn arm lichtjes, waardoor ik mijn eigen vingers rond haar pols wist te sluiten. ik hield mijn ogen vermoeid op de tegels gericht. Zodra ik thuis kwam, zou ik instorten. Nog even volhouden Amen.
    'Je moet echt gaan beslissen wat je nu eigen wil.'

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 23:40 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    Hij keek niet naar me, en hij trok zijn hand ook niet weg, wat me zwaar verbaasde, maar hij draaide zijn arm lichtjes, waardoor zijn eigen vingers rond mijn pols sloten. ‘Je moet echt gaan beslissen wat je nu eigenlijk wil.’ God, how I missed his touch.
    Een stemmetje in mijn hoofd schreeuwde heel hard: Ik wil jou, Amen! Snap je dan niet waarom ik je wegduw? Omdat ik bang ben je te verliezen, ook al weet ik dat het fout is…
    Maar een ander stemmetje in mijn hoofd zei heel duidelijk dat ik dat niet moest zeggen en dat ik moest zwijgen als ik wou dat hij niet raarder over mij zou denken. Dus in plaats daarvan zei ik wat anders.

    ‘Je behandelt me alles behalve slecht…’ mompelde ik, en ik beet verslagen op mijn lip. Er verscheen een ongemakkelijke blik in mijn ogen en ik keek ergens anders naartoe om niet zijn felblauwe ogen op te zoeken, die maakte me alleen nog maar meer nerveuzer. En dat werkte me nu niet echt in mijn voordeel. Ik begon zachtjes te trillen en dat was duidelijk te zien, want zijn aanraking deed me nog steeds ongemakkelijk voelen.
    Oh, je wist niet half hoe erg ik je in mijn leven wilde, maar dat ging ik hem niet vertellen. Als dat gebeurde, had ik het wel met moed gezegd, maar dan zou hij waarschijnlijk vrijwillig uit mijn leven gaan. Just like he walked through that door.
    Ik wilde hem vragen of hij íets om me gaf, maar ik hield het diep binnen in me gesloten, zwak dat ik me voelde. Mijn ogen gingen weer over hem heen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 23:50 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik reageer mrogen wel met een lange post -dead tired-
    Love ya ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.